Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til google analytics

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Jeg bruger et cms system fra kiva grafisk i Esbjerg, hvis det siger dig noget?

Min kode bliver den ikke at se på side?

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:29

Hej Allan

Jeg kan godt hjælpe dig med opsætning af google analytics, du kan skrive til mig her eller på : benjamin@ganalytics.dk

Mvh Benjamin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 21:31

webanalytiker:

Hejsa

Der er ingen der siger at Google Analytics er let, selv om alle siger at man "bare skal smide et stykke kode ind".

Hvis du har behov for hjælp, så giver jeg gerne et bud på hvor lang tid det tager. Men det tager sjældent kun ½ time, for det giver kun nogle af dataene, og så er det ikke sat op. En implementering kan gøres i mange niveauer, og det efterfølgende udbytte bliver i forhold til din opsætning. Du kan ikke analysere på data du ikke registrerer ;-)

Hvis du har tålmodighed en smule endnu, så er jeg i gang med at skrive en Google Analytics bog, som udkommer i slutningen af Januar (sammen med Vadskær).

Du kan også få mange tips om Google Analytics på min blog, men jeg skriver mest om hvordan du bruger det, når du er kommet i gang og i mindre grad om selve implementeringen.

Har du helt konkrete spørgsmål, så fyr løs på forummet på www.webanalytiker.dk, der er flere kompetente webanalytikere forbi end her :-)

Tak for dit svar

Jeg har lige været forbi din hjemmeside, men syntes ikke lige der stod noget som jeg forstod... sorry

Hvad vil prisen være for at få sat det op af dig?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 21:33

G-analytics:

Hej Allan

Jeg kan godt hjælpe dig med opsætning af google analytics, du kan skrive til mig her eller på : benjamin@ganalytics.dk

Mvh Benjamin

Hej Benjamin

Det ville da være lækkert hvis du har mulighed for at hjælpe, så selv en der er lidt rundtosset kan forstå detBig Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:42

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:44

hej Allan

Det kommer an på omfanget af opgaven :-) Hvis du kun skal have koden på, så er det måske mest et opkald til din webudbyder, og det vil jeg ikke være bekendt at tage penge for. Det synes jeg selv du skal gøre. Men hvis det skal spores korrekt, og sættes rigtigt op, så tager det nok nogle timer, alt efter hvor mange detaljer der skal spores.

Min timepris er 1400 kr i timen, og så får du en af de mest kompetente til på markedet. Fx tror jeg allerede du får problemer fra start hvis det er en der tror han kan analytics uden at kunne det. Din side fungerer som subdomæne af din udbyders hoveddomæne, hvilket betyder at du skal have en ekstra linie i din grundkode. Men jeg ved ikke om det er så simpelt når det er et subdomæne i deres cms system.

Jeg vil/kan ikke give et timeestimat uden at have snakket med Kiva Grafisk, for jeg vil ikke love noget jeg ikke kan holde.

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 21:51

Det er ikke mig der har valgt at gøre det, sådan blev det bare..! er det noget skidt? er det muligt at lave om igen?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 21:56

Hej Jacob

Der er ok, jeg prøver at kontakte kiva grafisk mandag.

Der er lige noget andet jeg skal have vendt med dem.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:59

Såervipå:

Det er ikke mig der har valgt at gøre det, sådan blev det bare..! er det noget skidt? er det muligt at lave om igen?

Det er noget rigtig skidt med hensyn til SEO.

Og hvad vil du egentligt gøre hvis kivaweb glemmer at forny deres domæne eller drejer nøglen?

Desuden er det et problem for folk at huske din hjemmeside adresse.

osv. osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 22:01

Hej Allan

Rigtig god idé. Spørg dem om de har et standard modul eller på anden måde kan hjælpe dig med at implementere Google Analytics. har de det, så vil det maks tage dem 1 time at få de rigtige koder på. Spørg dem også om hvor mange gange de har gjort det før, og nogle konkrete eksempler. Så er du mere sikker på at de ved hvad de laver.

Beklager jeg er lidt "nervøs", men jeg har virkelig set mange tilfælde hvor det ikke er lavet rigtigt. Hvis man har en hjemeside med subdomæne, så bliver koden sjældent justeret. Det betyder at når brugeren går fra det hoveddomænet til subdomænet, så bliver det sporet som et nyt besøg. Det giver dig et kunstigt højt og forkert antal besøg, hvilket giver dig forkert info om hvad der egentlig sker på din hjemmeside.

Rigtig god fornøjelse :-)

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)