Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannets betalingsmodul virker ikke og de holder sørme nytårslukket.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina-Elisabeth

Jeg er sikker på at der har været folk på deres bemanding, det er normalt når man når en hvis størrelse som hosting selskab.

Grunden til at de ikke har åben for deres telefonsupport, er netop nok at de kun er 1-2 mand der overvåger udstyret, og derved ikke har mulighed for at svare på forskellige gængse supportspørgsmål - som f.eks; "hvordan bruger jeg FTP?" - "hvor logger jeg på webmail?" osv.

Men det kunne klart være et nytårfortsæt for scannet at informere deres kunder bedre, hvis der er driftproblemer.

Mvh. Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:06

Bettina-Elisabeth:

OK jeg indrømmer det er et surt og desperat opstød. Skulle der være en Scannet medarbejder som læser med, så vær sød at få vækket en teknikker af den søde søvn og meddel at jeg er desperat over at mit udsalg er gået i vasken og jeg intet kan sælge.

Måske skulle du lige slå koldt vand i blodet, og tænke over om det reelt er 1. Januar, at det egentlige Januar udsalg starter... Er ret sikker på, at det ik blot er Scannet, der sover rusen ud, men derimod en hel verden ;D

Fejl kan ske, og de har ik med vilje lavet denne. Så 7-9-13 så krydser vi alle fingre for, at det virker ASAP! ;D

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Bettina-Elisabeth:

OK jeg indrømmer det er et surt og desperat opstød. Skulle der være en Scannet medarbejder som læser med, så vær sød at få vækket en teknikker af den søde søvn og meddel at jeg er desperat over at mit udsalg er gået i vasken og jeg intet kan sælge.

Måske skulle du lige slå koldt vand i blodet, og tænke over om det reelt er 1. Januar, at det egentlige Januar udsalg starter... Er ret sikker på, at det ik blot er Scannet, der sover rusen ud, men derimod en hel verden ;D

Fejl kan ske, og de har ik med vilje lavet denne. Så 7-9-13 så krydser vi alle fingre for, at det virker ASAP! ;D

Jeg tror ikke, at hverken du eller jeg kan forestille os, hvor meget de tøser omsætter for, fra det sekund de starter deres udsalg ;-)
Koldt vand i blodet, er ikke en mulighed, når det er virksomhedens hovedpulsåre vi taler om.

Selvfølgelig sker der fejl - denne her er bare rigtig, rigtig ærgelig for Bettina - og jeg vil give hende og andre ret i, at der om ikke andet, burde være en halv-hemmelig katastrofe-knap, der vækker nattevagterne i hostingcenteret og gør dem opmærksom på, at der er et problem.  Ligeledes kan de have en knap, der automatisk opdaterer driftstatus og bare skriver: "VI ARBEJDER PÅ DET, FOR HELVEDE", så de ikke skal bruge unødig tid på at opdatere driftstatusen manuelt, men samtidigt informerer om, at de er opmærksomme på, at der er problemer. 

Jeg synes generelt at Scannet har helt fantastisk kundesupport, men informationsstrømmen, når telefonerne og e-mailen er lukket ned for aftenen, er måske ikke ligefrem fænomenal. Her tænker jeg især med glæde tilbage på deres "planlagte nedetid" i foråret, da de flyttede alle deres servere, men bare lige havde glemt at informere os kunder om den dér "planlagte" nedetid - så klokken præcis 00:00, da supporten lukkede, tog de alle deres shops, mails, websites og andet offline - undtagen deres eget website, hvor der ikke stod så meget som et pip om det, under driftstatus.

Der havde jeg lige 4 minutter tidligere, sat mig til rette, for at arbejde på shoppen - og følte i de næste mange nattetimer, hvad jeg kun kan forestille mig være en fraktion af den panik, Bettina har følt her i morges.
Jeg nåede endda så langt, at jeg fik krak'et og netværket mig frem til nogle tekniske medarbejderes telefonnumre og nat-SMS'ede til dem - men fik altså intet at vide om den "planlagte nedetid", før supporterne igen mødte på arbejde, næste morgen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:39

Lone S. Hansen:

Jeg tror ikke, at hverken du eller jeg kan forestille os, hvor meget de tøser omsætter for, fra det sekund de starter deres udsalg ;-)
Koldt vand i blodet, er ikke en mulighed, når det er virksomhedens hovedpulsåre vi taler om.

Jeg påstår ik, at de intet sælger. Jeg skrev bare at hele Januar udsalget næppe var ødelagt på grund af en fejl den 01.01. Du må give mig ret i, at den 24.12, 31.12 og 01.01 er nogle af de bedre dage at have tekniske fejl, hvis de endelig skal opstå...

Lone S. Hansen:

og jeg vil give hende og andre ret i, at der om ikke andet, burde være en halv-hemmelig katastrofe-knap, der vækker nattevagterne i hostingcenteret og gør dem opmærksom på, at der er et problem.  Ligeledes kan de have en knap, der automatisk opdaterer driftstatus og bare skriver: "VI ARBEJDER PÅ DET, FOR HELVEDE", så de ikke skal bruge unødig tid på at opdatere driftstatusen manuelt, men samtidigt informerer om, at de er opmærksomme på, at der er problemer. 

Jeg synes generelt at Scannet har helt fantastisk kundesupport, men informationsstrømmen, når telefonerne og e-mailen er lukket ned for aftenen, er måske ikke ligefrem fænomenal.

Det var nu intet forsøg på, at forsvare Scannet, da vi ingen relation har til dem, og ej benytter deres system. Det var mere et forsøg på at gøre opmærksom på, at hele udsalget altså ik var ødelagt pga en fejl den 01.01...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:50

Fashion-Seller:
Det var nu intet forsøg på, at forsvare Scannet, da vi ingen relation har til dem, og ej benytter deres system. Det var mere et forsøg på at gøre opmærksom på, at hele udsalget altså ik var ødelagt pga en fejl den 01.01...

Der tager du faktisk fejl. Sidste år havde vi et loading problem på vores shop første udsalgsdag ved start. Vi mistede i hvert fald 100.000 i omsætning fordi kunderne skred fordi det gik for langsomt.... Vi startede udsalg i dag kl. 10 som Bettina. To minutter i ti var der 450 som sad klar til at shoppe - og det var uden nyhedsbrev.... kvart over ti var 700 i gang med at gennemgå shoppen for tilbud.... Så der er ingen tvivl om at det koster i omsætning at shoppen ikke kører fra start. Har du virkelig aldrig set mødre på udsalgsshopping Skype-BigSmile

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:24

Helle - houseofkids.dk:

Fashion-Seller:

Der tager du faktisk fejl. Sidste år havde vi et loading problem på vores shop første udsalgsdag ved start. Vi mistede i hvert fald 100.000 i omsætning fordi kunderne skred fordi det gik for langsomt.... Vi startede udsalg i dag kl. 10 som Bettina. To minutter i ti var der 450 som sad klar til at shoppe - og det var uden nyhedsbrev.... kvart over ti var 700 i gang med at gennemgå shoppen for tilbud.... Så der er ingen tvivl om at det koster i omsætning at shoppen ikke kører fra start. Har du virkelig aldrig set mødre på udsalgsshopping Skype-BigSmile

Hvis det er så vigtig en dag så lav en aftale med scannet om telefonsupport netop denne dag, det er da muligt med telefonsupport udenfor åbningstid og ved man at chancen for at miste så mange penge, så forstår jeg ikke at man ikke bruger nogen få midler på at sikre sig. netop denne dag hvor langt de fleste sover kl. ti min i ti :)

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:03

En opsummering på situationen: Siden d. 1 januar kl 0.01 har systemet været nede ca halvdelen af tiden, og er det i skrivende stund. I går brugte jeg en del tid på at forklare Scannet medarbejder vigtigheden af at jeg fik et telefonnummer til en bagvagt hvis / når det gik galt igen. En sådan ordning kunne han ikke give mig før i næste uge, men til gengæld lovede han der ville blive holdt ekstra øje i nat og grebet ind når/hvis det gik ned igen. Hvad f. skal jeg med ordningen i næste uge når problemet er der nu. Kan godt høre at kloge hoveder mener at jeg skulle have en sådan ordning i forvejen, men tak for info jeg anede ikke det var muligt at lave en sådan aftale med Scannet ....Systemet gik ned kl ca 02.30 og intet er sket mht at rette op på det.  Forresten så møder den ansvarlige teknikker på arbejde mandag og så ville de tage stilling til hvad der skal ske med problemet som ikke kun berører min shop, men rigtig mange......

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:09

Bettina-Elisabeth:

En opsummering på situationen: Siden d. 1 januar kl 0.01 har systemet været nede ca halvdelen af tiden, og er det i skrivende stund. I går brugte jeg en del tid på at forklare Scannet medarbejder vigtigheden af at jeg fik et telefonnummer til en bagvagt hvis / når det gik galt igen. En sådan ordning kunne han ikke give mig før i næste uge, men til gengæld lovede han der ville blive holdt ekstra øje i nat og grebet ind når/hvis det gik ned igen. Hvad f. skal jeg med ordningen i næste uge når problemet er der nu. Kan godt høre at kloge hoveder mener at jeg skulle have en sådan ordning i forvejen, men tak for info jeg anede ikke det var muligt at lave en sådan aftale med Scannet ....Systemet gik ned kl ca 02.30 og intet er sket mht at rette op på det.  Forresten så møder den ansvarlige teknikker på arbejde mandag og så ville de tage stilling til hvad der skal ske med problemet som ikke kun berører min shop, men rigtig mange......

Man må sige de har nogle 2010 tømmermænd der batter... Lidt sløvt at de ik har fået det fixet endnu!

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 10:11

Vores betalingssystem er også nede hos Scannet nu. 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 11:22

Nu lader det til, at være oppe igen hér i hvert fald. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)