Frustrationen vil ingen ende tag. Her er jeg begyndt udsalg for mine mange tusind kunder og så virker betalingsmodulet ikke. En fejl hos Scannet, som PBS ikke kan løse. Scannet holder lukket og plejer deres tømmermænd efter årets sidste festaften. Jeg og mange andre shops sidder så her og er skide frustreret over at vi ikke kan sælge så meget som en eneste ting købt på betalingskort.
OK jeg indrømmer det er et surt og desperat opstød. Skulle der være en Scannet medarbejder som læser med, så vær sød at få vækket en teknikker af den søde søvn og meddel at jeg er desperat over at mit udsalg er gået i vasken og jeg intet kan sælge.
Driftstatus skal man ikke altid sætte sin lid til. De er rigtig gode til at opdatere den med "Der var tidligere i dag nogle problemer, men de er nu løst" og ikke så meget med "Der er lige nu nogle problemer", men anyway - jeg lavede lige en testordre i min egen Scannetshop med Dankort og den gik fint igennem?
Hvis de sover rusen ud og der ikke er nogen på arbejde.... så vil det så heller ikke stå der... www.idat.dk's betalingsside virker heller ikke.
Det er simpelthen under ALT KRITIK at du ikke kan få kontakt til dem!!!! Jeg ville google deres privatnavne - og ringe direkte hjem til nogen. Man lukker jo heller ikke strøget i København så ingen kan komme ind uden varsel. Det her må da bare ikke ske uden man kan få fat i nogen!
Man kan ikke være for hurtigt ude når det er første udsalgsdag. Det er temmelig store summer der skal gennem systemet, og kunderne bliver irriterede hvis det ikke virker!!!
Scannet er ikke super gode til at fortælle deres kunder hvad de laver, og hvis der er problemer.
Min erfaring er dog at de fleste gange vi har rettet henvendelse, på vejne af vores kunder, så er de opmærksom på problemet - og er igang med at rette det.
Sjovt nok henviser der hver gang til deres driftstatus, som på ingen måde er retvisende :O)
Når det er mange hundrede tusind kr der skal igennem på første udsalgsdag så kan jeg nu ikke vente på at de sover rusen ud. Men sådan ses der jo nok forskelligt på det. Nu krydser jeg fingre for det holder resten af dagen.
Jeg ved Scannet retter probemet så snart de bliver opmærksom på det. Jeg er også altid tilfreds med deres kundeservice. Forstår bare ikke at der skal være lukket for henvendelse en 1 nytårsdag når der måske især sådan en dag kan opstå tekniske problemer.