|
Hej Bettina-Elisabeth Jeg er sikker på at der har været folk på deres bemanding, det er normalt når man når en hvis størrelse som hosting selskab. Grunden til at de ikke har åben for deres telefonsupport, er netop nok at de kun er 1-2 mand der overvåger udstyret, og derved ikke har mulighed for at svare på forskellige gængse supportspørgsmål - som f.eks; "hvordan bruger jeg FTP?" - "hvor logger jeg på webmail?" osv. Men det kunne klart være et nytårfortsæt for scannet at informere deres kunder bedre, hvis der er driftproblemer. Mvh. Henrik |
Bettina-Elisabeth:OK jeg indrømmer det er et surt og desperat opstød. Skulle der være en Scannet medarbejder som læser med, så vær sød at få vækket en teknikker af den søde søvn og meddel at jeg er desperat over at mit udsalg er gået i vasken og jeg intet kan sælge.
Måske skulle du lige slå koldt vand i blodet, og tænke over om det reelt er 1. Januar, at det egentlige Januar udsalg starter... Er ret sikker på, at det ik blot er Scannet, der sover rusen ud, men derimod en hel verden ;D
Fejl kan ske, og de har ik med vilje lavet denne. Så 7-9-13 så krydser vi alle fingre for, at det virker ASAP! ;D
Bliv gratis medlem