Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget hyppigere besøg fra Google efter tilmelding til ét linkkatalog?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nu også se at jeg under mit lille private SEO-projekt virkeligt har ramt hovedet på sømmet. Jeg ændrede titlen på mine børnestrømper med knopper, som jeg i shoppen kalder skridsikre børnestrømper, samt ændrede i min meta-beskrivelse af dem. Og nu ligger jeg nummer 1 på børnestrømper med knopper og nummer 4 på "skridsikre børnestrømper". Specielt den første giver en hel del besøgende nu, hvor jeg for 2 uger siden slet ikke kunne finde dem på Google. Big Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:32

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Jeg kan nu også se at jeg under mit lille private SEO-projekt virkeligt har ramt hovedet på sømmet. Jeg ændrede titlen på mine børnestrømper med knopper, som jeg i shoppen kalder skridsikre børnestrømper, samt ændrede i min meta-beskrivelse af dem. Og nu ligger jeg nummer 1 på børnestrømper med knopper og nummer 4 på "skridsikre børnestrømper". Specielt den første giver en hel del besøgende nu, hvor jeg for 2 uger siden slet ikke kunne finde dem på Google. Big Smile

Husk at logge ud fra din Google konto. Du ligger nummer 7 her.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:07

Jeg er også logget ud hvad gang jeg tjekker det. Damn it, Google's nye opbygning er provokerende Angry

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)