Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er bare "Log ind" ok eller skal kunde have muligheden for at købe uden Log ind?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Øhh.. jeg håber da sør'me ikke at du har fået en udvikler til at udvikle et system fra bunden?! Hvorfor har du ikke bare valgt et standard system? Vi bruger Magento, men der er mange andre som alle har dette som standard.

Nu kan der være nogle årsager til at man har ønsket at udvikle et system fra bunden. Det er ikke altid at et standardsystem kan gå ind og gøre det man vil ha. (selvfølglig udtaler jeg mig som udvikler)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:02

Niels:

Nu kan der være nogle årsager til at man har ønsket at udvikle et system fra bunden. Det er ikke altid at et standardsystem kan gå ind og gøre det man vil ha. (selvfølglig udtaler jeg mig som udvikler)

Man kan altid bygge videre på et standard system.

Man kan selvfølgelig lave et shop system (eller et cms for den sags skyld) ud fra et strategisk synspunkt som fx Lundsby gør, men hvis man gerne vil åbne en webshop skal man saftsusende have pengepungen iorden hvis man starter med at udvikle skidtet fra bunden.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 20:31

Remydk:

ThomasVJ:

Simon Christopher Mørk Hermansen:

Personligt køber jeg ikke hos webshops hvor jeg tvinges til at logge ind først. Jeg finder det besværligt og irriterende, selvom jeg godt ved at jeg næsten skal indtaste ligeså mange oplysninger hvis jeg ikke skulle oprette bruger. Jeg vælger simpelthen at købe mine varer et andet sted, selv hvis de er dyrere der.

Undskyld mig, men det er jo på grænsen til irrationelt dumhed - du vil hellere betale mere for varen end at indtaste et password?

Medmindre selvfølgelig at du omtaler de få netbutikker, hvor man ikke kan lægge varen i kurven uden at være logget ind først - den slags butikker håber jeg så ikke der er mange tilbage af.

Synes det er dumt at kalde din mulige kunder for dumme. Fordi de ikke vil oprette sig som kunde.

Nu kalder jeg så ikke mine kunder for dumme - mine kunder kan selv vælge om de vil handle som gæst eller oprette sig som kunde.

Jeg syntes det er dumt at kommentere på indlæg uden at have læst dem ...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:15

ThomasVJ:

Remydk:

ThomasVJ:

Personligt køber jeg ikke hos webshops hvor jeg tvinges til at logge ind først. Jeg finder det besværligt og irriterende, selvom jeg godt ved at jeg næsten skal indtaste ligeså mange oplysninger hvis jeg ikke skulle oprette bruger. Jeg vælger simpelthen at købe mine varer et andet sted, selv hvis de er dyrere der.

Undskyld mig, men det er jo på grænsen til irrationelt dumhed - du vil hellere betale mere for varen end at indtaste et password?

Medmindre selvfølgelig at du omtaler de få netbutikker, hvor man ikke kan lægge varen i kurven uden at være logget ind først - den slags butikker håber jeg så ikke der er mange tilbage af.

Synes det er dumt at kalde din mulige kunder for dumme. Fordi de ikke vil oprette sig som kunde.

Nu kalder jeg så ikke mine kunder for dumme - mine kunder kan selv vælge om de vil handle som gæst eller oprette sig som kunde.

Hvad betyder dette så "men det er jo på grænsen til irrationelt dumhed " Indifferent

Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:49

Hej,

Tak til alle.

Har betalt 8.000 dkk allerede for web butik og nu kræver han yderligere 5000 dkk for at jeg kan få de 2 muligheder altså Log ind og uden log ind. Er det rimeligt? Hvis det drejer sig om at lave de muligheder jeg vil have hvad syntes I er rimeligt at betale for det??

Har set at man kan få web shop for ca. 10.000 dkk....hvad inkluderer det??

Vil gerne høre fra jer så jeg kan tage beslutningen om hans krav er rimelige eller ej.

Nu hævder min web udvikle at alle de internationale web butikker eBay og Amaon bruger KUN log ind men som I har sagt det så kan man ikke bruge det til så meget for det er kunden der bestemmer.

mvh,Gabriela

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 16:11

Remydk:

ThomasVJ:

Remydk:

ThomasVJ:

Hvad betyder dette så "men det er jo på grænsen til irrationelt dumhed " Indifferent

Jeg gentager lige at jeg syntes det er dumt at kommentere på indlæg uden at have læst dem ... Men måske skal det staves lidt for dig Remy? du ved læst og FORSTÅET! Kan være den sidste del - den med forståelsen - er for meget forlangt af dig (?).

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 16:24

Gabriela:

Hej,

Tak til alle.

Har betalt 8.000 dkk allerede for web butik og nu kræver han yderligere 5000 dkk for at jeg kan få de 2 muligheder altså Log ind og uden log ind. Er det rimeligt? Hvis det drejer sig om at lave de muligheder jeg vil have hvad syntes I er rimeligt at betale for det??

Vil gerne høre fra jer så jeg kan tage beslutningen om hans krav er rimelige eller ej.

Nu hævder min web udvikle at alle de internationale web butikker eBay og Amaon bruger KUN log ind men som I har sagt det så kan man ikke bruge det til så meget for det er kunden der bestemmer.

mvh,Gabriela

Synes ikke det er en fair pris. Ser ud til han bare udnytter dig, det høre vi ofte fra kunder så det kommer ikke bag på mig Angry

Under alle omstændigheder ville jeg få lavet shoppen så bruger ikke skal oprette sig for at betale. Andet vil være idiotisk.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 16:26

ThomasVJ:

Remydk:

ThomasVJ:

Remydk:

ThomasVJ:

Jeg gentager lige at jeg syntes det er dumt at kommentere på indlæg uden at have læst dem ... Men måske skal det staves lidt for dig Remy? du ved læst og FORSTÅET! Kan være den sidste del - den med forståelsen - er for meget forlangt af dig (?).

Det kan være dette bliver en ny "perle sag" Big Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:01

Gabriela:

Hej,

Tak til alle.

mvh,Gabriela

Hvis du får kodet en webshop fra bunden (og han ikke bruger et standard produkt), ja så lyder prisen fornuftig, men så vil du nok blive bon'et hver gang du ønsker en feature du lige havde glemt at spørge om første gang.

Vi tilbyder en køreklar webshop for 9.995,- bygget på systemet Magento (se demo shop her og administration her - username/password: admin/123123).

Inklusiv i denne pris er unikt design og opsætning. Ud over dette får du også første års hosting og betalingsgateway hos MagentoHotel.dk (værdi over 2.000).

Prisen kan kun lade sig gøre fordi vi outsourcer, til gengæld er vores produktionstid pt omkring 4 uger og vi har siden sommerferien leveret ca 2 shops om måneden.

Du kan se mere om vores tilbud her: http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk hvis du vil høre mere.

Bemærk iøvrigt at eBay ikke er en traditionel webshop, men handel mellem brugere, så der bliver man nødt til at registrere sig. Amazon er så store at de kan tillade sig hvad som helst. Som jeg skrev tidligere er det utroligt simpelt. Jo flere steps en bruger skal igennem jo flere muligheder er der for at brugeren falder fra. 

Martin Thorborg er som sagt også ret klar i spyttet angående dette i e-pusher.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12

Hej Gabriela.

Som du også kan læse af svarene i tråden her, så vil du altid finde nogen der stejler over et log in og nogen der ikke vil handle hvis der ikke er et. Jeg mener personligt selv at den bedste løsning er at lave siden så kunden har begge muligheder.

Lad dem købe det de vil uden problemer og når de så skal tjekke ud, så giv dem muligheden for at gemme oplysningerne de har indtastet, så de næste gang blot skal logge ind. Så er det valgfrit og du risikerer ikke at miste en ordre på det.

Og så synes jeg da personligt at 5000 kr. ekstra for at lave denne funktion lyder lidt voldsomt, hvis du ellers kun har betalt 8000 kr. for resten. Det ville jeg nok selv stille spørgsmålstegn ved, men jeg er på den anden side hverken programmør eller webdesigner, så det er kun min personlige mening. Kan desværre ikke give noget reelt bud på om det er rimeligt eller ej. Det må der være andre herinde, der rent faktisk arbejder med den slags, der kan.

De bedste hilsner

Amaris

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)