Hej,
Tak til alle.
Har betalt 8.000 dkk allerede for web butik og nu kræver han yderligere 5000 dkk for at jeg kan få de 2 muligheder altså Log ind og uden log ind. Er det rimeligt? Hvis det drejer sig om at lave de muligheder jeg vil have hvad syntes I er rimeligt at betale for det??
Har set at man kan få web shop for ca. 10.000 dkk....hvad inkluderer det??
Vil gerne høre fra jer så jeg kan tage beslutningen om hans krav er rimelige eller ej.
Nu hævder min web udvikle at alle de internationale web butikker eBay og Amaon bruger KUN log ind men som I har sagt det så kan man ikke bruge det til så meget for det er kunden der bestemmer.
mvh,Gabriela
Hvis du får kodet en webshop fra bunden (og han ikke bruger et standard produkt), ja så lyder prisen fornuftig, men så vil du nok blive bon'et hver gang du ønsker en feature du lige havde glemt at spørge om første gang.
Vi tilbyder en køreklar webshop for 9.995,- bygget på systemet Magento (se demo shop her og administration her - username/password: admin/123123).
Inklusiv i denne pris er unikt design og opsætning. Ud over dette får du også første års hosting og betalingsgateway hos MagentoHotel.dk (værdi over 2.000).
Prisen kan kun lade sig gøre fordi vi outsourcer, til gengæld er vores produktionstid pt omkring 4 uger og vi har siden sommerferien leveret ca 2 shops om måneden.
Du kan se mere om vores tilbud her: http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk hvis du vil høre mere.
Bemærk iøvrigt at eBay ikke er en traditionel webshop, men handel mellem brugere, så der bliver man nødt til at registrere sig. Amazon er så store at de kan tillade sig hvad som helst. Som jeg skrev tidligere er det utroligt simpelt. Jo flere steps en bruger skal igennem jo flere muligheder er der for at brugeren falder fra.
Martin Thorborg er som sagt også ret klar i spyttet angående dette i e-pusher.