Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til et salgs(brev)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden fået indhentet accept fra en del der gerne vil modtage en salgsmail fra mig. Men det kniber lidt med at få skrevet ned præcist hvad der skal stå i den mail, og her tænkte jeg på om der er nogle søde mennesker derude, som kunne have lyst til at hjælpe mig lidt her.

Mvh.

Christian

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 08:49

Hej Christian,

det er nok nødvendigt med lidt mere information, hvis du vil have kvalificeret hjælp. Hvem er dine modtagere, hvad kan du tilbyde dem og hvad vil du gerne have dem til at gøre?

Hvis du søger på salgsbreve, så er der skrevet mange kloge ord herinde på Amino omkring opbygningen af en god salgstekst.

Hilsen
Linda

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09

Hej Christian

I min bog Rig Som Selvstændig er der et afsnit om Salgsbreve. Køb bogen og du har en skabelon til dine salgstekster.

Mange hilsener

Flemming Hasselriis

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Hej Christian

I min bog Rig Som Selvstændig er et afsnit om Salgsbreve. Køb bogen og få en skabelon til dine salgstekster.

Mange hilsener

Flemming Hasselriis

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:30

Hej Christian,

Jeg kan skrive et velskrevet, velstruktureret salgsbrev med en fængende overskrift for 2.200 - 2.800 kr (alt efter hvor meget arbejde du selv har lagt i teksten).

Jeg skal naturligvis bare have noget mere information om din virksomhed, din målgruppe, etc.

Mvh

Thomas Thomsen, tekstforfatter: www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:05

En del af den hjælp, du har brug for, finder du i dette blogindlæg: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/09/02/s-230-lg-pr-brev.aspx

Indlægget handler om et fysisk brev.
Når du skal udsende en mail er der nogle andre ting, der gør sig gældende. Blandt andet kan du forvente en noget mindre tålmodighed af folk, hvorfor det er klogt at være meget direkte i dit sprog.

Det kan du læse om her: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/08/05/brug-bydeform-abesprog-virker.aspx

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:32

Hej Christian.

Det er super godt at du søger kompetencer der hvor du ingen har. Det er sejt af dig, for der er ikke mange iværksættere der gør dette.

Jeg kan ikke anbefale dig at købe en bog, da opbygning og indhold kræver forståelse for hvordan et salgsbrev bliver læst af en potentiel kunde.

Start med at læs det der er gratis for at skabe din egen forståelse, så du bedre kan bedømme det du vil betale for. Bla. læs de links Hans har givet dig.

Søger du yderliger forståelse, så lægger der en masse inde på min Blog, som er gratis tilgængelig for dig.

www.kibgaard.nu

Godt nytår.

mvh

Glenn.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 03:05

Hvis du vil have lidt generel inspiration, så kig efter artikler og bøger om copywriting (kunsten at skrive reklame tekster). Der er blevet skrevet utrolig meget om det, og der er en hel del fornuftige gratis online ressourcer. Det er selvfølgelig en fordel at læse tingene på dansk (der er allerede nogle gode links i tråden), men hvis du selv vil skrive dine tekster, så tror jeg det er en god ide at supplere dem med nogle af de engelske sider.

Hvis du gerne vil sende folk mere end en enkelt mail  og opbygge et forhold til dine kommende kunder (så du har mulighed for at sende dem mange salgsbreve), så er der rigtig god indpiration at hente hos dem, der arbejder med markeder,  hvor der er rigitg hård konkurrence. Hvis du opretter en ny Gmail og så tilmelder dig alle de nyhedsbreve om "making money online", "dating" og "business opportunties", så  kan du se hvordan de sælger deres produkter.

-----

Der er iøvrigt sneget sig en lille stavefejl ind i Glenn Kibsgaards indlæg, addressen til hans (glimrende) blog er: www.kibsgaard.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14

Ups Embarrassed

Tak JakobP

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:42

Tak for alle de gode råd.

Jeg har set mig lidt omkring, og har nu fældet noget ned på papiret, eller rettere sagt, tastet noget på computeren.

Nogle der vil se på det og give lidt feedback.

Skriv en PM, eller en mail: cro (at) fodboldcoach.dk

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)