Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

STOP DE POP-UP REKLAMER

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg synes nu også den kommer lidt for mange gange. Jeg synes ikke det er god stil at sige, at brugerene der ikke bryder sig om reklamerne "bare kan smutte". Selvfølgelig skal Amino have en indtjening, men jeg synes også der skal være en grænse.

Eftersom der er mange der har kommenteret på dette, synes jeg Crewet bag Amino burde tage pop-up reklamerne til efterretning.

God jul

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:49

Lagerslag123 - JEN:

Morten:

Med al respekt for at Amino skal køre rundt osv. så bliver jeg bare møg hamrende irriteret.

Ligesom mig er du freerider på Amino.

Da jeg kan se du er en ung iværksætter, så vil jeg give dig et godt råd. Du skal være mere tålmodig og tænke lidt før du skriver. Bare det at du kan finde på at skrive en overskrift med store bogstaver og spilde bytes på Amino med noget så ligegyldigt, så har du med sikkerhed understreget at du f.eks. for mig ikke er en værdig businesspartner.

Så det du også skal huske på er, at der kan godt sidde "gamle" ræve som jeg og mene at man kan købe en ydelse fra en ung iværksætter selvom han ikke er momsregistreret, men blot for at give vedkommende et hint af succes, men den chance har du netop forspildt. Men det der kan være endnu værre er, at der fremover ikke er nogen der gider at svare dig på spørgsmål, 

Iøvrigt kan det da være fuldkommen ligegyldigt om der kommer 1 eller 4 PopUp reklamer, da den irritation det har på ingen måde kan måle sig med den hjælp man nye iværksættere og andre får.

Så ro på eller gå ud og spark i luften, og vær så glad for der er nogen der stiller et forum af denne karakter til rådighed til bl.a. iværksættere som dig. 

Kunne ikke sige det bedre selv. Amino er et sted hvor man kan få rådgivning som typisk koster flere tusinde kroner. Det kan et par popup-reklamer da vel ikke ødelægge..

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:50

Morten:

I dag har jeg på amino 4 gange. hver eneste gang har jeg modtaget en pop up reklame, selvom jeg har lukket dem.

Så vidt jeg husker, at sagde Martin, at man fik 1 i hver uge, og nu har jeg fået 4 på en dag?

Køb et plus medlemskab! Du tjener vel nok på amino til at gøre dette! Ellers må du jo bare leve med det lige som alle andre steder hvor det er gratis.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:01

Aron:

Jeg synes nu også den kommer lidt for mange gange. Jeg synes ikke det er god stil at sige, at brugerene der ikke bryder sig om reklamerne "bare kan smutte". Selvfølgelig skal Amino have en indtjening, men jeg synes også der skal være en grænse.

Hvorfor skal der være en grænse for freeriderne? Kan de unge der får store julegaver ikke bare ønske sig et Amino medlemsskab hvis det giver mulighed for at undgå popups hvis man nu går psykisk ned over det? Det har nødvendigvis ikke noget at gøre med stil hvis man beder folk om at smutte hvis ikke de kan lide lugten i bageriet, det kan være en reaktion der præcis afspejler den måde hvorpå personen der er i bageriet er trådt ind i butikken. Og jeg kan ikke se hvorfor at Amino skal begrænse sine indtægter, tværtimod mener jeg de skal have mindst 1.000.000 om året i støtte fra Erhvervsministeriet, eller 2 mill for den sags skyld. 

Eftersom der er mange der har kommenteret på dette, synes jeg Crewet bag Amino burde tage pop-up reklamerne til efterretning.

Eftersom man er i business for at tjene penge, så synes jeg Crewet bag Amino burde lave flere reklamer :-)

God jul

Køb ren argan olie her

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@Lagerslag123 - JEN: Kan kun give dig ret... man skal også passe på at man ikke råber for højt

Martin har flere gange sagt at Amino bla. blev oprettet for at hjælpe unge iværksættere. Jeg ved ikke om jeg helt har forstået dig ret, men alle umyndige er da ikke useriøse - jeg vil gå så langt som at sige af nogle af dem er mere seriøse end gennemsnittet af amino-brugere.

@Morten Nielsen - Kidznet.dk: Jep - man kan få god rådgivning herinde... men mener også at martin skulle have sagt at man ikke skal købe plus fordi man står i gæld til amino - for alle de gode svar... men fordi man syntes at der er nogle gode fordele ved plus...

At nogle har lyst til at støtte et godt forum syntes jeg da bare er fedt!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:25

Emil Blücher:

@Lagerslag123 - JEN: Kan kun give dig ret... man skal også passe på at man ikke råber for højt

Jeg ved ikke hvad du mener med eller hentyder til når du skriver man skal passe på man ikke råber for højt. Hvis du hentyder til mig, så råber jeg ingensteder, så er ikke helt med.

Martin har flere gange sagt at Amino bla. blev oprettet for at hjælpe unge iværksættere. Jeg ved ikke om jeg helt har forstået dig ret, men alle umyndige er da ikke useriøse - jeg vil gå så langt som at sige af nogle af dem er mere seriøse end gennemsnittet af amino-brugere.

Jamen det er vel kun Martin selv der kan svare på om det er der fokus stadig ligger eller? Jeg er nu ikke i tvivl om hvor fokus ligger som Amino har udviklet sig i dag, og der er det for iværksætteren - alle iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende. Se teksten ved siden af Amino øverst på siden. Da det er meget individuelt hvem man betragter som seriøse eller useriøse, så er det man kan vende tilbage til mit forslag om, at Amino Plus medlemmer kan "skjule" andre medlemmer/s indlæg. På den måde sorteres det man ikke gider se på fra.

@Morten Nielsen - Kidznet.dk: Jep - man kan få god rådgivning herinde... men mener også at martin skulle have sagt at man ikke skal købe plus fordi man står i gæld til amino - for alle de gode svar... men fordi man syntes at der er nogle gode fordele ved plus...

Når jeg på et tidspunkt får solgt flasker nok, så vil jeg betale for et Plus medlemsskab. Men jeg gør det ikke for forummets skyld eller de ekstra ting jeg måtte få med. Jeg vil gøre det for at støtte det arbejde folk bag Amino laver, og så samtidig håbe på at der gives nogle procenter videre til MT så han kan få en stor båd i Miami Smile 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:28

Aron:

Der er da ingen tvivl om at Amino har taget kritikken om pop-up reklamerne til "efterretning". Den bliver jo rejst 1-2 gange om ugen... Hver gang bruges der mere tid på at "brokke" sig end det tager at banke reklamerne ned.

Jeg er sikker på Amino vil lytte, hvis der i stedet for "brok" kunne anvises en indtægtskilde som opvejer den manglende indtægt for pop-up reklamerne. Det er let at brokke sig men sværere at komme med konstruktive forslag...Wink

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:31

Lagerslag123 - JEN:

Emil Blücher:

Jeg ved ikke hvad du mener med eller hentyder til når du skriver man skal passe på man ikke råber for højt. Hvis du hentyder til mig, så råber jeg ingensteder, så er ikke helt med.

Her tænker jeg på dit indlæg fra 18:45

Jamen det er vel kun Martin selv der kan svare på om det er der fokus stadig ligger eller? Jeg er nu ikke i tvivl om hvor fokus ligger som Amino har udviklet sig i dag, og der er det for iværksætteren - alle iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende. Se teksten ved siden af Amino øverst på siden. Da det er meget individuelt hvem man betragter som seriøse eller useriøse, så er det man kan vende tilbage til mit forslag om, at Amino Plus medlemmer kan "skjule" andre medlemmer/s indlæg. På den måde sorteres det man ikke gider se på fra.

Man kan vel sige at plus-medlemmer kan det i mindre skala... bla. er der jo en seo-debat for kun plus-medlemmer. Mon ikke der kommer flere af den slags med tiden?

Når jeg på et tidspunkt får solgt flasker nok, så vil jeg betale for et Plus medlemsskab. Men jeg gør det ikke for forummets skyld eller de ekstra ting jeg måtte få med. Jeg vil gøre det for at støtte det arbejde folk bag Amino laver, og så samtidig håbe på at der gives nogle procenter videre til MT så han kan få en stor båd i Miami Smile 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:53

Lagerslag123 - JEN:

Ligesom mig er du freerider på Amino.

Da jeg kan se du er en ung iværksætter, så vil jeg give dig et godt råd. Du skal være mere tålmodig og tænke lidt før du skriver. Bare det at du kan finde på at skrive en overskrift med store bogstaver og spilde bytes på Amino med noget så ligegyldigt, så har du med sikkerhed understreget at du f.eks. for mig ikke er en værdig businesspartner.

Så det du også skal huske på er, at der kan godt sidde "gamle" ræve som jeg og mene at man kan købe en ydelse fra en ung iværksætter selvom han ikke er momsregistreret, men blot for at give vedkommende et hint af succes, men den chance har du netop forspildt. Men det der kan være endnu værre er, at der fremover ikke er nogen der gider at svare dig på spørgsmål, 

Iøvrigt kan det da være fuldkommen ligegyldigt om der kommer 1 eller 4 PopUp reklamer, da den irritation det har på ingen måde kan måle sig med den hjælp man nye iværksættere og andre får.

Så ro på eller gå ud og spark i luften, og vær så glad for der er nogen der stiller et forum af denne karakter til rådighed til bl.a. iværksættere som dig. 

Hej useriøse Lagerslag123,

Du er dybt useriøs. Fordi, du mener at Morten ikke er tålmodig og tænker før han skriver. At han skriver med store bogstaver er helt sikkert en tastefejl - Kan man nemt lave hvis man, ved et uheld, har trykket på Caps Lock.

Lagerslag123 - JEN:

Vi kunne måske også bede Martin T og teamet omkring Amino om at oprette et TeenAmino eller Ameeno, hvor der kan være teenudbrud for alle under 18, og så have Amino for folk der er mere seriøse.

Hvordan definér du det at være seriøs?

For 30 år siden var en skolelærer dybt seriøs hvis han slog på uartige børn. I dag, 30 år senere, ville flertallet mene manden skulle sættes i fængsel.
- Tiderne ændre sig, det må du leve med. Du synes Morten er useriøs, jeg synes det modsatte.
Og synes iøvrigt du er utålmodig. Morten har jo blot spurgt om der er en fejl. Der bliver vist 4 reklamer om dagen for ham, hvor Martin har sagt 1 om ugen, han sætter derfor spørgsmål tegn. Så DU bl.a. slipper for fejlen.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:00

Jeg må så lige skyde ind med en kommentar her; Ja, det kan sagtens være at han er kommet til at trykke på Caps Lock. Så burde han lige tjekker det efter. han bruger jo ikke store bogstaver i hele hans indlæg, hvorfor skulle Morten have opdaget fejlen i tekst-feltet når han ikke har opdaget den i titel-feltet?

Jeg mener nu stadig, at har man det problem med at der kommer for mange popup-reklamer i forhold til hvad der er meningen ifølge Amino, så kontakter man Amino Crew direkte, og ikke spammer et forum med det. Der er jo flere tråde hver uge hvor der står nøjagtigt det samme...

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)