Med al respekt for at Amino skal køre rundt osv. så bliver jeg bare møg hamrende irriteret.
Ligesom mig er du freerider på Amino.
Da jeg kan se du er en ung iværksætter, så vil jeg give dig et godt råd. Du skal være mere tålmodig og tænke lidt før du skriver. Bare det at du kan finde på at skrive en overskrift med store bogstaver og spilde bytes på Amino med noget så ligegyldigt, så har du med sikkerhed understreget at du f.eks. for mig ikke er en værdig businesspartner.
Så det du også skal huske på er, at der kan godt sidde "gamle" ræve som jeg og mene at man kan købe en ydelse fra en ung iværksætter selvom han ikke er momsregistreret, men blot for at give vedkommende et hint af succes, men den chance har du netop forspildt. Men det der kan være endnu værre er, at der fremover ikke er nogen der gider at svare dig på spørgsmål,
Iøvrigt kan det da være fuldkommen ligegyldigt om der kommer 1 eller 4 PopUp reklamer, da den irritation det har på ingen måde kan måle sig med den hjælp man nye iværksættere og andre får.
Så ro på eller gå ud og spark i luften, og vær så glad for der er nogen der stiller et forum af denne karakter til rådighed til bl.a. iværksættere som dig.