Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

STOP DE POP-UP REKLAMER

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 9 person

I dag har jeg på amino 4 gange. hver eneste gang har jeg modtaget en pop up reklame, selvom jeg har lukket dem.

Så vidt jeg husker, at sagde Martin, at man fik 1 i hver uge, og nu har jeg fået 4 på en dag?

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 17:34

HØRT !

Jeg har været ude for det samme. Meget træls.

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:41

Morten, jeg kan godt følge dig langt hen ad vejen. Jeg har selv været ude for det samme flere gange, og det er da pisse irriterende. Jeg ved dog også at Amino arbejder meget med at få det til at fungere ordentligt. For mig sker det måske én eller to dage om ugen, og jeg bliver da også irriteret, men lukker man Amino og vender tilbage lidt senere, er alt typisk som det skal være.

For god ordens skyld vil jeg også gerne sige, at du her på Amino kan få masser af gratis råd og vejledning (det har jeg fået en hel del af de sidste par dage), og teamet bag siden knokler hårdt for at få det til at fungere. Og kan jeg så ikke bede dig om at lave være med at bruge store bogstaver? - Det ser jo ud som om du råber, og det irriterer mine øjne Wink

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 18:06

Med al respekt for at Amino skal køre rundt osv. så bliver jeg bare møg hamrende irriteret.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:21
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 10 person

Jeg kan godt forstå at folk synes reklamer er irreterende. Det er fair nok. Det jeg bare ikke helt forstår, det er hvorfor dem der er så irreteret over reklamer bliver ved med at komme her ... Hvem eller tvinger jer?

Det svarer lidt til at gå til en fest, hvor man synes musikken er noget lort og alle detagerne nogle fjolser. Hvorfor så overhovedet blive der?

Ja, jeg forstår det bare ikke rigtigt ...

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:29

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg kan godt forstå at folk synes reklamer er irreterende. Det er fair nok. Det jeg bare ikke helt forstår, det er hvorfor dem der er så irreteret over reklamer bliver ved med at komme her ... Hvem eller tvinger jer?

Det svarer lidt til at gå til en fest, hvor man synes musikken er noget lort og alle detagerne nogle fjolser. Hvorfor så overhovedet blive der?

Yes

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 5 person

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg forstår heller ikke alle de aminobrugere der forsvarer amino hver gang der er en smule kritik...

At de gang på gang tager brokkehoveder seriøst. Er det mon fordi at de er bange for at mange alm. brugere flygter?

Hvis de er så sikre i deres sag, og mener at de deler deres mening med det meste af amino (både plus og ikke-plus) kan de så ikke bare skide på brokkehovederne i håbet om at de skrider?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:33

Mikkel deMib Svendsen:

Godt formuleret, Mikkel..

.. og jeg kunne ikke være mere enig. Skype-ItWasntMe

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:45
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Morten:

Med al respekt for at Amino skal køre rundt osv. så bliver jeg bare møg hamrende irriteret.

Ligesom mig er du freerider på Amino.

Da jeg kan se du er en ung iværksætter, så vil jeg give dig et godt råd. Du skal være mere tålmodig og tænke lidt før du skriver. Bare det at du kan finde på at skrive en overskrift med store bogstaver og spilde bytes på Amino med noget så ligegyldigt, så har du med sikkerhed understreget at du f.eks. for mig ikke er en værdig businesspartner.

Så det du også skal huske på er, at der kan godt sidde "gamle" ræve som jeg og mene at man kan købe en ydelse fra en ung iværksætter selvom han ikke er momsregistreret, men blot for at give vedkommende et hint af succes, men den chance har du netop forspildt. Men det der kan være endnu værre er, at der fremover ikke er nogen der gider at svare dig på spørgsmål, 

Iøvrigt kan det da være fuldkommen ligegyldigt om der kommer 1 eller 4 PopUp reklamer, da den irritation det har på ingen måde kan måle sig med den hjælp man nye iværksættere og andre får.

Så ro på eller gå ud og spark i luften, og vær så glad for der er nogen der stiller et forum af denne karakter til rådighed til bl.a. iværksættere som dig. 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Emil Blücher:

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg forstår heller ikke alle de aminobrugere der forsvarer amino hver gang der er en smule kritik...

At de gang på gang tager brokkehoveder seriøst. Er det mon fordi at de er bange for at mange alm. brugere flygter?

Hvis de er så sikre i deres sag, og mener at de deler deres mening med det meste af amino (både plus og ikke-plus) kan de så ikke bare skide på brokkehovederne i håbet om at de skrider?

Vi kunne måske også bede Martin T og teamet omkring Amino om at oprette et TeenAmino eller Ameeno, hvor der kan være teenudbrud for alle under 18, og så have Amino for folk der er mere seriøse.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)