Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify.com - HJÆLP!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg sidder her og kigger frem og tilbage inde på Shopify's hjemmeside. Og det ser jo meget lovende ud.

Der er nogle spørgsmål som jeg ikke rigtigt får besvaret via deres FAQ. Og derfor ville jeg hører om der er nogle som ejer en shop via dem, som gerne vil hjælpe mig lidt i gang.

1. Når beslutter sig for en løsning hos dem og man skal til at sætte ens shop op. Følger der så betalingsmodul med, eller skal man også selv have en PBS aftale ved siden af? Eller er det noget som de klarer for en?

2. Angående domæne. Hvis jeg allerede selv har et .dk domæne kan jeg så bruge det til min Shopify shop?

Det var lige de spørgsmål jeg kunne komme på nu. Der skal nok komme flere op :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:27

Hej, 

Der følger betalingsgateway med hvor du kan tage imod visa, master etc. Dog ikke Dankortet!

Ja, du kan sagtens fører dit .dk domæne med over. Mener faktisk at oprettelse eller flytning af ét domæne er med i prisen. 

Kristian Ole Rørbye

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:28

Hej Jonas. 

1: Du skal ikke have en betalingsløsning ved siden af din shopify-account. Det er indbygget  - og du betaler heller ikke 'ekstra' for det, hos Shopify. Det er en del af flatrate prisen, du betaler per måned (vær opmærksom på, at du betaler en procentdel af din omsætning til Shopify). I gamle dage, var det den eneste betaling de krævede, hvilket var ret smart - men jeg tror pga. blandt andet betalingsløsningerne, har de været nødt til at sætte en flatrate ovenpå. 

2: Du kan sagtens bruge dit eget domæne til en Shopify-shop. 

Jeg har aldrig sat en Shopify-shop op, men jeg har leget MEGET i deres kravlegård og overvejet  - men et godt råd er, at glemme deres F.A.Q og bruge Google i stedet for. Der er mange der blogger om Shopify-tips og tricks og hvordan man koder ekstra ting til shoppen osv. Derudover har Shopify selv et forum, hvor folk kan hjælpe hinanden. 

God fornøjelse. 

:-)Lone

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:28

1. Shopify er blot en udbyder af shops, der er ingen betalingsdel med.

2. Det kommer an på om din udbyder understøtter de ting der skal til, men generelt ja.

Iøvrigt kan du af flere herinde få gode tilbud på det du ønsker. Erindrer der er en der kører med en komplet løsning til 10.000 (nok + moms).

Men de skal nok komme på banen når de har fået shoppet de sidste julegaver :-) 

Køb ren argan olie her

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 12:30

Fluer:

Hej, 

Der følger betalingsgateway med hvor du kan tage imod visa, master etc. Dog ikke Dankortet!

Ja, du kan sagtens fører dit .dk domæne med over. Mener faktisk at oprettelse eller flytning af ét domæne er med i prisen. 

Vent, tager de nu ikke Dankort længere? Det har de da gjort?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:36

Såvidt jeg kan se, så er det Paypal de bruger, men jeg kan da tage fejl.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:42

Mange tak for jeres svar.

Så det vil altså sige sig at der følger et betalingsmodul med oven i flatrate prisen? :)

Men jeg fandt dette på deres hjemmeside:

What doesn't Shopify do?

Shopify doesn’t handle any money or ship any packages for you. It does, however, integrate really nicely with services that do.

What do I need in order to start selling?

You need:

Der står jo at man skal have en af de betalings gateways som de supportere. Og de koster jo også penge hver måned og kræver en PBS løsning som også koster penge hver måned? Har jeg ret? :)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 12:44

Nu tjekkede jeg lige på min egen "Lege-shop". De supporter Quickpay og noget der hedder Chronopay i Danmark. Så de tager Dankort.  

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 12:46

Hej Jonas, ja det var mig der var for hurtig. Du skal selv have en aftale med eksempelvis QuickPay. Sorry. Men de tager altså Dankort (og endda Forbrugsforeningskortet, så jeg lige). 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:02

Hej Jonas

Jeg driver fairtime.dk, som er en Shopify shop. Du er velkommen til at tage fat i mig, hvis du vil have hjælp til at komme i gang.

Hvis du tidligere er faldet over ShopifyEksperten, ja, så er det altså også mig.

For at tage Dankort, skal du have en PBS aftale + en aftale med Quickpay, herefter kører det hele inde fra Shopify's checkout procedure.

Hvis det ikke skulle være skinnet igennem i mine tidligere indlæg, så er jeg VARM fortaler for deres løsning, det spiller bare max.

Venlig hilsen
Ole

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)