Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify.com - HJÆLP!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh, glemte lige at nævne, at DNS setup ikke er en del af deres løsning, det skal du selv sørge for fx via gratisdns.dk. Jeg bruger selv dnsmadeeasy.com.

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:15

Hej Ole

Rigtigt fin side du har.

Jeg er nemlig ude efter den billigste løsning, og nu hvor det også kræver to andre aftaler (PBS, Quickpay) så render prisen jo op i omkring +500 kr. om måneden.

Og da jeg bare er studerende så har jeg ikke alverdens midler at gøre med. Og dette projekt var mest ment som en indtjening ved siden af min SU. Også fordi jeg godt kan lide iværksætteri.

Men hvad vil de bud være? Hvad synes du er den bedste løsning for mig?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:26

Ja, altså regnestykket er

PBS-aftale for Dankort 1.000,- / år (+ oprettelse)

Quickpay 150,- / md

Shopify basis abo. 24$ / md + transaktionsafgift

Så ikke helt +500 pr. måned

Dankort er et must, det kan du også læse om mange steder her på Amino, men hvis du (selv mener du) har en unikt produkt, så gå efter Paypal, bankoverførsel eller efterbetaling via faktura. Du kan også vende den rundt og spørge dig selv om du gider drive en webshop, hvor du ikke forventer at kunne tjene et par hundrede kroner om måneden til at dække omkostningerne.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:31

Hej Jonas!

Du anbefales til at kigge på min ebutiksløsning.

Du kan modtage betalinger via den fælles betaling, som serviceres og administreres af mit firma (1000 kr. for tilmeldingen, ingen abonnementsgebyrer og 2% af omsætning). Dine kunder kan betale med følgende kort: Dankort, VisaDankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB og , American Express. Du kan læse mere på 'Den fælles betaling'-siden.

Du har også mulighed for at modtage betalinger med din egen betalingsaftale.

Chuuuuu

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:47

Lagerslag123 - JEN:
Iøvrigt kan du af flere herinde få gode tilbud på det du ønsker. Erindrer der er en der kører med en komplet løsning til 10.000 (nok + moms).

Jeps det gør vi, men vi arbejder desværre ikke med Shopify (kun Magento). Tak fordi du tænkte på os.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)