på billigemobiler.nu? så laver du i hvert fald en masse klik andre steder end fra google? |
Nej ikke Kun fra BilligeMobiler.nu har også et par andre sider..
Mikkel
Jeg tjener penge på det? men jeg er vel ikke den eneste:P? |
Hvorfor har jeg lidt svært ved tro på,at man kan tjene rigtige penge på at folk klikker på de mobil klik......der skal ihvertfald trykkes vildt mange gange så!
|
¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm
nu er det jo ikke klikpriser ;-)
mikkel |
Tak for de mange svar. Inden jeg startede var jeg ved at søge efter et godt klingende domæne, men de bedste var selvfølgelig taget. Jeg faldt dog over navnet "billige mobil", som først lød helt forkert i mine øre, men efter lidt tid, så jeg også nogle muligheder. Jeg har tænkt på nogle forskellige ideer, hvor det ene var en figur der hed Billige Mobil, og som skal præsentere mobilerne på siden. Det er måske "lidt" langt ude, men om ikke andet, vil det skille sig lidt ud fra de andre sider. Designet, har jeg ikke selv lavet. Jeg ville hurtigt i gang, så har brugt en template jeg syntes om, og tilpasset det lidt. Som det er nu, indeholder hele højre side ikke noget, men der vil jeg have nogle forskellige højdepunkter, og artikler om specifikke mobiler. Igen synes jeg designet skiller sig ud fra de fleste andre sider i branchen. Om det er godt eller skidt, må være en smagssag. Indholdet kommer der selvfølgelig meget mere af. Det er kun anden dag jeg arbejdet på projektet, og nu er backenden sat op, så det er nemt af tilføje nye produkter. Jeg står bare tilbage med det store spørgsmål: Hvordan holder man øje med om priserne ændre sig? Jeg kan se at der er nogle der lover daglige opdateringer af alle priser. Er det ren monkey work, eller er der en smart, og måske hemlig måde? |
Der skal du have gang i dine koder for at opdatere priser ;-) Du ved de skifter priser via mail (ikke alle der opdatere, kig selv )
Mikkel |
Den skal jeg lige have uddybet |
1. under personlige instillinger krydser du af i mail ved opdate 2. Du modtager mail når der kommer ændringer i dine annoncer 3. du går ind på din hjemmeside og retter manuelt priserne 4 opload og du er igen up to date
Håber det gav mening, men du bevæger dig ind på et meget mættet marked ;-) Men friskt
Mikkel |
du er iøvrigt velkommen til at købe Mobiltelefon-abonnement.dk hvis det frister
Mikkel |