1. under personlige instillinger krydser du af i mail ved opdate
2. Du modtager mail når der kommer ændringer i dine annoncer
3. du går ind på din hjemmeside og retter manuelt priserne
4 opload og du er igen up to date
Håber det gav mening, men du bevæger dig ind på et meget mættet marked ;-) Men friskt
Mikkel
Nu kan det så godt være jeg har misforstået opsætning af reklamerne. Jeg bruger ikke links fra en bestemt liste, men generere dem selv ud fra formlen, med mit brugernummer, annoncørnummeret, og adressen til den side hvor jeg ved guide folk hen. På den måde kan jeg jo frit vælge mellem alle mobiler fra 3 mobil f.eks. Der er jo på den måde ingen der ved hvilke mobiler jeg specifik linker til, så hvordan virker det med pris-mailen. Får jeg en daglig liste med priser på alle mobiler på 3.dk eller hvordan? Den eneste mail jeg kunne tilmelde mig ved Trade doubler, var deres nyhedsbrev. Er det der priserne også kommer?
Tillykke med sønnen forresten
Kunne lige se jeg havde fået -3 karma point på mit første indlæg hvor jeg spørger om hjælp til affiliate og søger en vurdering af mit website. Hvis der er nogle som er blevet stødt over det jeg har skrevet, vil jeg da godt undskylde.
Jeg tror snart markedet må være mættet for disse mobil sider, der kun har affiliate indhold. Så vidt jeg ved er det kun 1 af de mange aminoer med mobil sider der laver penge på det...
Jeg tror der er mange der laver penge på det, men ikke så mange der lever af det. Den dårlige nyhed er at regeringen overvejer at gøre det lovligt for mobilselskaberne at have en 12 måneders bindingsperiode. Udover at det er skidt for forbrugeren, så kommer det helt sikkert til at koste salg
Jeg tror der er mange der laver penge på det, men ikke så mange der lever af det. Den dårlige nyhed er at regeringen overvejer at gøre det lovligt for mobilselskaberne at have en 12 måneders bindingsperiode. Udover at det er skidt for forbrugeren, så kommer det helt sikkert til at koste salg
Stop piveriet, vi andre er vantil 24 mdrs binding!!!
Hvis jeg var dig, så ville jeg fjerne ordet GUIDE inden det giver problemer... Det kan aldrig, og bliver aldrig en guide, når der kun reklameres for 3 teleselskaber!!!
Og designet er måske ik helt optimalt. Baggrundsfarve og tekst matcher i hvertfald ik!
Stop piveriet, vi andre er vantil 24 mdrs binding!!!
Sverige?
Jeg overvejede at starte på svensk, da gode kilder har fortalt at der var plads til 1 mere, men det strandede på bindingsperioden.
Hvis jeg var dig, så ville jeg fjerne ordet GUIDE inden det giver problemer... Det kan aldrig, og bliver aldrig en guide, når der kun reklameres for 3 teleselskaber!!!
Og designet er måske ik helt optimalt. Baggrundsfarve og tekst matcher i hvertfald ik!
Jeg bruger ordet "guider" som et synonym til hjælper. Er det helt forkert?
Baggrundsfarve og tekst, har jeg ikke tænkt videre over. Jeg har brugt en template for at komme hurtigt i gang, og det er dennes css der primært er brugt. Når jeg kigger på det, kan jeg heller ikke se der skulle være et problem. Mener du at farverne ligger for meget op af hinanden?
Fair nok, men er det ikke grebet lidt ud af en dag med manglende nyheder? Alle har da set et skilt i et butiksvindue hvor der står "Danmarks bedste pris" eller en TV reklame hvor de siger "Danmarks billigste fladskærms TV". Alle ved jo godt, at det sandsynligvis ikke er Danmarks bedste pris, men at det nok mere er et synonym for, at det bliver påstået at være billigt. Jeg mener bare, hvis man skal håndhæve reglerne et sted skal det vel også gælde alle de andre. Nu er blikket lige faldet på mobil sammenligningssider, men du kan jo hoppe ind på en hvilken som helst hjemmeside, og finde en tekst som ikke 100 % kan dokumenteres.
Jeg har ændret teksten på http://www.billige-mobil.dk/, synes da det er en fin ide. Så venter jeg bare på at de andre millioner danske hjemmesider gør det samme
Forskellen er vel, at du udgiver dig for at være et neutralt medie, der bare hjælper brugeren til at finde den billigste pris - modsat f.eks. wupti.dk, hvor brugerne godt ved, at de har med en specifik leverandør at gøre, der vil sælge deres eget produkt.