Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - Hvor svært kan det være?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg hørt så meget om affiliate sites, så jeg tænkte jeg ville gøre forsøget efter, og se om det virkelig er til at komme ind på markedet. Om ikke andet, så bare for at prøve kræfter med de andres SEO færdigheder. Jeg har valgt mobil området, der er jo ikke så mange i forvejen Big Smile

Hvad tror I, er markedet mættet, eller er det en sikker vinder? Måske lige midt i mellem, alt efter kommende indsats?

Siden hedder: http://www.billige-mobil.dk (Så fik google også lige øje på det) og er altså stadig i beta. Der er ikke kommet så meget indhold ind, men i kan se princippet.

Gode råd og tips, er mere end velkommen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 19:52

Kent Medom:

Nu har jeg hørt så meget om affiliate sites, så jeg tænkte jeg ville gøre forsøget efter, og se om det virkelig er til at komme ind på markedet. Om ikke andet, så bare for at prøve kræfter med de andres SEO færdigheder. Jeg har valgt mobil området, der er jo ikke så mange i forvejen Big Smile

Hvad tror I, er markedet mættet, eller er det en sikker vinder? Måske lige midt i mellem, alt efter kommende indsats?

Siden hedder: http://www.billige-mobil.dk (Så fik google også lige øje på det) og er altså stadig i beta. Der er ikke kommet så meget indhold ind, men i kan se princippet.

Gode råd og tips, er mere end velkommen.

Hej Kent,

Spændende at kaste sig ud i affiliate. Jeg kan meddele dig, at mobilkampagner ligger i en høj ecpc, op til flere kampagner hos MikkelsenMedia giver 15  ecpc.

Dog må jeg komme med noget kritisk. Jeg synes din sides navn - Billige Mobil er dårligt - beklager, men tror altså ikke du scorer så vældig mange points med det. Ifgl. mig, hedder det billige mobiler, og ikke mobil. 

Men ellers held og lykke :)

Send mig endelig en mail på mail@sunemadsen.dk, hvis du er i tvivl om noget, så kan jeg muligvis hjælpe dig :)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 19:56

Enig, navnet ligner en billig efterligning af billig mobil, eller billige mobiler..

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 19:59

Nis Rønlund Jensen:

Enig, navnet ligner en billig efterligning af billig mobil, eller billige mobiler..

Ja også det, men jeg synes nu måske mere det er pga. endelsen på "mobil". 

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:00

Domænet holder ikke helt..

Men opsætningen synes jeg virker fin :-)

Lidt flere tilbud fra flere udbydere :-) Ved godt jeg selv mangler lidt flere modeller ;-)

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 20:02

Jeg tror snart markedet må være mættet for disse mobil sider, der kun har affiliate indhold. Så vidt jeg ved er det kun 1 af de mange aminoer med mobil sider der laver penge på det...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:05

Jeg er selv ved at kaste mig ud i mit første Affilliate projekt, men tiden må vise, hvor lukrativt det kan blive.

Er designet endeligt fastlagt? Jeg ved ikke, jeg synes umiddelbart ikke, at det egner sig så godt til dit produkt.

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:07

Nis Rønlund Jensen:

Så vidt jeg ved er det kun 1 af de mange aminoer med mobil sider der laver penge på det...

Må man hører hvem det er :-)

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 20:10

jeg ved ikke om han vil havde det ud, så nej...

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:18

Jeg tror vi er et par stykker der tjener fint på det :-)

Jeg har det som levebrød nu.. Dog har jeg heller ikke de vilde udgifter kun husleje og vores søn :-)

Mikkel

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)