den sidste stjerne skal jo kun bruges , ved direkte personlige angreb .
Jeg kan ikke finde de regler nogensteder, hvor har du læst dem?
Du har taget kun noget af mit indlæg , men jeg prøver med en endnu længere forklaring , for vi er jo forskellige mennesker og kan misforstå hinanden derved .
jeg mener stjerner skal bruges efter hvor dårligt eller godt et indlæg , der findes 5 stjerner .
Jeg mener dette forum er især et forum , hvor vis skal debattere og spørge hinanden om råd og vejleding .
Derfor mener jeg
Vidste en har givet et minus 1 stjerne har denne givet udtryk for indlægget totalt forkert med har ej svaret på hvorfor det er direkte forkert ,og har ikke tilføjet debatten indhold , dette ødelægge at vi debattere da jeg ikke får respons og debatten stopper derved
jeg kan selvfølgelige spørge hvorfor det er så dårligt , med vi er 42.000 mennesker herinde med forskellige holdninger og det er derved umuligt at blive 100 % enig , derfor mener jeg det kun skal bruges ved personlige angreb.
Dette er mest hvordan vi opføre os pænt over hinanden og hjælpe mest muligt hinanden og tilføje debatten indhold , derved får vi længere debattere , med denne lille ændringer da nu folk nok tit vil skrive hvorfor det er dårligt eller godt indlæg og vidste de ikke kan skrive skriv hvorfor det er et dårligt indlæg , med kun kan give minus og minus , har de ødelagt debatten med at give minus.
ved plus stjerne skulle vi reelt også kunne sige hvorfor og tilføje debatten mere indhold , til gavn for alle brugerne herpå dette forum .