Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel og info om karakter på Amino

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Og til alle "Ikke Plusser" i kan se hvor mange karakterer i har fået forskellige steder, men blot ikke hvem der har afgivet stemmen, så der er også lidt til jer.

Blev  lidt forsinket med denne funktion for "Ikke plusser", men nu er den der.

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan man som plusmedlem kun se hvem der har givet stjerner til sig selv eller også hvem der har givet stjerner til andre? Godt initiativ forresten, her giver I rent faktisk noget værdi til plusserne uden at tage noget fra ikke plusserne StarStarStarStarStar

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Skrevet kl. 16:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj:

Kan man som plusmedlem kun se hvem der har givet stjerner til sig selv eller også hvem der har givet stjerner til andre? Godt initiativ forresten, her giver I rent faktisk noget værdi til plusserne uden at tage noget fra ikke plusserne StarStarStarStarStar

Jep, du kan kun se dine egne karakterer.
Jeg vil tro at godt 90% af alle features for Plus, ikke er noget vi har taget fra andre .-)

Dbh Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg overvejer på det kraftigste at blive Amino Plus medlem. Jeg kan forstå, at det koster 990 kr. for et års medlemskab? Godt nok har november  og december været nogle lidt tunge måneder, mindre indtjening og en del flere udgifter (julegaver, etc.), men 990 kr. er vel egentlig ikke det helt store? Hvad synes andre Aminus Plus medlemmer? Hvad er den største fordel ved at være Aminus Plus?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:40

Det ser fint ud - omend jeg synes det havde været endnu bedre med fuld transparens. Men jeg har fuld forståelse for behovet for at skabe mer værdi for plusbrugerne :)

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kan desværre ikke få noget af se før jeg har fået nogle stjerner. :(

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 17:03

Vi kan da bytte Big Smile

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:04

så fik du en af mig Indifferent

nej sorry - men gik lidt stærkt - ville selvfølgelig have givet dig to.......

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:45

gweb:

Mikael christiansen:

den sidste stjerne skal jo kun bruges , ved direkte personlige angreb .

Jeg kan ikke finde de regler nogensteder, hvor har du læst dem?

Du har taget kun noget af mit indlæg , men jeg prøver med en endnu længere forklaring , for vi er jo forskellige mennesker og kan misforstå hinanden derved .

jeg mener stjerner skal bruges efter hvor dårligt eller godt et indlæg , der findes 5 stjerner .

Jeg mener dette forum er især et forum , hvor vis skal debattere og spørge hinanden om råd og vejleding .

Derfor mener jeg

Vidste en har givet et minus 1 stjerne har denne givet udtryk for indlægget totalt forkert med har ej svaret på hvorfor det er direkte forkert ,og har ikke tilføjet debatten indhold , dette ødelægge at vi debattere da jeg ikke får respons og debatten stopper derved

jeg kan selvfølgelige spørge hvorfor det er så dårligt , med vi er 42.000 mennesker herinde med forskellige holdninger og det er derved umuligt at blive 100 % enig , derfor mener jeg det kun skal bruges ved personlige angreb.

Dette er mest hvordan vi opføre os pænt over hinanden og hjælpe mest muligt hinanden og tilføje debatten indhold , derved får vi længere debattere , med denne lille ændringer da nu folk nok tit vil skrive hvorfor det er dårligt eller godt indlæg og vidste de ikke kan skrive skriv hvorfor det er et dårligt indlæg , med kun kan give minus og minus , har de ødelagt debatten med at give minus.

ved plus stjerne skulle vi reelt også kunne sige hvorfor og tilføje debatten mere indhold , til gavn for alle brugerne herpå dette forum .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:02

Martin Thorborg:

Og til alle "Ikke Plusser" i kan se hvor mange karakterer i har fået forskellige steder, men blot ikke hvem der har afgivet stemmen, så der er også lidt til jer.

Dbh Martin

Har man ikke hele tiden kunnet det? Altså nederst i sit indlæg.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)