Simon, man skal huske på, at vi ved, hvad Tonnys virksomhed tilbyder. Ham eller hende, der åbner salgsbrevet ved intet om det, og hvis førstehåndsindtrykket ikke kommunikerer klart og tydeligt bliver det lynhurtigt revet i stykker og smidt i papirkurven. Selvom overskriften ikke fejlfortolkes, så kan "Kommer over det hele, også på din græsplæne" give et indtryk af, at det udelukkende er en gartnervirksomhed, hvorfor alt det andet, han tilbyder ikke kommer frem overfor den modtager, som ikke har brug for en gartner. Dét budskab kommer til gengæld frem i min overskrift: Teleselskab giver en murer, en tømrer og en smed helt det samme telefonnummer. Men igen: Det er jo Tonnys egen beslutning. Det her var bare mit tekstforfatter syn på sagen. God aften! Thomas
|
Lige præcis den indledning forstår jeg overhovedet ikke. Det er som om teleselskabet tager fokus fra alt det andet - men det er måske bare mig.
Hans slogan er ikke prima nej, men det er slet ikke det tråden handler om ! :)
Og så var det jo her jeg skulle komme med nogle gode ideer, men jeg kan ikke rigtigt regne den ud.
MEN jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med firmaet fremover !