Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flere kunder

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon, man skal huske på, at vi ved, hvad Tonnys virksomhed tilbyder. Ham eller hende, der åbner salgsbrevet ved intet om det, og hvis førstehåndsindtrykket ikke kommunikerer klart og tydeligt bliver det lynhurtigt revet i stykker og smidt i papirkurven. Selvom overskriften ikke fejlfortolkes, så kan "Kommer over det hele, også på din græsplæne" give et indtryk af, at det udelukkende er en gartnervirksomhed, hvorfor alt det andet, han tilbyder ikke kommer frem overfor den modtager, som ikke har brug for en gartner. Dét budskab kommer til gengæld frem i min overskrift: Teleselskab giver en murer, en tømrer og en smed helt det samme telefonnummer.

Men igen: Det er jo Tonnys egen beslutning. Det her var bare mit tekstforfatter syn på sagen. Smile

God aften!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

Lige præcis den indledning forstår jeg overhovedet ikke. Det er som om teleselskabet tager fokus fra alt det andet - men det er måske bare mig.

Hans slogan er ikke prima nej, men det er slet ikke det tråden handler om ! :)

Og så var det jo her jeg skulle komme med nogle gode ideer, men jeg kan ikke rigtigt regne den ud.

MEN jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med firmaet fremover !

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:41

Det gælder om at vække nysgerrighed, Simon, ellers får du ikke modtageren til at læse salgsbrevet, og det gør jeg ved at skrive overskriften som om, at teleselskabet har begået en kæmpe fejl, samtidig med, at modtageren får en fornemmelse for, hvad det i virkeligheden drejer sig om - nemlig, at man kan få fat på alle 3 erhverv på samme nummer.

Så snart man læser indledningen i salgsbrevet får man så en klar og tydelig forklaring på budskabet, som kan læses her:

http://www.tt-tekstforfatter.dk/images/thomas_valbjoern.html

Tonny bad nu om at få vurderet sit salgsbrev efter, at jeg havde tilbudt ham det, så det er nu dét, at tråden handler om. Jeg giver ham bare min vurdering i kraft af den erfaring, jeg har indenfor tekst & reklame. Om så Tonny kan bruge det til noget, dét må blive hans egen vurdering.

NB! Salgsbrevet var i øvrigt ganske succesrigt, og kunden har brugt mig som tekstforfatter sidenhen.

Mvh

Thomas Thomsen

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:09

Hej alle sammen og tusinde tak for jeres feedback.
Jeg lavede sloganet i den mening, at "jeg kommer overalt", ment med at jeg maler, flytter, laver mindre reparationer osv.  "også på din græsplæne" betyder jo at jeg også slår græs.

Men kan godt se at den kan misforstås, og den nok ikke fanger budskabet som jeg mener det.
Jeg vil prøve at ligge hovedet i blød og se om jeg kan finde en bedre formulering.
Ha en god dag alle sammmen.
Mvh Tonny Nygaard

www.nygaardmultiservice.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:17

Hvad med : " Vores tilbud slår alt... nu også din græsplæne " ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Nygaard:
Men kan godt se at den kan misforstås, og den nok ikke fanger budskabet som jeg mener det.

Jo, den gør. For den rene er alting rent.
At Thomas kan finde to kvinder, der tænker lige som han selv er ikke grundlag nok for at droppe et godt slogan.
Efter min mening har dit slogan præcis den kant, der gør, at det kan huskes, og det krydser ingen grænser.
Hold fast i det. Du har selv fundet på det - det er en del af din personlighed - og det er netop din person, du sælger i den slags arbejde.

Din flyer fungerer i øvrigt fint.
Du har tre fotos som det centrale blikfang - fotos, som illustrerer problemet og løsningen i ét - det er glimrende.

Jeg kan ikke lide, at sætningen "Det er billigere end du tror" er delt i de tre boxe.

Måske kunne du skærpe dit budskab en smule. Du har to budskaber: "Jeg kan alt" og "Det er billigt".

Jeg kan alt-budskabet er fint illustreret ved de fine billeder, som for mig at se signalerer kvalitet.
Hvis du vil fokusere på prisargumentet, kunne du evt. sætte dette i en gul stjerne med meget kraftig rød skrift, hvilket mere signalerer discount. Men med de fine billeder, tror jeg ikke det smadrer kvalitets-budskabet.

Dit actionbudskab ville jeg nok også skærpe og gøre mere pågående.
Lige nu skriver du bare, at man godt kan kontakte dig på et tidspunkt, hvis man gider.

Jeg ville putte noget "Ring allerede i dag" ind - og måske sætte en kort frist med ekstra lave priser - en konkurrence, en belønning, hvis to naboer går sammen eller noget helt andet, der kan inspirere til at handle spontant og ikke "ved lejlighed".

Og så mangler den korrektur.

Jeg ville stryge det med virksomheder i den. Det samlede budskab er (især via billederne) rettet mod private. Det vil give dig en linje til at lave en fængende overskrift. Den overskrift ville jeg nok bruge til at fokusere på din kvalitet, eller måske til påstanden "Kvalitet koster ikke ekstra".

Er du lidt jysk i det, kunne det være noget med at gøre tingene ordentligt til en ordentlig pris.
"Vi (jeg) tager hårdt fat - bare ikke med prisen" - er et tidligt bud, der trænger til finpudsning.

Held og lykke med kundejagten.

mvh Hans

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 13:51

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:06

hehe

Ja det er da en utrolig beskidt tankegang folk har Smile

Personligt synes jeg det er en fin og underholdende overskrift , som vækker nysgerrighed.

Goe gamle Simon sagde jo at al omtale var godt - både ris og ros.......

Mvh

Jesper

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:14

Tonny Nygaard:
Herunder er linket, vil meget gerne have nogle kommentarer

Nyd det og grin med.
Lad være med at gå i dialog med dem.
Det skader ikke din forretning, at de morer sig, men det gavner den formentlig heller ikke (bortset fra at du måske får nogle links).
Det kan derimod skade, dig at gå i dialog med dem, fordi du kan komme til at fremstå som enten dum eller beregnende, hvilket du ikke virker til at være.

God søndag.

Hans

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 16:44

Jeg er bare i tvivl, om hvorvidt sloganet vil tiltrække  kunder, eller om de tænker hva fanden er det for et firma.
Men det er jo selvfølgelig ikke alle der tænker i de sjofle baner.
Men for dem der gør, er der forhåbentlig en chance for at de husker mit firma, når de skal ha lavet noget.

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)