Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flere kunder

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle herinde, håber i kan hjælpe mig.

Jeg har for en måned siden startet mit nye firma Nygaard Multiservice. Det er et enkeltmandsfirma, hvis målsætning er at hjælpe private og virksomheder med diverse Handymand opgaver, samt ejendomsservice og forefaldende arbejde, til en pris hvor alle kan være med.
Jeg har fået en mindre kundekreds blandt private, men  vil også gerne have virksomhederne med.
Min idé er at jeg skal få virksomhederne til at bruge mit firma til opsætning, montering af deres produkter, evt  færdig lave deres produkt hjemme i mit værksted.
Men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal komme i kontakt med dem, og evt hvilke firmaer der er mere interessante end andre.
Håber i har tid og lyst til at komme med nogle idéer.
På forhånd tak.
I er også meget velkommen til at tage et kig på min hjemmeside.
www.nygaardmultiservice.dk
Mvh Tonny Nygaard

Fra Humlebæk
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:52

Nu er annoncer jo en ret dyr løsning - men hvis det er indenfor en helt specifik branche, kunne det måske være en ide at annoncere i et fagblad. Man kan - så vidt jeg ved - med hjælp fra dem der hjælper iværksættere igang i dit lokalområde - få lavet en "pressemeddelese" i en lokalavis med nyheden om at du har startet virksomhed. Derudover vil jeg foreslå at melde dig ind i forskellige netværk, så du kan møde potentielle kunder (sådanne kontakter har det med at sprede sig som ringe i vandet). Det er nogle af de ting jeg selv forestiller mig at gøre, når jeg starter op som freelance speditør her i starten af 2010.

Men er også nysgerrig efter andre gode forslag herindefra..?!

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:52

Jeg fik kigget på din hjemmeside, og savner lidt information om dig og din baggrund.

Altså, har du en håndværker uddannelse, eller er du uddannet pædagog.

Hvis jeg som firma skulle hyre dig, ville jeg være sikker på du kan noget. Du skriver hvad du kan, men hvor kan du det fra? ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 23:18

Start med at ring til dem, og lav dig et salgsbrev du så sender til dem, og efter 4-5 hverdage ringer du igen for at få en aftale om et møde.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:29

Hej Allan Schjern

Hvad skal der stå i sådan et salgsbrev??

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Tonny,

Jeg er tekstforfatter og hjælper dig meget gerne med at skrive et interessant og fængende salgsbrev. Du kan se 2 af mine salgsbreve under "Arbejde" på min hjemmeside for henholdsvis Thomas Valbjørn og Tip Top Service. Her kan du også læse en superkort brief fra kunden - altså hvad budskabet i salgsbrevet skulle være: www.tt-tekstforfatter.dk

Mvh

Thomas Thomsen

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 02:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

TT Tekstforfatter:

Hej Tonny,

Jeg er tekstforfatter og hjælper dig meget gerne med at skrive et interessant og fængende salgsbrev. Du kan se 2 af mine salgsbreve under "Arbejde" på min hjemmeside for henholdsvis Thomas Valbjørn og Tip Top Service. Her kan du også læse en superkort brief fra kunden - altså hvad budskabet i salgsbrevet skulle være: www.tt-tekstforfatter.dk

Mvh

Thomas Thomsen

Dårlig stil TT Tekstforfatter.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Robert Rungholm:
Dårlig stil TT Tekstforfatter.

Det kan jeg slet ikke se. Thomas tilbyder sig med sine kompetencer, og da Thomas lever af dette, tager han selvfølgelig penge for det, hvilket han ikke lægger skjul på.

Hvis du selv vil kaste dig ud i et salgsbrev, kan du lade dig inspirere af den "opskrift" jeg giver på det i dette indlæg: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/09/02/s-230-lg-pr-brev.aspx

mvh Hans

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 08:52

Tonny ønsker idéer til hvordan han kommer i kontakt med potentielle kunder, så synes jeg det er dårlig stil at forsøge at sælge med det samme.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 09:13

Tonny Nygaard:

Hej Allan Schjern

Hvad skal der stå i sådan et salgsbrev??

Jeg kan se at Thomas og Hans har været derWink

Klik på linket fra Hans og du er meget langt.

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)