Så har du vel også gjort dig nogle overvejelser om hvad det er for nogle firmaer du vil have fat i?
Mvh Ravn |
Robert, jeg ville selv have foreslået et salgsbrev, men da en anden allerede var kommet mig i forkøbet, og Tonny selv spurgte, hvad der så skulle stå i et sådan salgsbrev, var det vel meget naturligt at tilbyde min service. Hvad der skal stå i salgsbrevet afhænger jo af så meget - kunde, budskab, osv. - og bagefter skal det jo også formuleres. Det er ikke noget, der bare lige kan klares inde på amino.
Hvis jeg kan være behjælpelig, så gør jeg det gerne. Gav eksempelvis en overskrift til fri afbenyttelse til en herinde fra amino, som havde et salgsbrev, der manglede en overskrift med mere "pang" i. Men et helt salgsbrev er jo en lidt anden sag.
Jo også mange grafikere / webdesignere herinde, der tilbyder deres ydelser, når aminoerne beder om kritik af deres nye websites.
Tonny er trods alt også en voksen mand og sin egen herre og kan nok godt selv vurdere, om det overhovedet har hans interesse.
Thomas