Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flere kunder

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Nygaard:
Min idé er at jeg skal få virksomhederne til at bruge mit firma til opsætning, montering af deres produkter, evt  færdig lave deres produkt hjemme i mit værksted.

Så har du vel også gjort dig nogle overvejelser om hvad det er for nogle firmaer du vil have fat i?

Mvh

Ravn

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:39

Robert, jeg ville selv have foreslået et salgsbrev, men da en anden allerede var kommet mig i forkøbet, og Tonny selv spurgte, hvad der så skulle stå i et sådan salgsbrev, var det vel meget naturligt at tilbyde min service. Hvad der skal stå i salgsbrevet afhænger jo af så meget - kunde, budskab, osv. - og bagefter skal det jo også formuleres. Det er ikke noget, der bare lige kan klares inde på amino.

Hvis jeg kan være behjælpelig, så gør jeg det gerne. Gav eksempelvis en overskrift til fri afbenyttelse til en herinde fra amino, som havde et salgsbrev, der manglede en overskrift med mere "pang" i. Men et helt salgsbrev er jo en lidt anden sag.

Jo også mange grafikere / webdesignere herinde, der tilbyder deres ydelser, når aminoerne beder om kritik af deres nye websites.

Tonny er trods alt også en voksen mand og sin egen herre og kan nok godt selv vurdere, om det overhovedet har hans interesse.

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:42

TT Tekstforfatter jeg har ikke tænkt dit indslag som forsøg på at sælge mig noget, tværtimod er det rart med mennesker som dig der vil give feedback på ting man ikke lige selv har styr på.
Har været inde og se på din hjemmeside, det er nogle spændende ting du har lavet.
Men tror jeg må prøve mig frem selv, syntes ikke lige p.t jeg har råd til at professionelle skal lave det.

www.nygaardmultiservice.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:41

Hej Tonny,

Det har jeg fuldt ud forståelse for. Prøv at læse Hans Stokholm Kjer's blogindlæg omkring dét at skrive et salgsbrev. Så kan du jo prøve at skrive dit eget salgsbrev og evt. lægge det herind og få noget konstruktiv feedback på det fra diverse aminoer (inkl. mig). Det var der en anden, der gjorde fornyelig (ham, jeg endte med at give en overskrift, som han kunne bruge, hvis han havde lyst). Held og lykke med det!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 19:51

Hvor finder jeg hans blogindlæg??

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:57
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 20:04

Tak Hans

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 20:06

Nogle der har et løst bud på hvad det evt vil komme til at koste hvis en af jer erfarne herinde, skal lave et salgsbrev til mig??

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:17

Hej Tonny,

Jeg vil gerne give dig et tilbud på din mail, hvis du lige skriver den.

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 20:50

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)