Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der online salg mellem jul og nytår?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikker på slagteren har travlt nu og fiskehandleren har travlt mellem jul og nytår..

Mikkel

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:30

Fashion-Seller:

tony:

Øhhh? Kunne det måske være du skulle skifte branche

Så nævn en branche, hvor der sælges produkter, som har en god Januar eller Februar. Og hvis du nu siger at der bliver solgt en masse tilbudsvarer, så er "tom omsætning" jo ik ligefrem godt. Der er vel en grund til det har fået det navn...

Belysning har lige præcis nogle af sine bedste måneder i december, januar og februar :)

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:40

Min ven der sælger slankeprodukter har januar som sin bedste måned.

Shoppen hvor jeg arbejder sælger skiudstyr og jakker, vi har også januar og især februar som vores bedste måneder.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:53

Salg af proteinpulver, kreatin o.s.v. brager ganske rigtig afsted i Januar, men som andre siger så er vi lidt ramt her i December hvor folk desværre ikke køber kosttilskud til at ligge under juletræet :-)  Men har været i branchen i over 10 år så kender efterhånden cyklusserne som naturligt opstår næsten uanset hvilken webshop man har, så sveder ikke helt så meget over de (kendte) dårlige måneder længere.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:11

Virkelig mange har via arbejdsgiveren udsat sin lømudbetaling, hvilket betyder at der er mange der får ekstremt meget udbetalt 1.2.2010.

Der vil derfor være afdæmpet julehandel i forhold til hvad den kunne have været uden denne mulighed, da jeg ellers tror folk ville forkæle sig ovenpå de hårde måneder.

Denne forkælelse tror jeg er udsat til medio/ultimo januar og derfor vil de fleste brancher (byggeri/håndværk undtaget) opleve en fremgang og øget villigghed fra forbrugerne til at bruge penge.

God julehandel til dem af jer der har marked der :-)

Køb ren argan olie her

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:22

Fashion-Seller:
Så nævn en branche, hvor der sælges produkter, som har en god Januar eller Februar

Min januar 2009 var samme omsætning som december 2008. Februar 2009 var dobbelt op ift. januar ....

Det var så på det tidspunkt (januar), vi introducerede Chotovelli ure og de har bestemt ikke skuffet.

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 18:19

Lagerslag123 - JEN:

Virkelig mange har via arbejdsgiveren udsat sin lømudbetaling, hvilket betyder at der er mange der får ekstremt meget udbetalt 1.2.2010.

Der vil derfor være afdæmpet julehandel i forhold til hvad den kunne have været uden denne mulighed, da jeg ellers tror folk ville forkæle sig ovenpå de hårde måneder.

Jeg tror, at de fleste af dem, der har valgt at udskyde lønnen, har nok på kistebunden til ikke at skulle afvente lønudbetalingen. Iøvrigt bliver det meste udbetalt allerede i starten af januar måned via en ekstraordinær lønkørsel.

Jeg kan derfor ikke forestille mig, at denne lille øvelse vil flytte særlig meget  på omsætningen i netbutikkerne.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:21

Vores salg har i dec. været 100% dødt. Ikke en eneste ordre.

Det er nok de færreste der køber dyrt design i julegave..

xxx

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:26

PJEDSTED:

Vores salg har i dec. været 100% dødt. Ikke en eneste ordre.

Det er nok de færreste der køber dyrt design i julegave..

Hvor meget plejes der at sælges ?..

Mikkel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:29

El-manden:

Belysning har lige præcis nogle af sine bedste måneder i december, januar og februar :)

Der var en branche ;D Men det er ik mange brancher, som har den cyclus...

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)