Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der online salg mellem jul og nytår?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

tony:

Nu har jeg lavet marketingnettet i nogle år efter hånden, og ja - salget falder mellem jul og nytår. Man bare rolig, det stiger igen med det samme efter.

Øhhh? Januar er da en skod måned... Og Februar ligeså...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 01:33

Fashion-Seller:

tony:

Nu har jeg lavet marketing på nettet i nogle år efter hånden, og ja - salget falder mellem jul og nytår. Man bare rolig, det stiger igen med det samme efter.

Øhhh? Januar er da en skod måned... Og Februar ligeså...

Øhhh? Kunne det måske være du skulle skifte branche

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:48

tony:

Øhhh? Kunne det måske være du skulle skifte branche

Så nævn en branche, hvor der sælges produkter, som har en god Januar eller Februar. Og hvis du nu siger at der bliver solgt en masse tilbudsvarer, så er "tom omsætning" jo ik ligefrem godt. Der er vel en grund til det har fået det navn...

Tilmeldt 27. Apr 07
Skrevet kl. 01:49

Fashion-Seller:

Så nævn en branche, hvor der sælges produkter, som har en god Januar eller Februar. Og hvis du nu siger at der bliver solgt en masse tilbudsvarer, så er "tom omsætning" jo ik ligefrem godt. Der er vel en grund til det har fået det navn...

Så gerne -- kunne du tænke dig mine keywords og lp's også?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:22

tony:

Så gerne -- kunne du tænke dig mine keywords og lp's også?

Kan ik lige se hva de har med sagen at gøre...

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 02:50

Der skulle vidst være meget godt salg i Fitness produkter og Rygestop løsninger i Januar? ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Skrevet kl. 02:53

Fashion-Seller:

Det har noget med sagen at gøre, da jeg naturligvis kun kan tale ud fra personlige erfaringer. At din niche daler i salg, i årets første 2 måneder, er vel næppe grundlag for en generalisering som "januar og februar er skod"

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:18

Mickel P:

Der skulle vidst være meget godt salg i Fitness produkter og Rygestop løsninger i Januar? ;)

Enig men det er jo heller ik produkter som har et stort December salg... Så det matcher jo ik med de kriterier Nicolaj omtaler...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:21

tony:

Fashion-Seller:

Det har noget med sagen at gøre, da jeg naturligvis kun kan tale ud fra personlige erfaringer. At din niche daler i salg, i årets første 2 måneder, er vel næppe grundlag for en generalisering som "januar og februar er skod"

Jeg har nu ik nævnt nogen brancher overhovedet, og kun omtalt det generelt. Men jeg kan ik finde en eneste branche, som har et kæmpe December salg, og derefter et kæmpe Januar/Februar salg uden at det er "tom omsætning". I hvertfald ik når det gælder salg af fysiske produkter, og derfor spurgte jeg...
Men du har endnu ik nævnt nogen brancher, og kun valgt at tale udenom... Så top secret kan det vel heller ik være?

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 07:20

Jesper Laugesen:

Det er også mit første år, så ved ikke rigtig..  

gætter på det bliver stille - og efter nogle rigtig gode måneder tror jeg desværre alle skal på kur i Januar Crying

Dét er præcis den kur jeg venter på :-) Selvom jeg må sige jeg heller ikke er skuffet over December salget indtil videre :-) !!

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)