Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stop de popup reklamer. please

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukke X er så lille at man kommer til klikke på annoncen istedet.

Så er der da ikke noget at sige til at de er effektive Surprise

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg får fortsat overlay-reklamen på hver side i Google Chrome 4.0.2 samt Firefox 3.5.7. Jeg har således set og lukket den 4 gange for at komme til side 4 her i tråden samt 1 gang da jeg trykkede på Besvar.

Det er godt at høre, at det er en "fejl". 

Jeg kan sagtens forstå og acceptere, at der skal tjenes penge, og jeg vil også kunne acceptere denne overlay-reklame et par gange om ugen.

Men man bør tænke sig meget om, inden man generer brugere af forummet for mig.

Det er ganske vist Amino-folkene, som leverer teknikken og styringen af forummet, men det er trods alt vi brugere, som leverer indholdet. Vi kan selvfølgelig vælge at betale et månedtligt beløb (Amino-Plus) for at få lov til at hjælpe og levere indhold, hvis vi ikke vil se massevis af mere eller mindre obtrusive reklamer, når vi laver indholdet til Amino

Men der er en grænse, som man skal være meget opmærksom på, og personligt besøger og skriver jeg helt sikkert mindre på forummet, efter at jeg er begyndt at få denne popup/overlay på alle sider.

Måske man kunne lave en styring, så jo mere man bidrager med (kvalitets)indhold, jo færre reklamer får man? Karma-ordningen duer måske ikke helt til formålet, men en omskrivning af den kunne sagtens bruges. På den måde anerkender i, at brugere som leverer godt indhold ikke også skal betale for at levere det gode indhold...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:43

Martin Pihl:

Jeg får fortsat overlay-reklamen på hver side i Google Chrome 4.0.2 samt Firefox 3.5.7. Jeg har således set og lukket den 4 gange for at komme til side 4 her i tråden samt 1 gang da jeg trykkede på Besvar.

Det er godt at høre, at det er en "fejl". 

Jeg kan sagtens forstå og acceptere, at der skal tjenes penge, og jeg vil også kunne acceptere denne overlay-reklame et par gange om ugen.

Men man bør tænke sig meget om, inden man generer brugere af forummet for mig.

Det er ganske vist Amino-folkene, som leverer teknikken og styringen af forummet, men det er trods alt vi brugere, som leverer indholdet. Vi kan selvfølgelig vælge at betale et månedtligt beløb (Amino-Plus) for at få lov til at hjælpe og levere indhold, hvis vi ikke vil se massevis af mere eller mindre obtrusive reklamer, når vi laver indholdet til Amino. 

Men der er en grænse, som man skal være meget opmærksom på, og personligt besøger og skriver jeg helt sikkert mindre på forummet, efter at jeg er begyndt at få denne popup/overlay på alle sider.

Måske man kunne lave en styring, så jo mere man bidrager med (kvalitets)indhold, jo færre reklamer får man? Karma-ordningen duer måske ikke helt til formålet, men en omskrivning af den kunne sagtens bruges. På den måde anerkender i, at brugere som leverer godt indhold ikke også skal betale for at levere det gode indhold...

Der er tale om en fejl, som uendelig få brugere får.
Vi arbejder hele tiden på at blive bedre til at styre det, men det er ikke let.
Installer en anden browser og brug den på Amino indtil vi får de sidste bugs luget ud, så går det nok endda.

Dbh martin

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:25

Martin Pihl:

Google Chrome 4.0.2 samt Firefox 3.5.7.

Vi målretter først og fremmest vores indsats mod ikke-beta browsere.  Og vi oplever ikke selv nogen problemer i Firefox 3.5.6 samt Chrome 3.0.195.38.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:05

Af ren nysgerrighed.. gemmer i en cookie?, eller gemmer i noget IP adresse halløj?, og tjekker om man HAR været der?..
 - eller bruger i et system til det..

Selv om det var træls, da det ikke lige virkede.. - kan jeg forstå, at det er en meget sælgende annonce.... og så kunne det jo være, at man selv skulle gøre brug af det..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 06:21

Hej Simon

Det må være cookiebaseret. Det er Emediate som styre det for os. Tjek på www.emediate.biz

Nicolai

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)