Man kan blokke div'er som har et bestemt ID eller Klasse .. hvis man bruger en rigtig browser..
- Men det ændrer ikke på hvor skide irriterende de egentlig er, det kan da absolut ikke være nødvendigt at sætte så provokerende reklamer på siden.
Jeg tror bare Amino gør hvad der er nødvendigt for at tjene penge på deres website. Man tjener væsentligt mere på kampagner hvis de bliver "tvunget" indenfor brugernes synsfelt.
Jeg tror bare Amino gør hvad der er nødvendigt for at tjene penge på deres website.
Det er jo lige præcis det, Amino gør.
De forsøger at skabe en fornuftig indtjening og få dækket omkostningerne ved de nye tiltag, som for tiden strømmer ud til brugerne.
Jeg synes det er lidt dårlig stil at sidde på det forum, som giver så meget til brugerne, og rådgive i at omgå / knække koden.
Accepter dog, at der skal penge i kassen for at holde Amino kørende.
Enten ved at bidrage som Plusmedlem, eller ved at acceptere reklamerne.
Men det er jo bare min mening.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Vedr. vores overlay på siten så send info til mig på nicolai@amino.dk hvis I modtager mere end 2 om dagen. Det er ikke meningen - den burde max komme et par gange om ugen. Når I skriver så giv mig info om hvilken browser og version I benytter. Vi arbejder med en løsning med Emediate. Det er specielle browsere som skaber problemer herunder Firefox browsere ind imellem.
Overlay bidrager til Aminos indtjening og vi kommer ikke uden om dem. De bliver mere sofistikeret i 2010 med nyt design. At Overlay har en effekt ses af at vi har solgt 25 Amino Plus abonnementer direkte fra vores overlay. Så brugerne bliver opmærksomme på de tilbud vi har. 25.000 kr. har stor betydning for en virksomhed som vores. Pengene bruger vi direkte til nyudvikling. Næste projekt lancerer vi inden for den kommende uge. Freelancer-området er også finansieret konkret af vores Plus-brugere og derfor er der også så mange plus-fordele på Amino Freelancer.
Nicolai PS. Som medlem af Amino Plus ser man ikke Overlays på Amino. Medlemsskab kan købes på www.amino.dk/plus. Se vores medlemsskab på linje med at du enten vælger et Viasat Abonnement hvor du kan se Film på "TV 1000" uden reklamer eller du kan vælge at se dine film på TV3 og se løbende reklamer.
Her lidt fakta: 1) Telia er lagt ind med frekvens 1 på 3 dage. Dvs. I skal se Telia-annoncen et par gange om ugen 2) PBS annoncen er lagt ind med frekvens 1 på ugebasis. Dvs. I skal kun se den én gang.
Udfordring: Hvorfor er der nogen som ser den flere gange. Det skal vi have løst. For det skal annoncerne ikke. Når I ser annoncen flere gange så skyldes det en fejl vi skal have identificeret. Jeg tjekker lige op. Hvilke browsere sidder I med der ser den flere gange.
Men én ting jeg kan sige er, hvis man er lever af IT eller Internet er det en direkte fallit erklæring, at kalde Internet Explorer for brugbar. - Personlig vil tilføje det også er blasfemi ikke at bruge Firefox.
Safari, Chrome og Opera er også udemærket.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Her lidt fakta: 1) Telia er lagt ind med frekvens 1 på 3 dage. Dvs. I skal se Telia-annoncen et par gange om ugen 2) PBS annoncen er lagt ind med frekvens 1 på ugebasis. Dvs. I skal kun se den én gang.
Udfordring: Hvorfor er der nogen som ser den flere gange. Det skal vi have løst. For det skal annoncerne ikke. Når I ser annoncen flere gange så skyldes det en fejl vi skal have identificeret. Jeg tjekker lige op. Hvilke browsere sidder I med der ser den flere gange.
Jeg sad på et tidspunkt idag. og fik enten PBS eller Telia, på any given refresh.. - Og som jeg nok har givet udtryk for.. - Bruger jeg ildræven.
Jeg tror bare Amino gør hvad der er nødvendigt for at tjene penge på deres website.
Det er jo lige præcis det, Amino gør.
De forsøger at skabe en fornuftig indtjening og få dækket omkostningerne ved de nye tiltag, som for tiden strømmer ud til brugerne.
Jeg synes det er lidt dårlig stil at sidde på det forum, som giver så meget til brugerne, og rådgive i at omgå / knække koden.
Accepter dog, at der skal penge i kassen for at holde Amino kørende.
Enten ved at bidrage som Plusmedlem, eller ved at acceptere reklamerne.
Men det er jo bare min mening.
Det er nu en fin mening at have. - Efter de siger, at det kun er meningen man skal se reklamen engang eller 2 om ugen, er jeg også okay med det.. - Men når man har brugt et forum, et par år efterhånden (læs: er vandt til lidt bedre behandling).. - Er det lidt kedeligt at få smidt sådan en grimrian i hovedet.. hver gang man skifter side..