Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

trafikgenerering

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 9/26/2005 5:39:24 PM Forfatter: Thorbjørn

Hej.

Nu kan man ikke vedhæfte filer, men hvis der ellers nogen, der er interesseret, så kan de godt få en kopi af den kontrakt, der blev fremsendt til mig.

Den vil jeg da gerne se

lundsfryd22@hotmail.com
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:17
Uden at gå dybere ind i kritikken af Wesecureit kan jeg i hvert fald konstatere at de ingen som helst respekt har i branchen. Men, man bør ikke træde på små folk der allerede ligger ned, så jeg vil afholde mig fra at gå nærmere ind i detaljerne
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
>Han tilbød de unikke link uden at røre ved
>min hjemmeside, men er det noget nyt?

Jeg forestille mig noget ala nedenstående, læs om konceptet kort under "How it works":

Ultra kort resume: Hver gang en webmaster åbner sin browser, bliver en ny side vist som hans startside. Når han har gjort det 2 gange, bliver hans vist 1 gang et andet sted. Den ekstra 1 visning går så til noget bonus ala MLM for, at tiltrække nye besøgende - resten bliver solgt... Det er lidt den slags besøgende eller besøgende af den kvalitet, jeg forestiller mig du får (her koster 1000 besøgende bare kun 78 kroner ).

Jeg tilmeldte mig for sjov engang, da jeg havde en underholdningsside, og fik et par til at tilmelde sig under mig. Derefter var det så bare at se på statistikken.... antallet af besøgende der havde været der under 5sekunder stammede rimelig godt med antallet som deres url havde sendt
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:47
Jeg har selv erfaring med firmaet aleksia som er igang med at forsøge optimering af min hjemmeside, jeg har set  det virke andre steder. Det fungerer ved at de skriver artikler hvor de bestemte søgeord indgår et antal gange, mit problem er så at de artikler de har skrevet vitterligt ikke er noget jeg ønsker mine besøgende skal se som det første.

Jeg har prøvet selv og må indrømme jeg er blevet okay til det, har dog ikke rigtig kastet mig ud i nogle stører opgaver endnu men hvis du på google søger på "Specialhosting" kommer min side op som nummer et :

http://www.google.dk/search?hl=da&q=specialhosting

Aleksia garanterer også et antal unike (relevante?) besøgende om dagen? Hvis ikke jeg de unikke besøgende skal jeg ikke betale for det, men ved ikke lige hvordan de vil garantere de relevante besøgende. Men jeg tror bare jeg skriver mig en række relevante artikler om mine produkter da det tilsyneladende virker bedre.

Dog kunne jeg godt bruge nogle værktøjer til at undersøge hvilke søgeord folk søger på osv. Er der måske nogen der kan hjælpe med?

Anyway mit råd er at bruge pengene på en god tekstforfatter istedet, aftale krydslinking med andre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Dato: 11-10-2006 21:46:44
Forfatter: mcsolutions
Dog kunne jeg godt bruge nogle værktøjer til at undersøge hvilke søgeord folk søger på osv. Er der måske nogen der kan hjælpe med?

https://adwords.google.dk/select/KeywordToolExternal
Ovenstående kan komme med en række forslag ud fra de ord du selv foreslår, og så fortælle hvor store volumen er og hvor stor konkurrencen er. Stor volumen med lav konkurrence, er selvfølgelig det bedste - såfremt det er relevant :)

http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/
Ovenstående giver også en række forslag udfra Yahoo!s database. I modsætning til den anden, giver den dog konkrete tal og ingen tal om konkurrentsituationen.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)