Har ændret forsiden en smule på min side, så der er lidt mere at vores spidskompetencer allerede på forsiden.
Ved dog ikke helt om ikke jeg skal flytte de 3 sidste rammer lidt ned, evt. dele dem op med nogen tekst mellem rammerne, vil dog heller ikke have at siden bliver alt for lang, så man skal scrole siden ned for at se der er mere i bunden af siden.
Det ser rigtig godt ud efter min mening. Især at du har sat billeder på jeres spidskompetencer. Dog vil jeg foreslå dig at rykke "rammerne" længere op på siden, da de giver et godt overblik. Eventuelt kan du lave teksten øverst på siden mindre, eller flytte noget ned under "rammerne".
Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv
Måske er det bedre at rykke billederne et hak nedad, så det starter med tekst på forsiden, billeder, tekst igen og slutter så med de sidste 3 rammer i bunden... ?
Jep, den nederste række a bokse skal flyttes min. 1 pixel ned, så den bliver adskilt fra øverste række. Efter min mening i hvert fald. :-)
Har du prøvet at fjerne kanten på boksene? Jeg tror det ville se pænt ud.
Nej det er en "template" plugin jeg har, så har ikke mulighed for at ændre det. Jeg havde dog overvejet at hører om muligheden for at få rundet kanterne på dem, så det passer nogenlunde med rammen på selv hjemmesiden.
Nej desværre, har kun adgang via admin delen, men de er altid super venlige til at rette det men vil have rettet, så kan de sikkert hurtigt klare hvis jeg ønsker det.