Det er samme side ja. |
Du bør ikke runde kanterne på de bokse, da de ville se meget forvirrende ud, når dine billeder er firkantet.
/ Morten
Det er samme side ja. |
Du bør ikke runde kanterne på de bokse, da de ville se meget forvirrende ud, når dine billeder er firkantet.
/ Morten |
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Ja, tror også jeg holder mig til de firkantede former, da dette passer bedre ind på nogle af undersiderne. |
Hvad siger i til siden nu billedet i toppen er skiftet, og det hele er presset lidt mere sammen, så siden ikke virker så lang mere. |
Jeg synes det er blevet rigtig godt - kan godt lide billedet i toppen. Ved ik om det kun er mig, men jeg synes dine 3 tekstbokse midt på siden bør være lige store - den sidste er længere end de to andre. Synes heller ikke du skal afrunde hjørner |
Jeg har lige tjekket med både FF og IE, og her er tekstboksene lige store.... |
Hos mig er "Hold på varmen" boksen én linie længere/højere end de andre. Det kan sagtens være forskelle i browsere der gør at de måske er lige store hos dig. Prøv bare at korte et eller to ord af i den boks. |
Hjalp det, eller skal der mere af teksten i hold varmen...? |
Det ser ganske fint ud her i IE8 på en 1440x900 skærm. Forresten en ganske flot side du har fået sat sammen der! |