Din side ser også pæn og nydelig ud i 1900 x 1200 med IE8 (8.0.6001.18865) og Google Chrome 4 (4.0.249.30)
og den loader hurtigt.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg ville sætte den på et vigtigt sted på forsiden. Håndværkere er, i følge en del undersøgelser, i top 3 over de brancher med dårligst ry.
Mit synspunkt er også farvet, da jeg også er en af dem , der er trætte af håndværkere og deres ligegyldighed med deres kunder. Jeg har selvfølgelig mødt en del helt straight håndværkere, men alligevel..
Om ikke andet fik jeg smidt et link ind. Det ved jeg du værdsætter :-)
Og ja i virker stabile og gode, så i er nok blandt de 2-3 % af håndværkere der rydder op efter sig, selvom de tager sig betalt for oprydning i kontrakten.
Bitterhed :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ja, det virker åbentbart til at vi er lidt specielle.
Det ses tydeligt på nogle af de opgaver vi får.
En lokal her i området, skulle have monteret fodpaneler.
Men da det er høje gammeldags profilpaneler, så kneb det åbenbart med at finde nogle der ville / kunne lave det, jeg mener da at det er ganske simpelt kontra skæring / forstrygning af fodpaneler, som enhver tømrer da har lært i deres lærertid, men ak nej...
Heldigvis er det jo sådan opgaver der gør at man hele tiden har projekter på side linien, hvor kunden gerne venter på man har tid, så man altid har alternativer den dag det vælter ned....;)