Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er søgemaskinespam? - spam i søgemaskiner

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Har slugt dit nye kapitel, fra SEO lydbogen, RÅT! Yes

Jeg syntes du taler meget klart med et strejf af lune i stemmen, så det er nemt at forstå og håber virkelig at du vil udgive din bog som lydbog, så jeg, og andre, kan sidde og lytte til dine råd mens jeg sidder og arbejder Wink

God weekend Big Smile

Hilsen Therese

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:24

Tak, Therese :)

Jeg tvivler på at hele bogen kommer som lydbog. Dels er det et kæmpe arbejde, til et ret lille publikum, og dels er der mange afsnit som ikke egner sig til oplæsning, da der indgår mange illustrationer og kodeeksempler.

Men jeg vil helt sikkert læse nogle flere afsnit op - så det slutter ikke her...

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 12:46

Hej Mikkel

Nu fik jeg lyttet til kapitel 71, det er rigtig godt.

Du får hurtigt smidt "læse-op" lyden fra dog og det bliver hurtigt mere naturligt at lytte til, også selv man godt ved du læser op.

Der er heller ikke en masse øh, ahm, hvor-var-jeg-nu-nå-ja-DER!

Thumbs up herfra Yes

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:35

Takker, Grosen :)

Nu må jeg lige i tænkeboksen over hvilket kapitel bliver det næste til lydbogen ... Jeg har alligevel en ny mikrofon der skal afprøves i aften ... :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:43

Hej mikkel,

Har et spørgsmål, om spam jeg håber du vil svare på.

Betragtes det som usynlig tekst hvis jeg har nogle billeder som menu punkt, hvor der står fks. forside 1, forside2, forside3.

Og så i koden der står i kildekoden.

<div id="navigation">

<ul>
<li><a href="#">Forside1</a></li>
<li><a href="#">Forside 2</a></li>
<li><a href="#">forside 4</a></li>

</ul>

</div>

Vil Google betragte det som spam, fordi teksten er på billed det man ser men bag i kildekoden står den som tekst?

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:51

Jeg går ud fra du snaker om at udskifte teksterne i dine LI med images via CSS, right?
Den metode har der været en del kontroverser omkring. Google har officielt sagt at de ikke vil have det. Hvilket så er lidt sjovt, da de selv bruger metoden på flere af deres egne sites :)

Problemet er, at metoden naturligvis kan opfattest som en slags legitimeriret cloaking, for søgemaskinerne OCR scanner ikke sådane images og holder dem op imod hvad der skrives bagved - og dermed er det svært at tjekke hvordan det bruges.

Så jeg vil anbefale at du dropper text/image skiftet via CSS og i stedet for enten bruger stylede tekster, eller images med ALT-tags. Det første er bedst.  

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:57

Super svar, lige hvad jeg skulle bruge :)

Mange tak.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 00:21

Så lidt ;)

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har alligevel en ny mikrofon der skal afprøves i aften ... :)

He he

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)