Jeg syntes du taler meget klart med et strejf af lune i stemmen, så det er nemt at forstå og håber virkelig at du vil udgive din bog som lydbog, så jeg, og andre, kan sidde og lytte til dine råd mens jeg sidder og arbejder
Jeg tvivler på at hele bogen kommer som lydbog. Dels er det et kæmpe arbejde, til et ret lille publikum, og dels er der mange afsnit som ikke egner sig til oplæsning, da der indgår mange illustrationer og kodeeksempler.
Men jeg vil helt sikkert læse nogle flere afsnit op - så det slutter ikke her...
Vil Google betragte det som spam, fordi teksten er på billed det man ser men bag i kildekoden står den som tekst?
Christopher Roelann
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Jeg går ud fra du snaker om at udskifte teksterne i dine LI med images via CSS, right? Den metode har der været en del kontroverser omkring. Google har officielt sagt at de ikke vil have det. Hvilket så er lidt sjovt, da de selv bruger metoden på flere af deres egne sites :)
Problemet er, at metoden naturligvis kan opfattest som en slags legitimeriret cloaking, for søgemaskinerne OCR scanner ikke sådane images og holder dem op imod hvad der skrives bagved - og dermed er det svært at tjekke hvordan det bruges.
Så jeg vil anbefale at du dropper text/image skiftet via CSS og i stedet for enten bruger stylede tekster, eller images med ALT-tags. Det første er bedst.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.