Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det for amerikansk ? 10,- pr. pixel..

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ja er dt donaion tror jeg abslut også det ville være meget nemmere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

Tror heller ikke det ville gå herhjemme i Danmark. Da det var en ting der blev hypet meget i USA for nogle år siden.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:06

Mikkel Friis Media:

men kan se hans priser også ligger på ca. 10,- pr. pixel

Naaaahh - Snarere 10 øre pr. pixel Wink

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 23:09

Nå Mikkel. Nu har vi alle fortalt dig at det ikke kan lade sig gøre.

Puster det ikke bare en smule til din gejst? Kom så igang! Wink

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:21

Hvad med at få et rigtig stort firma på som de første. De kan jo komme med gratis for den sags skyld. Eksempelvis B&O. Hvis de ligger på siden, er det nok en del nemmere at få andre med. Og når først toget kører...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:22

jo da, når i mener det ikke kan lade sig gøre bliver jeg jo stædig og vil prøve :-P

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:32

Kent Medom:

Hvad med at få et rigtig stort firma på som de første. De kan jo komme med gratis for den sags skyld. Eksempelvis B&O. Hvis de ligger på siden, er det nok en del nemmere at få andre med. Og når først toget kører...

Tanken er god, men de store virksomheder tænker også meget over hvilke sammenhænge de vil vises i, og en virksomhed som f.eks. B&O tvivler jeg på har den store interesse i at blive vist på en eller anden tilfældig hjemmeside hvor de ikke har nogen indflydelse på hvilke andre logoer der kommer til at optræde sammen med dem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:43

Okay, B&O var måske et dårligt eksempel, men tag så nogle som 3, telmore, viasat, dba eller nogle af de andre medieliderlige firmaer, der bare skal have placeret sig så mange steder som muligt. Det burde da ikke være så svært. Og tilbyder man at lave reklamen om til et link til deres website, har vi da en vinder... eller hvad?Big Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:46

Det er en lidt plat måde at komme til hurtige penge på. Lidt ligesom alle de pointsider der figurerer. 

Men jo - hvem ville ikke have lyst til at starte en side, hvor du betaler 300 kr. for domænet og herefter skal du bare sælge pixels og se pengene rulle ind? Det bliver aldrig en succes. Selv hvis man får et par medier med på vognen, så vil journalisterne lynhurtigt i deres research finde, at det her koncept er en tørmalket ko.

Med det sagt, så skal du selvfølgelig have lov til at prøve lykken - jeg vil dog opfordre til, at du finder en anden vej til den hurtige million! :-)

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 23:48

Mikkel, hvis du donerer halvdelen til danske fattige børn, så de får en god jul, så vil jeg donerer hele siden, domænecms, hosting, og lidt programmør timer.

Mod at få plads til mig logo med et link placeret i midten af det gyldne snit.

Så er det op til dig med resten.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)