Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det for amerikansk ? 10,- pr. pixel..

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at finde på noget nyt. Det er det nye, som fænger og får opmærksomhed fra medierne. Detr ville da være sjovt, hvis det var en Amino, som næste gang blev både rig og berømt ved at finde på en alternativt, anderledes og kreativ måde at leve af reklamer på.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:10

jeg regner nu ikke med at tjene kassen på det da jeg har sider der kører helt fint :-) Men altid dejligt med en lille skilling i hvert projekt.

Thomas: Ved du hvordan det fungere med donation ? skal man henvende sig til afrika børn eller er det bare at indsamle og så give dem videre ? er der ikke noget med en polititilladelse hvis der er donation i det ?.

Hvordan med regskab hvis indtægt gives væk ?

Det kunne måske være et spændende projekt med et par partnere..

Mikkel

Mikkel

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:18

Jeg ved det ikke, men det var fattige børn i Danmark ikke Afrika :)

Men kan du ikke lave et regnskab, hvor du sender 50% til de foreninger der støtter den gruppe?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 00:22

Anders Christensen:

Jeg mener der blev gjort nogle forsøg på tilsvarende herhjemme for et par år siden (da det var et stort hype i USA) og det er ikke meget man har hørt til dem siden dengang.

http://www.pixiland.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:23

Jeg vil da undersøge mulighederne og se lidt på love omkring det..

Jeg tænker også danske organitationer

Har også din mail fra tidligere thomas

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:13

Der er også den SEO mæsige ulempe at Google ikke bryder sig om at man køber sig til et direkte link. Det har jeg ihvertfald læst herinde et sted. Nogen der kan bekræfte det?

Iøvrigt tror jeg også som de fleste andre at det løb er kørt, det var kun sjovt første gang Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 05:06

Hej Mikkel.

Da http://www.milliondollarhomepage.com/ i sin tid blev startet, indeholdt den en masse fiktive hjemmesider, og folk begyndte at undre sig over at virksomheder var villige til at betale for den slags (undskyld sproget) lort. Det startede et stort hype omkring siden og dermed en masse opmærksomhed. Opmærksomhed = reklame = penge. Pludselig blev det en mulighed at sælge pixels til de store virksomheder, og hjemmesiden fik massiv omtale, hvilket igen førte til forhøjet værdi af produktet. Til sidst ramte de "Critical mass", og kan idag læne sig tilbage og nyde fedt på deres "held"... det korte af det lange er:

Det var en rigtig god idé som gav en masse opmærksomhed.... det vil det ikke være næste gang. Du tjener ikke penge på at opfinde den dybe tallerken anden gang ;-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:58

BZR:

Det er en lidt plat måde at komme til hurtige penge på. Lidt ligesom alle de pointsider der figurerer. 

Men jo - hvem ville ikke have lyst til at starte en side, hvor du betaler 300 kr. for domænet og herefter skal du bare sælge pixels og se pengene rulle ind? Det bliver aldrig en succes. Selv hvis man får et par medier med på vognen, så vil journalisterne lynhurtigt i deres research finde, at det her koncept er en tørmalket ko.

Med det sagt, så skal du selvfølgelig have lov til at prøve lykken - jeg vil dog opfordre til, at du finder en anden vej til den hurtige million! :-)

Synes det er lidt tarveligt at dømme alle pointsider. Der er en del der kører rigtig godt, hvor alle vinder noget. Forbrugeren, ejeren samt annoncøren.

Det har jo været en succes, og der var det en der betalte 300 for et domæne, og derefter blot se pengene rulle ind, så det kan godt blive en succes :)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)