Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skoler rundt omkring

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
derudover mener jeg at www.lasertryk.dk arbejder sammen med skoledistribution.dk så du nemt kan få dem ud på skoler over hele landet.
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger endnu engang rigtig mange mange tak for den dejlige hurtige hjælp herinde.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
det var skam så lidt :) skulle det være en anden gang
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Vær grundig når du undersøger dine leverandører før du vælger den endelige. Lasertryk har vi utroligt dårlige oplevelser med (dårlig kvalitet på leverede visitkort, genlevering, som også var i dårlig kvalitet og slutteligt trussel om blacklisting, da vi klagede for anden gang), og vi har hørt slemme historier fra andre også. Få prøvemateriale leveret og spørg gerne herinde om andres erfaringer med de firmaer du overvejer. :)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder godt, det skal jeg nok huske at overveje, men hvor mange forskellige trykkerier findes der da?
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

  Lyskjaer, du kan jo prøve at kontakte nogle af dem som ligger mere ligefor.... host host... (peger på linket i bunden af dette indlæg)

  MediaMouse er et all-round grafisk hus - som tilbyder både den kreative side af sagen, så som design og opsætning, men også den efterfølgende produktion. Vi kan både digitaltrykke (Xerox udstyr) og offset-trykke (Heidelberg Speedmaster). Offset-mæssigt kan vi køre i tykkelser op til 500 gram - 4 farve eller Pantone - plus eventuel lak. Dertil kommer diverse former for efterbehandling så som bukkestreg, hæftning, limning, indbinding m.m.
 
  Hvad angår LaserTryk, så vil jeg ikke jokke på kolleger i branchen, men vi har indtil videre overtaget 4 kunder som i sin tid brugte LaserTryk. De er billige, meget billige - så hvis det er det man vil have så er det jo fint. Men man får kun det man betaler for. Vi er ikke så billige som LaserTryk og det kommer vi heller aldrig til at blive - det niveau vil vi aldrig synke ned på, da det er stik imod MediaMouse's kerneværdier "fleksiblitet" og "kvalitet"...
 
  Du er meget velkommen til at kontakte mig og få en uforpligtende snak / mail-udveksling omkring hvad det præcist er I skal have lavet og hvad det eventuelt vil koste. Mit direkte nummer (mobil) er 22 72 66 72. Du kan også blot sende en email til jesper SnabelA mediamouse.dk
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes rigtig mange trykkerier :)

jeg har kun fået lavet småting ved lasertryk og disse har væeret OK, men prisen taget i betragtning undrer det mig ikke hvis de ikke levere super kvalitet.

Rotation Media har jeg haft rigtig gode erfaringer med, super flinke og dygtige

Vesterkopi har jeg endnu ikke fået lavet noget ved, men mødte dem på Iværk05 messen.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper norbøll-

Jeg har sendt dig en mail angående trykkeriet.
 
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)