Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skoler rundt omkring

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny herinde, men har meldt mig til fordi jeg godt kunne bruge jeres hjælp, jeg arbejder lidt på et koncept til handelsskoler og gymnasier, men mit problem er som følger=

jeg kan ikke finde nogen steder hvor man kan finde en komplet liste over hverken handelsskoler eller gymnasier.
 
Håber i vil hjælpe mig
På forhånd tak
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
  Den er simpel - Ring til undervisningsministeriet De har en komplet kategoriseret liste over alle de uddannelsessteder som skal høre under de danske lovgivninger omkring undervisning.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
jamen så siger jeg mange tak.
Havde alligevel ikke troet der kom respons så hurtigt herinde, må se at være noget mere aktiv herinde.
Mange tak
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde i sin tid en idé om, at sælge lommeregnere til samtlige nye studerende. Hvis man samlede en ordre på et par tusinde styk, måtte Texas da være interesseret i at forhandle... det var de ikke, blev det rimelig hurtig klart. De var nok bange for at skabe en negativ stemning blandt deres eksisterende forhandlernetværk - som i modsætning til os, ville forhandle andet end lige den lommeregner-model vi var interesseret i.
 
Lang historie kort, fandt denne liste i sin tid:
http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/adresser/adrliste.htm?menuid=150525
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
måske kan det ikke bruges til så meget, men hvis du skal ha sendt materiale ud til skoler landet over var http://www.skoledistribution.dk/  måske et oplagt valg uden at kende til deres priser
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

  Tommy, der er nok ikke så underligt at Texas ikke ville lege med - De har selv haft nogle svedige aftaler med diverse uddannelsessteder. HTX i hillerød og DTU ved jeg med sikkerhed at de har leveret lommeregnere til

/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke tilfældet generelt. I Thisted var det f.eks en lokal virksomhed ved navn Konpap der leverede - det eneste de gjorde var at sende et A4 ark til skolen, som matematiklærerne så anbefalede og satte op... så havde de 20x5 salg af 900 kroner. Det er altså en rimelig fair ROI på et stykke A4 :D

Jeg fandt ingen steder hvor Texas selv stod for den direkte levering, men det har der så nok været. Men det har da sikkert også været medvirkende.

Problemet som jeg forestiller mig det, er nok mere at vi ikke skabe ekstra salg for dem - vi flyttede det bare til én stor sælger (os selv). Der ville jo ikke blive flere elever der skulle bruge en lommeregner, hvis vi havde gennemført det.

En af de ekstra fordele var, at det her drejede sig om et produkt der næsten aldrig gik i stykker... men nu er vi hvis på vej væk fra trådens oprindelige emne
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger mange tak. Jeg startede med at søge hjælp på eksperten, men må sige folk herinde viser en del mere interesse

Så tror godt jeg kan tillade mig at stille et par spørgsmål nu hvor i er så venlige herinde
 
Jeg skal gerne have trykt et månedsblad med billeder og reklamer i... men har et problem, for kender ikke rigtig så mange trykkerier og ved ikke helt hvordan sådan en proces foregår, er der nogen der kunne fortælle mig om priser og hvordan man finder nogen der kan trykke sådan for en?
 
På forhånd tak
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
den billige ende
www.lasertryk.dk
www.rotation-media.dk

andre
www.vesterkopi.dk

de rådgiver gerne, de falser og alt det der nu ellers skal ske ved et hæfte, du skal bare levere det der skal trykkes :)
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)