Det var så lidt. Jeg må lige støtte de andre op med at det er okey at linke, så længe det er i ens signatur.
Men hvis personen der ikke kan lide at du linker fra din signatur, er den samme person som har slået din amino-karma ned på -336 point, burde du lige få en snak med en administrator.
Alle mine minus karma point skyldes, at jeg for efterhånden længe siden skrev et par kritiske, bevidst provokerende indlæg, der var ment som "øjenåbnere", og de indlæg udviklede sig så til nogle ophedede debatter. Det gav mig en hel del kunder, men der er så også dem, der så sig sure på mig og stadig belønner mine indlæg med minus karma point (se f.eks. "Indtjening på affiliate programs, adsense, etc...?", som der vel ikke er noget som helst i vejen med?).
Jeg har nu skrevet en længere mail til Martin Thorborg selv.
Mvh
Thomas Thomsen
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Alle mine minus karma point skyldes, at jeg for efterhånden længe siden skrev et par kritiske, bevidst provokerende indlæg, der var ment som "øjenåbnere", og de indlæg udviklede sig så til nogle ophedede debatter. Det gav mig en hel del kunder, men der er så også dem, der så sig sure på mig og stadig belønner mine indlæg med minus karma point (se f.eks. "Indtjening på affiliate programs, adsense, etc...?", som der vel ikke er noget som helst i vejen med?).
Jeg har nu skrevet en længere mail til Martin Thorborg selv.
Mvh
Thomas Thomsen
Iøvrigt super flot at du ikke bare åbner en ny Amino profil på grund af lidt dårlig karma og nu er klokken passeret midnat og jeg er blevet udstyret med nogle flere plusser, som jeg hermed deler ud af
Sørg for, at du er logget ud fra din google konto og har slået personalized search fra.
Du slår personalized seach fra ved at gå ind på www.google.dk og lave en søgning, herefter skal du gå ind under "weboversigt" i øverste højre hjørne. Til sidst skal du strykke på linket "Deaktiver tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet.".