Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forstår ikke Google's måde at rangere websites

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej SEO eksperter,

Jeg studerer jævnligt min hjemmesides rangering ved at søge på tekstforfattergoogle.dk (ikke google.com), og mit website har længe ligget placeret i øverste halvdel på side 2. Her mener jeg i venstre side og ikke som sponsoreret link i højre side.

Et par gange har mit site kæmpet sig op blandt de 3 nederste på side 1, men til min store overraskelse ligger jeg i dag nr. 1 på side 1. TROEDE jeg i hvert fald. Jeg ringer så til en ven og får ham til at google tekstforfatter, hvorefter han fortæller mig, at jeg ligger nr. 3 på side 2. Hmmm. Her til aften ligger jeg stadig nr. 1 på side 1, når jeg søger på ordet tekstforfatter på google.dk!?

Hvad er det så lige, at der sker? Ligger man aldrig nr. 1, uanset hvem, der søger og har det nogen betydning, hvor man befinder sig henne geografisk set? Muligvis et dumt spørgsmål, hehe, men jeg synes, at det er lidt forvirrende?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 18:56

Hej Thomas

Prøv at log ud af din Google konto øverst i højre hjørne på Google Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:14

Ja, log ud og herefter kan du med fordel smide et link som dette: tekstforfatter, i din signatur her på Amino Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:44

Jeg må nok hellere lige bringe det på banen igen; du behøver ikke været logget ind på Google længere for at få personaliseret søgning. Se eventuelt det gode blogindlæg Thomas har lavet her:

http://www.thomas-rosenstand.dk/personaliserede-resultater-google

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:07

Ah, tak, dét må jeg se at få læst, Patrick, undrede mig også over, at jeg skulle logge ud, når jeg ikke var logget ind.

Men synes da godt nok, at det umiddelbart er ret misvisende dét google dér har gang i. Må tilstå, at jeg indimellem har tænkt den lidt paranoide tanke, at google måske er i stand til at rangere ens hjemmeside, så rangeringen ser bedre ud på min computer, end den egentlig er. Så hvis det er dét, der ligger bag min gode placering, så...grrrr! Smile

Nå, men jeg må læse...

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:08

hej, kan se du ligger i toppen på side 1 men det er dog de sponsorede links i venstre side, ellers er du ikke i toppen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:10

Hej Nicolaj, jeg laver ofte et link i mine indlæg, men har også tit tænkt på, om det egentlig ikke er nok, at der er et link til mit website fra selve min profil herinde?

Har det bedre effekt, at jeg laver et link i alle mine indlæg? For det var der faktisk en anden fra amino, der blev irriteret over, at jeg blev ved med at gøre...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:13

Ja, det er rigtigt, Michael, jeg ligger tit nr. 1 som sponsoreret link.

Men jeg vil meget gerne ligge højt på side 1 som ikke-sponsoreret, da det ville være en mere stabil placering og måske også mere troværdigt end et sponsoreret link.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:19

TT Tekstforfatter:

Hej Nicolaj, jeg laver ofte et link i mine indlæg, men har også tit tænkt på, om det egentlig ikke er nok, at der er et link til mit website fra selve min profil herinde?

Har det bedre effekt, at jeg laver et link i alle mine indlæg? For det var der faktisk en anden fra amino, der blev irriteret over, at jeg blev ved med at gøre...

Som almindeligt Amino medlem må du have 1 link i din signatur og det er der forhåbentligt ikke nogen der bliver sure over. Det giver ikke længere linkjuice at linke fra sin profil, da det kun er plusmedlemmers profiler der kan ses af folk der ikke er logget ind på Amino - og Google har ikke et Amino login Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:19

Du kan bare indsætte dit link i din signatur. Det hjælper jo alt sammen lidt :D

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)