Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forstår ikke Google's måde at rangere websites

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej SEO eksperter,

Jeg studerer jævnligt min hjemmesides rangering ved at søge på tekstforfattergoogle.dk (ikke google.com), og mit website har længe ligget placeret i øverste halvdel på side 2. Her mener jeg i venstre side og ikke som sponsoreret link i højre side.

Et par gange har mit site kæmpet sig op blandt de 3 nederste på side 1, men til min store overraskelse ligger jeg i dag nr. 1 på side 1. TROEDE jeg i hvert fald. Jeg ringer så til en ven og får ham til at google tekstforfatter, hvorefter han fortæller mig, at jeg ligger nr. 3 på side 2. Hmmm. Her til aften ligger jeg stadig nr. 1 på side 1, når jeg søger på ordet tekstforfatter på google.dk!?

Hvad er det så lige, at der sker? Ligger man aldrig nr. 1, uanset hvem, der søger og har det nogen betydning, hvor man befinder sig henne geografisk set? Muligvis et dumt spørgsmål, hehe, men jeg synes, at det er lidt forvirrende?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 18:56

Hej Thomas

Prøv at log ud af din Google konto øverst i højre hjørne på Google Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:14

Ja, log ud og herefter kan du med fordel smide et link som dette: tekstforfatter, i din signatur her på Amino Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:44