Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider du at lytte på en SEO lydbog?

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Kenneth Dambo:
Du kunne jo tage et beskedent honorar pr. video eller ligende.

Jeg har desværre ikke kunne finde nogle simple løsninger til betaling for videoer, som ikke kræver en masse udvikling - der gør at det ikke bliver rentabelt, eller hvor de fleste penge ikke går til andre. Kender du nogle? :)

Du kan jo prøve at kigge på fortumo sms video betaling de har en løsning hvor du kan modtage betaling for video via sms. Det er gratis og uhyggeligt nemt at sætte op. Jeg har brugt dem flere gange, og de betaler til tiden. Da der er tale om en sms tjenste ryger der dog en god del af fortjenesten på gebyr mm.

Håber du evt kan bruge det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:10

Von Münchhausen:
Da der er tale om en sms tjenste ryger der dog en god del af fortjenesten på gebyr mm.

Ja, det er netop det som er problemet. Det gider jeg ikke :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:24

Hej Mikkel.

Jeg regner med at udvikle denne feature inden for de næste måneder under alle omstændigheder til www.MarketingMagasinet.dk så måske vi skulle tale sammen om det?

Jeg har PT. 36 videoer klar som ikke er sluppet løs endnu af samme årsag.

Det kunne selvfølgelig fremrykke planerne, hvis der er et konkret behov ud over mine egne  Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:24

Tak for tilbudet, Christian, men jeg er ikke rigtig interesseret i at lave specialløsninger til det :)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:18

Jeg havde nok forestillet mig, at du integrerede det med SEO Supporten som et tilkøb eller måske en del af Elite / Pro :-)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Skrevet kl. 12:20

Umiddelbart ville jeg foreslå, at du integrerede det med SEO Supporten som et tilkøb eller som en del af Elite / Pro.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Skrevet kl. 12:26

For mig virker det umiddelbart åbenlyst, at integrere det med SEO Supporten, som enten et tilkøb eller en del af Elite / Pro abonnementerne. Det vil kun gøre SEO Supporten endnu mere interessant, samtidig med, at du tjener det mere på både eksisterende abonnenter ved en beskeden meromkostning pr. video OG salg af flere abonnementer til folk, der har hørt om dine videoer andensteds.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Skrevet kl. 12:26

For mig virker det umiddelbart åbenlyst, at integrere det med SEO Supporten, som enten et tilkøb eller en del af Elite / Pro abonnementerne. Det vil kun gøre SEO Supporten endnu mere interessant, samtidig med, at du tjener det mere på både eksisterende abonnenter ved en beskeden meromkostning pr. video OG salg af flere abonnementer til folk, der har hørt om dine videoer andensteds.

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)