Du kunne jo tage et beskedent honorar pr. video eller ligende.
Jeg har desværre ikke kunne finde nogle simple løsninger til betaling for videoer, som ikke kræver en masse udvikling - der gør at det ikke bliver rentabelt, eller hvor de fleste penge ikke går til andre. Kender du nogle? :)
Du kan jo prøve at kigge på fortumo sms video betaling de har en løsning hvor du kan modtage betaling for video via sms. Det er gratis og uhyggeligt nemt at sætte op. Jeg har brugt dem flere gange, og de betaler til tiden. Da der er tale om en sms tjenste ryger der dog en god del af fortjenesten på gebyr mm.
Jeg regner med at udvikle denne feature inden for de næste måneder under alle omstændigheder til www.MarketingMagasinet.dk så måske vi skulle tale sammen om det?
Jeg har PT. 36 videoer klar som ikke er sluppet løs endnu af samme årsag.
Det kunne selvfølgelig fremrykke planerne, hvis der er et konkret behov ud over mine egne
For mig virker det umiddelbart åbenlyst, at integrere det med SEO Supporten, som enten et tilkøb eller en del af Elite / Pro abonnementerne. Det vil kun gøre SEO Supporten endnu mere interessant, samtidig med, at du tjener det mere på både eksisterende abonnenter ved en beskeden meromkostning pr. video OG salg af flere abonnementer til folk, der har hørt om dine videoer andensteds.
For mig virker det umiddelbart åbenlyst, at integrere det med SEO
Supporten, som enten et tilkøb eller en del af Elite / Pro
abonnementerne. Det vil kun gøre SEO Supporten endnu mere interessant,
samtidig med, at du tjener det mere på både eksisterende abonnenter ved
en beskeden meromkostning pr. video OG salg af flere abonnementer til folk, der har hørt om dine videoer andensteds.