Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg benytter webhotellet one.com.. Jeg har fået af vide, at disse har et samarbejde med google omkring AdWords.

SEO er en jungle, som jeg ikke har fået betrådt så meget, så jeg ville høre, om der er en venlig SEO-sjæl, som kan sætte mig lidt ind AdWords?

Tak,

Martin,

mmd-stevehansen

Martin Hansen Multimediedesigner www.mmd-stevehansen.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:02

SEO og AdWords er to forskellige ting :)

AdWords er annoncer. SEO er "organisk optimering" til de almindelige søgeresultater. Nrmalt er det en fordel at arbejde med begge dele.

Der findes ingen firmaer, som har specielle aftaler med Google omkring hverken AdWords eller eller SEO, som gør dem bedre i stand til at håndtere dine kampagner.  Det gælder både for mit eget firma og alle andre.

Jeg vil meget anbefale, at du starter med at stte dig lidt mere ind i begge dele inden du kaster dig ud i at bruge en masse penge på det. Jo mere du ved jo større chance er der for at du ikke køber katten i sækken.

Et godt sted at starte er at læse min SEO bog eller at tilmelde dig SEO Supporten.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:09

Hej Martin

Mener at One.com smider Adwords-værdikupon for kr. 400,- på bordet når man tilmelder sig. Måske det er det, du mener med samarbejde?

Michael

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 12:45

mmd-stevehansen:

SEO er en jungle, som jeg ikke har fået betrådt så meget, så jeg ville høre, om der er en venlig SEO-sjæl, som kan sætte mig lidt ind AdWords?

Hej Martin,

Hvis du beslutter dig for selv at springe ud i det, vil jeg anbefale dig at bruge Googles egen AdWords-begyndervejledning.
Hvis der opstår akutte spørgsmål under opsætningen, er du velkommen til at gøre brug af vores livesupport. Normalt svarer vi med det samme, men da vi er til seminar i udlandet frem til weekenden, kan der godt være lidt ventetid.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Som Mikkel siger er der ingen, der har et samarbejde med Google.

Vi, der hjælper med SEO og AdWords har konti lige som jer andre.

Vi har nogle fordele ved at have en høj historisk "track record", der alt andet lige gør, at vi i mange tilfælde kan skaffe billigere klik end en begynder; men det gør os stadig ikke til partnere med Google.

Og at vi har en hotline og månedsvis fakturering gør os heller ikke til partner.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København Ø
Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 13:18

Jeg var nok ildt hurtig med at kalde det for et samarbejde. Men det er rigtignok de 400 kr. på en konto, som jeg mente.

Mange tak for den hurtige respons. Jeg forsøger at sætte mig lidt ind i det.. :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:28

Der er mange som tilbyder værdikuponer til Google - de deler dem også ud på konferencer. Du skal dog huske på, at du kun kan bruge EN rabatkupon til hver AdWords konto og alt i alt vil de 400 kroner næsten ingenting betyde, hvis du har tænkt dig for alvor at bruge resurser på search marketing. Mange af mine kunder bruger 400 kroner på en enkelt time - eller hurtigere :)

Iøvrigt skal du huske IKKE at bruge alle dine penge på AdWords!
Jeg har netop lige skrevet en artikel på min blog med titlen: "Du bruger for mange penge på AdWords" der går lidt mere i dybden med problematikken.

Fra København Ø
Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 13:34

Okay..

Nej, jeg har ingen intention om at bruge hele min SU på AdWords. Og da jeg ikke vidste bedre, så tænkte jeg at det lød som en god mulighed. Men nu læser jeg lige alle jeres forslag og så må jeg se hvor langt værdikuponen rækker.

Tak for hjælpen! :)

Martin

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:00

Husk på at SEO og SEM (Adwords er SEM) er to meget forskellige ting.

SEO er organisk, og SEM er betalt. Dine placeringer du opnår med SEM er kun tilgængelige så længe du betaler. SEO er gratis hvis du ser på det helt firkantet - google tjener ikke penge på det. Det koster enten din tid, eller penge hvis du sakl have andre til at optimere dine sider...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:13

Emil Blücher:

Husk på at SEO og SEM (Adwords er SEM) er to meget forskellige ting.

SEO er organisk, og SEM er betalt. Dine placeringer du opnår med SEM er kun tilgængelige så længe du betaler. SEO er gratis hvis du ser på det helt firkantet - google tjener ikke penge på det. Det koster enten din tid, eller penge hvis du sakl have andre til at optimere dine sider...

Nej, det har du altså fået helt galt i halsen, Emil :)

SEM er en forkortelse for Search Engine Marketing og det dækker ALLE former for markedsføring i søgemaskiner - inklusiv SEO

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)