Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Emil Blücher:

Husk på at SEO og SEM (Adwords er SEM) er to meget forskellige ting.

SEO er organisk, og SEM er betalt. Dine placeringer du opnår med SEM er kun tilgængelige så længe du betaler. SEO er gratis hvis du ser på det helt firkantet - google tjener ikke penge på det. Det koster enten din tid, eller penge hvis du sakl have andre til at optimere dine sider...

Nej, det har du altså fået helt galt i halsen, Emil :)

SEM er en forkortelse for Search Engine Marketing og det dækker ALLE former for markedsføring i søgemaskiner - inklusiv SEO

Ja, men han har så omvendt ret i at Adwords ikke er SEO Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:27

Mikkel deMib Svendsen:

Iøvrigt skal du huske IKKE at bruge alle dine penge på AdWords!
Jeg har netop lige skrevet en artikel på min blog med titlen: "Du bruger for mange penge på AdWords" der går lidt mere i dybden med problematikken.

Fin artikel. Jeg tror en af årsagerne er at man ved Adwordsannoncering kan se resultaterne eller de manglende resultater med det samme.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:32

mmd-stevehansen:

Hej Aminoer,

Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg benytter webhotellet one.com.. Jeg har fået af vide, at disse har et samarbejde med google omkring AdWords.

SEO er en jungle, som jeg ikke har fået betrådt så meget, så jeg ville høre, om der er en venlig SEO-sjæl, som kan sætte mig lidt ind AdWords?

Tak,

Martin,

mmd-stevehansen

Når du logger ind på kontrolpanelet hos One, så står der Google Adwords nederst i venstre hjørne. 3-4 dage efter oprettelsen af dit webhotel, så finder du en bonuskode på 400 kr. til Adwords når du klikker der.

Jeg startede selv med sådan en kode og fandt ud af at jeg tjente mere end de 400 kr., så i dag bruger jeg meget mere end 400 kr. - om dagen Big Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)