Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig LR forretningspræsentation til dig i december.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus og Mikael,

Kan I ikke oprette jeres egen tråd, hvor I diskuterer videre. Denne tråd er oprettet til noget helt andet, tak.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 18:22

Mikael, du kunne ikke være mere forkert på den. Jeg anbefaler mine venner produkter som jeg selv har gode erfaringer med, det handler om restauranter, biler, film og ja også mine egne produkter - når nu det er noget jeg har så gode erfaringer med. Og selvfølgelig giver jeg dem fuld returret, så hvis de ikke synes det lige er noget, så får de bare pengene tilbage.

Min forretning kører på 100% anbefaling og 100% tilfredshed.

Mikael lad os ikke tage mere af Allans scenelys og lad os tage den i den private hvis du stadig er uenig!

Allan. Det er fint at du vil finde nye repræsentanter, men Amino er ikke stedet for folk der arbejder som dig - synes du skal prøve mlm forum istedet. Du bestemmer selvfølgelig selv, men folk der arbejder som dig med er finde nye repræsentanter konstant, de bliver skudt ned her på amino. Nu har jeg sagt hvad jeg synes om det pænt, men det kan blive sagt lagt hårdere af mange andre end mig ven.

Held og lykke med forretningen og Mikael og jeg stopper nu ven :-)

Afmelder mig på tråden nu, så hvis i har noget, så ram den private..

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Glimerende forslag, Allan

Når de så følger dit forslag om at oprette en anden tråd, formoder jeg at du også bidrager og blot gør som Mikael foreslog; opret en webshop så kan man bestille lidt vare, hvsi man har lyst uden at skulle bruge afsindig meget til på MLM/NM for blot at købe produktet.... Big Smile 

så det er vel noget for noget...

Det er mega tidsspilde for at kunne komme til at købe disse produkter - også f.eks. Herbalife. JEg kender ikke nogen steder, hvor jeg kan købe LR (gider heller ikke). Man skal IGEN bruge tåbelige salgskanaler. Og hvis man kan købe det direkte, så er det i hvertsåfald ikke direkte særlig godt markedsført hvor shoppen er henne... Men du har indsat noget på en tråd i Amino hvor alle kan bidrager og så må man tage følgerne når det drejer sig om MLM/NM

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:27

Jeg er nu af den opfattelse at MLM/NW så absolut er al ære og respekt værd, når det gøres korrekt. Det er ikke uden grund at Tupperware & Herbalife er der hvor de er i dag (bryder mig ikke selv om Herbalife dog).

LR er uden tvivl en stor virksomhed, men de har ALT for mange forskellige produkter og det vil meget hurtigt virke uoverskueligt.

Jeg lancerer selv i 1. kvartal et NW koncept indenfor kosmetiske produkter. Men der bliver ingen hemmelighedskræmmeri i det, og ingen smarte løfter.

Når Mikael så siger hvorfor ikke bare åbne en shop og sælge den vej, så mener jeg han fuldstændig har misforstået konceptet, eller lader sig forblinde af det grundet sin modstand.

Mikael lever vel som Strip sælger af gode anbefalinger og ikke udelukkende af folk der selv henvender sig, formoder jeg.

Grunden til ikke at åbne en shop kan være mange. Min begrundelse er, at I en shope der skal man konkurrere med mange andre aktører på markedet, hvorimod i NM skal man ikke konkurrere med andre på samme måde, da dem der har valgt at være med til at promovere varen naturligvis også selv er tilfredse med produktet.

Det der skæmmer for f,eks, Forever Living er, at de dels har meget dyre produkter og dels har produkter med ingredienser som er uønskede i EU, men det markedsføres som Aloe Vera produkter og alle tror de er sunde. Aloe Vera er et fantastisk naturprodukt, men når det er blandet sammen med amerikansk markedsføring, så smadres det for profitten.

Derudover er mange produkter fra Herbalife, Forever Living og LR m.fl. alt for dyre i forhold til lignende produkter, og derfor vil de gerne have solgt intropakkerne ned i hovedet på folk. Mange stopper efter at have købt første pakke.

Mit koncept bliver ganske anerledes, da produkterne vil blive prisfastsat ekstremt konkurrence dygtigt på sunde og miljøvenlige kosmetiske produkter. Og hvis I så spørger, hvorfor ikke sælge til forhandlere eller via webshop.

Så er svaret, at for at gøre sig synlig så koster det en bondegård i markedsføring. Det koster ikke meget at holde 3 møder per måned rundt om i landet i forhold til at introducere et nyt kosmetisk produkt/produktlinie der er bedre end de største på marledet. Jeg vil derfor heller opbygge et NM netværk og forære produkter væk ved siden af det der sælges, så folk selv kan prøve tingene af.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:29

mp130965:

Det er mega tidsspilde for at kunne komme til at købe disse produkter - også f.eks. Herbalife. JEg kender ikke nogen steder, hvor jeg kan købe LR (gider heller ikke).

Du får vel bare et kunde nummer hos RL, og bestiller direkte... Det gavner både dig og Allan ;D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08

Lagersalg123:
.

Når Mikael så siger hvorfor ikke bare åbne en shop og sælge den vej, så mener jeg han fuldstændig har misforstået konceptet, eller lader sig forblinde af det grundet sin modstand.

Mikael lever vel som Strip sælger af gode anbefalinger og ikke udelukkende af folk der selv henvender sig, formoder jeg.

Grunden til ikke at åbne en shop kan være mange. Min begrundelse er, at I en shope der skal man konkurrere med mange andre aktører på markedet, hvorimod i NM skal man ikke konkurrere med andre på samme måde, da dem der har valgt at være med til at promovere varen naturligvis også selv er tilfredse med produktet.

Hej lagersalg

jeg er ikke imod man anbefaler et produkt , med når man markedsføre sig over for sine venner og familier er det problematiske , har sådan set ikke , noget imod MlM , med dette punkt synes jeg man skal passe på med.

Han svaret ej , på om han tjente penge på sine venner og familien , for vidste han gjorde det er det problematiske da tilknytning forholdet giver en vidste manipulation , jeg vil derfor ikke sælge noget til mine venner og tjene penge på dette , sådan er min moral

Derfor er der i visse tilfælde bedste man undgår det personlige salg og sælger bl.a. over en webshops .

Det var en uenighed mellem mig og Rasmus og ikke trådstarter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:17

Hej Mikael

Ok, så er jeg med.

Klart man ikke skal fylde venner og familie med produkter de ikke bruger Smile

Mikael - Iøvrigt ved jeg ikke hvad der er sket, men det er blevet meget nemmere at læse dine indlæg (ikke at det skal misforstås) det er ment som ros til de langt færre stavefejl.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)