Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig LR forretningspræsentation til dig i december.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Har du lyst til...

• en ekstra indtægt
  • at arbejde med en virksomhed, som næst år har 25-års jublæum
  • at arbejde med en virksomhed, som har vist sig at være stabil med positiv vækst lige siden dag ét
  • at videreformidle lækre kvalitets skønheds- og plejeprodukter "made in Germany"
  • at få fordelagtige priser på samme produkter til eget forbrug
  • og meget mere...

...lyder det interessant og spændende, så book et personligt møde til en LR forretningspræsentation, som varer ca. 1 time + (til spørgsmål etc.)

I dagen fra mandag den 7. dec til og med onsdag den 23. dec. 09 afholder jeg personlige forretningspræsentationer for interesserede i København.

LR forretningspræsentationen er ganske gratis, og vil blive afholdt et sted i byen.

Den kan ændre din fremtid.

Interesserede kan også læse lidt om LR på dette online link, men husk en personlig præsentation er vigtig:

http://www.lrworld.com/lrweb/flash/Vertriebs-Tools/GVonline_DK.html

www.lrworld.com

Venligst

Allan, LR partner

LRnetverk@gmail.com

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 02:46

Kære ven,

Jeg ved ikke hvor en erfaring networker du er, men du skyder lidt dig selv i foden - efter min mening i hvert fald.

Der er utrolig mange networkere, specielt i norden, som efter min mening har misforstået hvad network marketing egentlig handler om - for det handler ikke om at finde en masse nye repræsentanter, som finder nye repræsentanter, der finder nye rep........(..o.s.v.) - det handler om anbefalinger fra glade, erfarne kunder, der alligevel ville anbefale det til venner og veninder, grundet de tror det ville gøre DEM glade.

Jeg er ikke ude på, at nedgøre dig - eller på anden måde spænde ben for dig - og det skal også skyndes at siges, at det jo blot er min personlige holdning. Jeg har ligesom en model jeg arbejder efter, eller hvordan man kan sige - retningslinier - som sørger for en sund og fornuftig forretning, hvor det ikke handler om at masse rekruttere eller andet, som jeg synes er en forkert måde - at promovere sin forretning på, blot fordi der er en hurtig bonus at hente.

1. Du skal være overtilfreds med det produkt. En erfaren bruger, som ville bruge produktet - selvom du ikke forhandlede det.

2. Du skal finde dig erfaringskunder. Du skal anbefale produktet til folk omkring dig som du tror vil gøre DEM gladere, ikke dig på bundlinien. Disse erfaringskunder skal du give FULD returret, så hvis de ikke er tilfredse med produktet, får de hele beløbet tilbage af dig - uden undtagelser.

3. Af naturlige oversager vil nogle af disse tilfredse kunder, komme tilbage til dig - og spørge dig "Allan, ehm hvordan tjener du egentlig penge på at sælge de her fantastiske produkter) - også kan du hjælpe dem med at finde deres erfaringskunder.

På denne måde opbygger du en stille og rolig organisation, hvor du tjener penge på network marketing i sin fineste form, på den måde - som det er bygget til at blive lavet. En sund kerneforretning, som kan vare længe - og ja med tiden, ændre din situation - hvis du arbejder hårdt.

Mange networkere lover guld og grønne skove. Network marketing er ligesom alt andet hårdt arbejde og slid - for at få en fornuftig forretning op at kører. Der kommer ikke en million og en porsche ind næste morgen efter du har skrevet dig op, men du kan få din husleje betalt efter hårdt arbejde.

Jeg håber at du kan bruge mit input til noget - og som sagt det var ikke personlig hetz mod dig, det var blot mit syn på en fornuftig forretning. Jeg selv har arbejdet med network marketing i 6 år og arbejder idag fuldtid.

Det er altid godt med sparringspartnere, hvor vi kan dele erfaringer og glæder, så send mig endelig mail på rasmuslykke@gmail.com hvis du har noget input til hvordan DU synes en network marketing forretning skal være.

Rasmus Lykke 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 10:06

Hej Rasmus

Det er helt ok med mig, at du kommenterer på tråden, selv om den er skrevet til interesserede, der har lyst til at høre mere om LR, og hvilke muligheder De selv har, hvis de går i gang. Jeg vil fortsat opfordre folk, der måtte have interesse i at starte deres eget "firma" med LR og network marketing til at kontakte mig, for der er virkelig muligheder for dem, der gerne vil, uden at der skal invisteres mange penge. Jeg kan bedst bruge egne erfaringer, jeg har med LR og de erfaringer andre LR partnere kan give mig, idet vi arbejder med samme produkter, og derfor kan dele ud af positive og negative ting, der måtte være.

Men Rasmus, jeg er ikke helt enig med dig, hvordan en network marketing forretning skal drives. Du har åbenbart gode erfaringer med den måde, du selv anbefaler i ovenstående kommentar. Men nu ved jeg ikke hvilke produkter du selv arbejder med og hvordan du kommer i kontakt med potentielle brugere/partnere.

Er enig i, at rigtig mange, der arbejder med NM, lover guld og grønne skove, og desværre er der rigtig mange folk, der falder for disse fristelser og tror at de vil tjene kassen, bare ved at blive tegnet op. Men jeg lover ingen noget som helst andet end, at De kan komme til at tjene gode penge, hvis de gør noget ved det. Intet kommer af ingenting. Det er ikke som at spille lotto. Man skal arbejde hårdt og stabilt, og så vil succeen komme hen ad vejen.

Selvfølgelig handler NM om at finde nye brugere, der kan "tænde" på produkterne og videreformidle dem til andre i deres netværk osv. Men skal der rigtig gang i "forretningen", må man også prøve fremmed kontakt, dvs. at få kontakt med mennesker man ikke kender. Men nøglen for NM er understøttelse af alle down-liner indtil de kan arbejde selvstændigt, og hele tiden bevare kontakten og motivationen hos det "svageste" aktive led i den linie man arbejder med.

Hos LR er der rigtig god støtte fra up-linere, og der afholdes jævnligt seminar for LR partnere. Vi har alle sammen brug for motivation og los bagi engang i mellem, og derfor er det vigtigt med understøttelse. Når man er kommet godt i gang, og har fået down-linere, som arbejder selvstændige, så bliver man selv motiveret til at give den gas.

Venligst

Allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

RasmusLykke:

Kære ven,

Jeg ved ikke hvor en erfaring networker du er, men du skyder lidt dig selv i foden - efter min mening i hvert fald.

Der er utrolig mange networkere, specielt i norden, som efter min mening har misforstået hvad network marketing egentlig handler om - for det handler ikke om at finde en masse nye repræsentanter, som finder nye repræsentanter, der finder nye rep........(..o.s.v.) - det handler om anbefalinger fra glade, erfarne kunder, der alligevel ville anbefale det til venner og veninder, grundet de tror det ville gøre DEM glade.

Rasmus Lykke 

Jeg har taget et lille udsnit i hvad du har skrevet det du beskriver er pyramide strukturen det er ikke , tilladt i norden og Danmark , derfor får mange ekstrem negativ respons ,når nogle skriver herpå amino.dk  især når det er MlM marketing debatten køre  , især når det er udenlandske selskaber , man kan sige man kun levere delvis MLM i norden ,med sådan er lovgivning .

MLM er det et jo et balance punkt , hvornår overtræder man loven eller ej.!

Multi-level marketing (MLM), (også kaldet network marketing) er et begreb, der beskriver en markedsføringstilladelse, der bruges af nogle virksomheder som en del af deres samlede markedsføringsstrategi.

Strukturen er designet til at skabe en markedsføring og salgsstyrke ved at kompensere for initiativtagere selskabets produkter, ikke kun inden for salg de selv skaber, men også for salg af andre initiativtagere de indfører til virksomheden, at skabe en downline af distributører og et hierarki på flere niveauer kompensation i form af en pyramide.

De produkter og virksomheden er normalt sælges direkte til forbrugere og potentielle forretningspartnere ved hjælp af forholdet henvisninger og mund til mund markedsføring.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 12:16

Mikael:

Jeg er delvis enig med dig. For nogle af de networkere der laver disse masserekrutteringer og virkelig prøver med ild og sjæl blot at få andre med i firmaet, repræsentere faktisk en forretning, et firma, hvor de egentlig har et godt produkt og hvor det er muligt at lave forretningen med udelukkende kundeanbefalinger, hvor man ikke skal ud og finde nye folk.

Og lige til LR manden, generelt hvis du synes, at det er nødvendigt for dig, at finde folk du ikke har talt med før og præsentere dem for forretningen, så arbejder du efter min overbevisning fuldstændig forkert. Det er en smule hen af, at du bare skal have så mange nye repræsentanter som mulig, og dette bryder jeg mig ikke om. Network marketing handler om tillid, det er sørme derfor det hedder network, at man bruger sit eget netværk, til at anbefale produktet til folk hvor man tror det vil gavne dem - og ikke dig.

LR har været på banen i så mange år efterhånden, og har så mange distributører, at markedet er for det første red ocean og for det andet, så er der mange distributører om de få nye kunder der kommer, det er derfor man ser så mange af jeres distributører, prøve at hijacke nye folk ind i forretningen hver evig eneste dag - og her igen ikke mod dig, men mod LR folk på amino generelt.

Hvis du virkelig synes, at det er nødvendigt for dig, at gå ud og skulle finde nye repræsentanter, f.eks. her på amino, så sender du et signal om, at det ikke går dig hamrende godt i forretningen. For hvis det gjorde dette, så var der ingen grund for denne aggresive markedsføring på amino, hvor der vil være god modgang til network marketing -og det er fair nok, fordi at folk arbejder forkert. Med network marketing, der er der et begreb der hedder "monkey see monkey doo" - det betyder, at din downline vil gøre præcis det samme som du gør, og ellers ikke andet. Så det er sådan her jeres forretning ser ud, en aggresiv markedsføringsstrategi over nettet, i hvor stor din organisation er.

Hvis produkterne er så gode (nu har jeg ikke prøvet dem) men som jeg har hørt de er, så er det jo bare om at få sprøjtet produkter ud til folk, hold wellnessaftener hvor folk kan købe produkterne med fuld returret. På et tidspunkt vil de her kunder komme tilbage, og spørge dig om muligheden for at sælge dem - bang, en ny repræsentant, der ikke har fået påduttet noget, men på egen initiativ har kontaktet dig og vil være i DIT team. Hans motivation er i top - og typisk så bliver de her til noget, og igen monkey see monkey doo - de begynder at holde wellness aftener (der kommer gang i omsætningen), en sund forretningsstrategi.

Der er mange LR folk der arbejder forkert - som er meget aggresive. Blot i sidste uge kom jeg gående inde i Bruuns Galleri, hvor jeg bliver mødt af en gut på 25 år der arbejder i LR, som spørger om jeg har tid - og jeg tænker okay lad os nu høre hvad denne mand har at sige omkring network marketing, og om han kan charme en networker som mig..

Han har produkterne med, at giver fodbad til forbipassende folk - og det tænker jeg, det er da egentlig cool - han kan da sælge nogle produkter på sådan en dag her - men nej! Det eneste han er ude på er, at få folk ind i forretningen at købe en af startpakkerne. Han sælger ikke produkterne enkeltvis, for jeg er sikker på han er overbevidst om, at finde nye repræsentanter giver en hurtig bonus lige i lommen.

Det ærgre mig at branchen er sådan her - og det er vi en masse der prøver at modarbejde.

Rasmus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

RasmusLykke:

Mikael:

Jeg er delvis enig med dig. For nogle af de networkere der laver disse masserekrutteringer og virkelig prøver med ild og sjæl blot at få andre med i firmaet, repræsentere faktisk en forretning, et firma, hvor de egentlig har et godt produkt og hvor det er muligt at lave forretningen med udelukkende kundeanbefalinger, hvor man ikke skal ud og finde nye folk.

Og lige til LR manden, generelt hvis du synes, at det er nødvendigt for dig, at finde folk du ikke har talt med før og præsentere dem for forretningen, så arbejder du efter min overbevisning fuldstændig forkert. Det er en smule hen af, at du bare skal have så mange nye repræsentanter som mulig, og dette bryder jeg mig ikke om. Network marketing handler om tillid, det er sørme derfor det hedder network, at man bruger sit eget netværk, til at anbefale produktet til folk hvor man tror det vil gavne dem - og ikke dig.

LR har været på banen i så mange år efterhånden, og har så mange distributører, at markedet er for det første red ocean og for det andet, så er der mange distributører om de få nye kunder der kommer, det er derfor man ser så mange af jeres distributører, prøve at hijacke nye folk ind i forretningen hver evig eneste dag - og her igen ikke mod dig, men mod LR folk på amino generelt.

Hvis du virkelig synes, at det er nødvendigt for dig, at gå ud og skulle finde nye repræsentanter, f.eks. her på amino, så sender du et signal om, at det ikke går dig hamrende godt i forretningen. For hvis det gjorde dette, så var der ingen grund for denne aggresive markedsføring på amino, hvor der vil være god modgang til network marketing -og det er fair nok, fordi at folk arbejder forkert. Med network marketing, der er der et begreb der hedder "monkey see monkey doo" - det betyder, at din downline vil gøre præcis det samme som du gør, og ellers ikke andet. Så det er sådan her jeres forretning ser ud, en aggresiv markedsføringsstrategi over nettet, i hvor stor din organisation er.

Hvis produkterne er så gode (nu har jeg ikke prøvet dem) men som jeg har hørt de er, så er det jo bare om at få sprøjtet produkter ud til folk, hold wellnessaftener hvor folk kan købe produkterne med fuld returret. På et tidspunkt vil de her kunder komme tilbage, og spørge dig om muligheden for at sælge dem - bang, en ny repræsentant, der ikke har fået påduttet noget, men på egen initiativ har kontaktet dig og vil være i DIT team. Hans motivation er i top - og typisk så bliver de her til noget, og igen monkey see monkey doo - de begynder at holde wellness aftener (der kommer gang i omsætningen), en sund forretningsstrategi.

Der er mange LR folk der arbejder forkert - som er meget aggresive. Blot i sidste uge kom jeg gående inde i Bruuns Galleri, hvor jeg bliver mødt af en gut på 25 år der arbejder i LR, som spørger om jeg har tid - og jeg tænker okay lad os nu høre hvad denne mand har at sige omkring network marketing, og om han kan charme en networker som mig..

Han har produkterne med, at giver fodbad til forbipassende folk - og det tænker jeg, det er da egentlig cool - han kan da sælge nogle produkter på sådan en dag her - men nej! Det eneste han er ude på er, at få folk ind i forretningen at købe en af startpakkerne. Han sælger ikke produkterne enkeltvis, for jeg er sikker på han er overbevidst om, at finde nye repræsentanter giver en hurtig bonus lige i lommen.

Det ærgre mig at branchen er sådan her - og det er vi en masse der prøver at modarbejde.

Rasmus

jeg har bare set for mange tråde hvor det bliver pyramide struktur , der fremhæves og jo jeg hader MLM grundet det  anbefaldes produkt videre til anden som venne markedsføring tit mv. og forstår ikke hvorfor det ikke kan sælges det direkte uden de fordyrende led og åbner en shops og tjener alle penge selv Smile

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 13:29

Det er jo et dumt svar på sin vis. Virksomheden skal have en markedsføring for at få deres produkter solgt, det giver lidt sig selv. Og om virksomheden så skal vælge verdenskendt tv-reklamer, eller om man skal vælge network marketing, det er vel en prioteringsag. Ved tv-reklamer, kan det være fantastisk reklame, hvis produktet er standardiseret og det ikke kræver en lidt længere forklaring (guldklude, tv eller andet). Men hvis det er et produkt, hvor man bliver nød til lige at forklare, hvad er det egentlig produktet gør - så kan man ikke bruge tv reklamer, da man ikke kan lave minutter lange tvreklamer uden det koster kassen madsen.

Derfor brugere man sælgere rundt om verden i stedet for. Sælgere der går ud og fortæller om produktet, hvordan det virker ude i folks dagligdag. Også får de en provision når de sælger et produkt.

På den måde ved virksomheden præcis, at når der ryger et produkt til 100kr, så går 40kr til markedsføringen (sælgeren), det er et fast tal hver gang - hvor tv reklamer variere, at der kan de betale 60kr for markedsføringen pr 100kr de sælger, og de kan betale 10kr pr 100kr de sælger. Det er uvidende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:35

RasmusLykke:

Det er jo et dumt svar på sin vis. Virksomheden skal have en markedsføring for at få deres produkter solgt, det giver lidt sig selv. Og om virksomheden så skal vælge verdenskendt tv-reklamer, eller om man skal vælge network marketing, det er vel en prioteringsag. Ved tv-reklamer, kan det være fantastisk reklame, hvis produktet er standardiseret og det ikke kræver en lidt længere forklaring (guldklude, tv eller andet). Men hvis det er et produkt, hvor man bliver nød til lige at forklare, hvad er det egentlig produktet gør - så kan man ikke bruge tv reklamer, da man ikke kan lave minutter lange tvreklamer uden det koster kassen madsen.

Derfor brugere man sælgere rundt om verden i stedet for. Sælgere der går ud og fortæller om produktet, hvordan det virker ude i folks dagligdag. Også får de en provision når de sælger et produkt.

På den måde ved virksomheden præcis, at når der ryger et produkt til 100kr, så går 40kr til markedsføringen (sælgeren), det er et fast tal hver gang - hvor tv reklamer variere, at der kan de betale 60kr for markedsføringen pr 100kr de sælger, og de kan betale 10kr pr 100kr de sælger. Det er uvidende.

Bare de ikke bare bruger markedsføring imellem venner , åben dog en webshops og kald en spade for en spade Smile

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 17:19

Hvis man har noget som man synes er fantastisk - som vil gøre venner glade, så vil jeg sige at det er fint at sælge til vennerne. Hele min familie bruger det kosttilskud som jeg anbefaler, fordi det virkelig skaber resultater.

Hvis du havde været på en hamrende god restaurant - så ville du automatisk også anbefale det til venner hvis de spurgte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:37

Man skal aldrig blande venner og familien samme med forretning de kan manipuleres man tror mere på venner imellem , vidste man ikke kan adskille sit privat liv med forretning har man ingen venner og  , for har  du pga. penge vil nogle nok tænke og når det går skvæt med virksomheden og som ven har anbefalet nået ville jeg flygte så hurtigt som muligt  ud landet som muligt for der vil jeg ikke være dig  ,man lever altså  livet lidt farligere og er mere afhængig af det går godt .

kender du dine venner , hvordan de vil reagere , vis de har investeret sine penge og taber dem pga. dig og din anbefaling ?

Ok Allan  undskyld så din besked på den anden side , med da Rasmus var indlæg med vennen henvisning , og lidt sammenligne med pyramide struktur svaret jeg på hans indlæg

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)