Hejsa Har du lyst til...
...lyder det interessant og spændende, så book et personligt møde til en LR forretningspræsentation, som varer ca. 1 time + (til spørgsmål etc.) I dagen fra mandag den 7. dec til og med onsdag den 23. dec. 09 afholder jeg personlige forretningspræsentationer for interesserede i København. LR forretningspræsentationen er ganske gratis, og vil blive afholdt et sted i byen. Den kan ændre din fremtid. Interesserede kan også læse lidt om LR på dette online link, men husk en personlig præsentation er vigtig: http://www.lrworld.com/lrweb/flash/Vertriebs-Tools/GVonline_DK.html www.lrworld.com
Venligst Allan, LR partner LRnetverk@gmail.com |
Kære ven,
Jeg ved ikke hvor en erfaring networker du er, men du skyder lidt dig selv i foden - efter min mening i hvert fald.
Der er utrolig mange networkere, specielt i norden, som efter min mening har misforstået hvad network marketing egentlig handler om - for det handler ikke om at finde en masse nye repræsentanter, som finder nye repræsentanter, der finder nye rep........(..o.s.v.) - det handler om anbefalinger fra glade, erfarne kunder, der alligevel ville anbefale det til venner og veninder, grundet de tror det ville gøre DEM glade.
Jeg er ikke ude på, at nedgøre dig - eller på anden måde spænde ben for dig - og det skal også skyndes at siges, at det jo blot er min personlige holdning. Jeg har ligesom en model jeg arbejder efter, eller hvordan man kan sige - retningslinier - som sørger for en sund og fornuftig forretning, hvor det ikke handler om at masse rekruttere eller andet, som jeg synes er en forkert måde - at promovere sin forretning på, blot fordi der er en hurtig bonus at hente.
1. Du skal være overtilfreds med det produkt. En erfaren bruger, som ville bruge produktet - selvom du ikke forhandlede det.
2. Du skal finde dig erfaringskunder. Du skal anbefale produktet til folk omkring dig som du tror vil gøre DEM gladere, ikke dig på bundlinien. Disse erfaringskunder skal du give FULD returret, så hvis de ikke er tilfredse med produktet, får de hele beløbet tilbage af dig - uden undtagelser.
3. Af naturlige oversager vil nogle af disse tilfredse kunder, komme tilbage til dig - og spørge dig "Allan, ehm hvordan tjener du egentlig penge på at sælge de her fantastiske produkter) - også kan du hjælpe dem med at finde deres erfaringskunder.
På denne måde opbygger du en stille og rolig organisation, hvor du tjener penge på network marketing i sin fineste form, på den måde - som det er bygget til at blive lavet. En sund kerneforretning, som kan vare længe - og ja med tiden, ændre din situation - hvis du arbejder hårdt.
Mange networkere lover guld og grønne skove. Network marketing er ligesom alt andet hårdt arbejde og slid - for at få en fornuftig forretning op at kører. Der kommer ikke en million og en porsche ind næste morgen efter du har skrevet dig op, men du kan få din husleje betalt efter hårdt arbejde.
Jeg håber at du kan bruge mit input til noget - og som sagt det var ikke personlig hetz mod dig, det var blot mit syn på en fornuftig forretning. Jeg selv har arbejdet med network marketing i 6 år og arbejder idag fuldtid.
Det er altid godt med sparringspartnere, hvor vi kan dele erfaringer og glæder, så send mig endelig mail på rasmuslykke@gmail.com hvis du har noget input til hvordan DU synes en network marketing forretning skal være.
Rasmus Lykke