Nu har jeg oprettet mig som bruger for at kunne svare dig, og desværre er der lige gået et par dage med at finde ud af systemet og ikke mindst få hjælp til at få lavet en signatur.
For en ordens skyld skal siges, at jeg tit har kikket med på
Amino, og jeg er imponeret over, hvad der ligger her af "guldkorn", så jeg ville alligevel oprettes her.
Tilbage til dit spørgsmål. C5 købes jo i moduler, og da modulerne jo ikke bare koster i engangsomkostninger, men også i opdateringsabbonnement, så skal man jo lige tænke sig om, inden man køber for mange moduler.
Jeg har f.eks. kun lagermodulet som light og jeg har slet ikke statistikmodulet. Alligevel kan jeg godt udskrive både debitor- og varestatistikker.
Jeg udskriver varestatistikken således (jeg har p.t. version 3,0 af C5):
Vælg lager + rapporter + statistik + vare/kunde. I vare/kundestatistik-boksen, der så fremkommer, vælger du aktuel debitorgruppe og skriver intet under debitornr.. I næste boks laver du en sortering, der hedder varegruppe og varenr. (og intet andet). Du vælger så ønsket varenummerinterval (i dit tilfælde her sammen varenr. i begge bokse) og ønsket periode og trykker OK. I udskrivningsboksen vælger du subtotal (2.nederst i højre hjørne) og her skal der kun være "hak" i totaler (ikke noget hak i subtotaler). Her ville jeg faktisk gerne lige kunne sætte mit skærmbillede ind til dig, men det kan jeg ikke finde ud af, så her er mine data: Niveau: 4, Linjeskift: 1, hak i: Nulstil efter udskrift og også hak i: Udskriv total hvis kun een.
Håber dette er dækkende, ellers er du meget velkommen til at vende tilbage til mig.