Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus profiler er synlige for alle

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin var det ikke en ide at lave en afstemning om hvad folk synes om det nye tiltag ? (Er du tilfreds med ændringerne Ja, Nej, ligeglad)

Så kan vi jo få et bedre billede af  hvad de fleste mener ?

Ps. Hvad med at man kan prøve et Plus medlemskab gratis i en måned og kan gå tilbage til et almindeligt igen hvis man ikke synes det er noget.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu blander jeg mig så også lige. Først og fremmest vil jeg medgive at visse folk og brancher har mere værdi af et Amino+ end andre - sådan er det jo. Mit eget eksempel:

Martin Thorborg:
* Min papir bog E-pusher værdi 500 kr. (Tilbud i disse dage)

Har allerede købt den, dog som E-bog.

Martin Thorborg:
* Markedsføring på Amino (Sponsorlinks) for 300 kr.
* Reklamer i alle de mails Amino sender ud (Din andel vil vel være 20.000 - 30.000 eksp. pr. år.)

Mit firma kommer udelukkende til at handle B2C, så der vil nok ikke være det store at hente her.

Martin Thorborg:
* Mulighed for mail alert når specifikke ord bliver nævnt.

Ganske fint feature, som jeg nok ville gøre brug af.

Martin Thorborg:
* Kreditvurdering af 5 kunder, hjælp til en inkasso sag + noget tlf. pasning.

De varer jeg kommer til at sælge, er på ganske "harmløse" beløb og der er betaling med kreditkort. Altså ingen efterkrav, kredit eller lign.

Martin Thorborg:
* Udvidet version af SEO LEX light

Aner ikke hvad forskellen på SEO LEX light og så den udvidede version er. Har Light og så snart jeg har råd køber jeg den fulde version alligevel.

Martin Thorborg:
* PR Håndbog, værdi 250 kr.

Har en masse andre bøger om emnet, men ikke lige denne. Der kunne meget vel være lidt værdi at hente her.

Martin Thorborg:
* Et års medlemsskab af grammatip værdi 120 kr.

Det lærte jeg i folkeskolen og det hænger godt ved. Ingen værdi for mig personligt.

Martin Thorborg:
* Større signatur med flere links og grafik
* Åben profil

Det er vel noget alle kan få glæde af? Pt. er det dog ikke noget jeg føler at jeg mangler eller bliver "snydt" for overhovedet.

Martin Thorborg:
* Mails fra debatten med fuld ordlyd

Gør ingen forskel for mit vedkommende. Det generer mig ingenlunde at skulle gå på Amino for at læse indlæg. Skulle være slemt doven, hvis jeg ikke kunne overkomme at trykke på et enkelt link og tage den derfra.

Martin Thorborg:
* Mulighed for at fjerne stort banner i top/bund på debat.

Banneret har aldrig generet mig, kan egentlig godt lide at se hvad der kommer af forskellige ting og tilbud. Ville nok ikke fjerne det.

Martin Thorborg:
* Som freelancer kommer du højere op i søgninger.
* Som freelancer kan du have flere kategorier (langt flere job invitationer)
* Som freelancer kan du have flere søgeord (Mere synlig)

Er ikke freelancer, så ikke så meget at komme efter her.

Ovenstående er udelukkende for at give et konkret eksempel på hvad en tilfældig person kan få ud af et Amino+. At der er noget jeg ikke kan bruge/ikke synes jeg behøver, gør det ikke til et dårligt tiltag, eller betyder at andre ikke kan have glæde af det.

Og vedr. de 82,50 kr. per måned (eller hvor meget det nu er), så lyder det af lidt, men det kan gøre en stor forskel for nogen. For mit eget vedkommende, så har min bedre halvdel og jeg lige købt vores første hus og er i den forbindelse nødt til at investere i to biler også. Jeg står og tripper for at starte min virksomhed og min kæreste vil ligeledes gerne starte hans eget. Derfor er 990 kr. (+ moms, for jeg er én af dem der endnu ikke kan trække den slags fra) en ganske betydelig "formue" for mig pt. Synes dog absolut at det er en fed idé du har Martin, med evt. at gøre betalingen kvartalvis.

Nå, det var lige for at opsummere lidt. Synes det er godt lige at huske på at vi alle er i forskellige stadier i livet, og blot fordi nogen har en forretning og økonomi der kører derudaf, så er det jo ikke nødvendigvis ensbetydende med at alle andre også har ;)

Når alt det så er sagt, så må jeg melde helt og aldeles pas til al dramaet og brokkeriet. Jeg kan simpelthen ikke forstå grundlaget? Jeg har personligt fået så meget hjælp og støtte her på Amino, at jeg slet ikke tør tænke på hvor jeg ville være i processen uden. Jeg er oprigtigt og inderligt taknemmelig hver gang nogen herinde giver et godt råd, eller gider at bruge tid på at svare på mine adskillige spørgsmål. Det er dér den egentlige værdi i Amino ligger for mig. Jeg har ingen i min personlige omgangskreds der interesserer sig for (eller for den sags skyld gider at høre særlig meget om) iværksætteri og jeg havde nok følt mig ganske alene i verden ind i mellem, hvis det ikke var for de ligesindede mennesker herinde.

Jeg synes da ind i mellem at det er træls at jeg ikke kan bidrage med så meget, for det ligger til min personlighed at være mere en "giver" end en "taker". Derfor vil jeg da heller ikke betænke mig 2 sekunder på at blive Amino+ medlem, så snart jeg har det økonomiske overskud til det. Jeg ved godt at Martin & co. ikke beder om almisser og al respekt for det, men jeg vil da personligt gerne være med til at støtte og opretholde et fantastisk initiativ, der også har hjulpet mig meget personligt, så snart jeg får muligheden for det. Og det på trods af at jeg, som nævnt foroven, ikke tror at jeg personligt ville få så meget reel værdi ud af de forskellige + features.

Selvfølgelig er det da ærgerligt at miste nogle links, det kan jeg så udmærket sætte mig ind i, men vil dog også holde på at det jo aldrig har været meningen med Amino og at man derfor ikke kan tage den slags for givet. Tag tingene for hvad de er og hold det oprindelige formål for øje.

De bedste hilsner

Amaris 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg læst hele den her tråd..

Har bare et opklarende spørgsmål:

Vil det link man har i sin signatur i debatten blive skjult for google, eller er det bare den profil side man har herinde?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Nu har jeg læst hele den her tråd..

Har bare et opklarende spørgsmål:

Vil det link man har i sin signatur i debatten blive skjult for google, eller er det bare den profil side man har herinde?

Nej det vil ikke blive skjult.

Dbh Martin

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

Jeg blev lige forvirret, pga. der stod en masse om devaluering af links. Men det har nok bare været i forbindelse med, at man kun har lov til ét link i signaturen, hvilket jo også er fint for noget, som er gratis :-)

 

Venlig Hilsen

Allan

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt. Så fik vi vidst godt og grundigt begravet den om at der ikke bliver lyttet :-)

Takker herfra

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)