Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler knivskarp ekspertise, til at aflive et problem

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har oplevet et lille problem i vores indkøbskurv, da nogle kunder i Internet Explorer oplever at 1 produkt bliver lagt i som 2 stk. selvom kunden ikke har bedt om det. Hvorefter de ikke kan ændre det.

Vores programmør siger, at der tale om en generel Magento bug, men er der nogen derude der har oplevet det samme, og kommet problemmet til livs?

Det er www.trendfighter.dk vi snakker om.

På forhånd tak for hjælpen, hvis du kan hjælpe.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Det er korrekt magento har denne fejl. løsningen er simpel. Skriver lige den om lidt. skal lige tjekke at det er den rigtige løsning :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Først vil jeg sige, at hvis jeres programmør ikke kan finde løsningen på dette problem ,så burde han måske ikke være udvikler på hjemmesider som kræver at det virker hurtigt.

Jeg kan ikke tage alt æren for løsningen, da jeg ikke kunne finde min egen løsning, på den, så det er bare en andens løsning på problemet.

I denne fil: "../template/catalog/prduct/view/addtocart.phtml"

Find "<button type="button" class="form-button" onclick="productAddToCartForm.submit()">"

erstat med "<button type="button" class="form-button" onclick="productAddToCartForm.submit(); return false;">"

Og tadaaaa. nu skulle det virke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 15:15

Hej Kim

Mange tak for dit svar, jeg prøver lige at sætte det op og ser om det virker. Underligt det kun er nogle i IE det går ud over, men bare det bliver løst!

Tak fordi du lige gad bruge tiden på det, lidt karma stjerner er på vej herfra Yes

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vidst nok også kun IE 8 som gør det. .

Men det er fordi javascript i IE 8 ikke er den samme som i IE 7. så den læser ikke helt ens :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 15:27

Hej igen

Det kan være det derfor så, men super du lige gad bruge noget af din søndag på det. Nu er næste problem, at få fat i min programmør på en søndag Smile

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:35

"at få fat i min programmør på en søndag"  -  Det problem kan jeg nok ikke hjælpe med :)

Men hvis du slet ikke kan få fat i ham, så kan jeg godt lige bruge lidt tid på at ligge løsningen ind for dig også. (kræver så bare jeg får de koder og FTp steder som er krævet.)

Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:44

Hva er det ikke bare en feature, man kan jo håbe at kunderne bare betaler :P

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:44

haha, sådan kan man også se på det :P

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 15:51

Hej Kim

Tak for din hjælp, men jeg fik fat i min programmør, og det burde være rettet. Jeg skal nok lige have dig i bagtankerne, hvis der skulle blive brug for det Wink

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)