Jeg har oplevet et lille problem i vores indkøbskurv, da nogle kunder i Internet Explorer oplever at 1 produkt bliver lagt i som 2 stk. selvom kunden ikke har bedt om det. Hvorefter de ikke kan ændre det.
Vores programmør siger, at der tale om en generel Magento bug, men er der nogen derude der har oplevet det samme, og kommet problemmet til livs?
Først vil jeg sige, at hvis jeres programmør ikke kan finde løsningen på dette problem ,så burde han måske ikke være udvikler på hjemmesider som kræver at det virker hurtigt.
Jeg kan ikke tage alt æren for løsningen, da jeg ikke kunne finde min egen løsning, på den, så det er bare en andens løsning på problemet.
I denne fil: "../template/catalog/prduct/view/addtocart.phtml"
Mange tak for dit svar, jeg prøver lige at sætte det op og ser om det virker. Underligt det kun er nogle i IE det går ud over, men bare det bliver løst!
Tak fordi du lige gad bruge tiden på det, lidt karma stjerner er på vej herfra
"at få fat i min programmør på en søndag" - Det problem kan jeg nok ikke hjælpe med :)
Men hvis du slet ikke kan få fat i ham, så kan jeg godt lige bruge lidt tid på at ligge løsningen ind for dig også. (kræver så bare jeg får de koder og FTp steder som er krævet.)
Tak for din hjælp, men jeg fik fat i min programmør, og det burde være rettet. Jeg skal nok lige have dig i bagtankerne, hvis der skulle blive brug for det