Iøvrigt vil jeg lige påpege her, hvad Amino kan gøre for én. kl. 14.40 har jeg problemet, klokken 14.51 har jeg svaret samt problemet er løst. |
Skulle stå 13.40 og problem løst 14.51
er du ikke lige grov nok her eftersom du heller ikke selv kan løse problemet med din egen løsning!!? |
Watches inspired by fighter jets
Det er bare sådan en tråd her som er så perfekt... har ofte oplevet det samme og er lige overvældet hver gang... Så karma til dig for at nævne det og selvfølgelig også til Amino |
Hej René, Dejligt at du fik løst dit problem så ufatteligt hurtigt. Stort Nu er jeg lige lidt nysgerrig da jeg ikke kan genskabe dit problem på nogle af mine Magento shops; Kører du med nyeste version af Magento? |
Hej Helle Ja nemlig, der har været så mange tråde om Amino er blevet et anderledes sted osv. Men at klare en så specifik opgave på 1 times tid og så på en søndag, det er sgu da fedt. God søndag til dig Helle. Hej Thomas Jeg kører med Magento version 1.3.2.3 som kom i July. Måske vi en dag allesammen skulle lave et forum for Magento shops, hvor vi hjælper hinanden lidt. Vi plejer ikke at installere de nye versioner, før andre har prøvet dem, for at undgå så mange ny fejl i opdateringer der kan komme. Mvh René |
Jo det er han :), men det kunne jo være deres programmør ikke havde tid til at sætte sig ned og studere problemet på en søndag, da han har 2 børn og masser af gæster. Og problemet burde egentlig forekomme på alle magentoshops 1.3.x under ie8 hvis du bruger standard formen produktet ligger i, da submit knappen lægger det i kurven via javascript retunere en værdi og sender formen så vidt jeg lige har forstået på problemet. Jeg ved det forekommer i ie8, men ikke om det sker i ie7.
|
Der er en del danske magento folk der benytter det Danske Forum på Magento's eget site. http://www.magentocommerce.com/boards/viewforum/22/ Der kan man også finde alt muligt godt releateret til danske magento løsninger.
|
SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com
Hej Singularity Tak for linket, men vi sidder allerede derinde. Du finder nok også et par spørgsmål fra os derinde. Men det går bare meget lang tid mellem svarene derinde, her på Amino går det en del hurtigere |
Som svar på dem som synes jeg er grov... er jeg? En programmør som får betaling for sit arbejde kan ikke bruge 2 minutter på at finde den løsning som det kræver? Det tog mig 1 minut at finde den løsning jeg sendte. 1minut lige at se hvilken version som blev brugt, og så lidt tid til at læse resten af debat emnet for løsninger der hvor jeg fandt den.... og det er ikke fordi jeg ikke ville sende min egen, det var kun fordi jeg ikke kunne finde den på min harddisk. På omkring 10 minutter havde jeg fundet, læst, skrevet, og sendt løsningen viddere til tråd opretter. 1 google søgning skulle der til for at finde det. FØRSTE link.
Kan godt være han har familie og gæster også. Men det har jeg sku også. min første fridag i 2 måneder. og så sidder jeg og hjælper andre gratis (hvilket også er fint, vil godt hjælpe) men gider ikke høre på pis om at jeg er grov, når folk ikke udføre deres arbejde.
læser ikke emnet mere, da løsningen er fundet og givet.
|