Kan godt være du ikke læser det, men jeg bliver nødt til at svare på det der. Tommel fingeren fingeren op fordi du hjælper folk, men den kommer ned igen når du gør dig selv hellig med din "jeg har ikke haft fri i 2 måneder og aligevel sidder jeg og hjælper folk på min fridag" så ja du er grov når du anklager en du ikke kender for ikke at udfører sit arbejde fordi han holder fri på sin fridag.
|
Kim Vinberg:Som svar på dem som synes jeg er grov... er jeg?
En programmør som får betaling for sit arbejde kan ikke bruge 2 minutter på at finde den løsning som det kræver? Det tog mig 1 minut at finde den løsning jeg sendte. 1minut lige at se hvilken version som blev brugt, og så lidt tid til at læse resten af debat emnet for løsninger der hvor jeg fandt den.... og det er ikke fordi jeg ikke ville sende min egen, det var kun fordi jeg ikke kunne finde den på min harddisk.
På omkring 10 minutter havde jeg fundet, læst, skrevet, og sendt løsningen viddere til tråd opretter.
1 google søgning skulle der til for at finde det. FØRSTE link.
Kan godt være han har familie og gæster også. Men det har jeg sku også. min første fridag i 2 måneder. og så sidder jeg og hjælper andre gratis (hvilket også er fint, vil godt hjælpe)
men gider ikke høre på pis om at jeg er grov, når folk ikke udføre deres arbejde.
læser ikke emnet mere, da løsningen er fundet og givet.
Øhh så du forventer altså at alle udviklere sidder med deres computere i skødet i weekenden også?! Personligt gider jeg ikke sidde mere end 37 timer foran dyret og jeg arbejder på at minimere dette.
Fint du hjælper, men du kan reelt ikke sige noget om en evt. respons tid for en udvikler. Hvis jeg skulle stå standby lørdag og søndag for en kunde, ville jeg ud over et standby gebyr nok også tage omkring 2000 i timen ud over dette. For os der rent faktisk lever af det her, så hedder det også en SLA (service level agreement) hvor vi som leverandør fortæller hvordan vi servicere et given produkt eller service
SÅ nu ikke være så sur på vegne af andre. Det er en dejlig dag og det regner (næsten) ikke uden for. Hvorfor ikke bare glæde dig over at du har hjulpet "fellow Amino" og han har været rigtig glad for dette?!