Hej frespa, Hvis du mener at ugers ventetid er lige så godt som optagelse i indekset på ganske få timer, så har du ret i, at der ingen forskel er på de to metoder. |
Godt ord igen Frank
Hej frespa, Hvis du mener at ugers ventetid er lige så godt som optagelse i indekset på ganske få timer, så har du ret i, at der ingen forskel er på de to metoder. |
Jo det er bedst, af den ene grund at bliver siden indekseret på denne måde ved man at man har gjort noget godt i sin søgemaskineoptimering, frem for når man tilføjer siden via deres tilføj side, så bliver den jo indekseret fordi den får at vide at siden er der... det samme med XML sitemap. så jo det er bedre at det sker på denne måde. |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Glemte lige.. |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Som de andre også siger: Drop tilmeldingen, sørg for godt indhold og scor nogle links. Du har nogle meta-problemer. Mindst 3 sider har samme titel: http://www.italienskehuse.dk/om%20os.htm http://www.italienskehuse.dk/finansiering.htm http://www.italienskehuse.dk/omraadet.htm
|
Hej Finn. Som Henrik også nævner, så overvej at få en her fra Amino til at smide noget wordpress op. Det kan blive meget flottere, og behøver ikke koste mere end 1.000 kr. Jeg har fx. Lige fået lavet feriely.dk for 250 kr. Ellers så overvej et webhotel hos One.com, de har en rigtig fed editor, så du nemt kan lave noget der ser rigtig godt ud :) Hvis du vil have smidt det i wordpress, så send mig en mail til casperblom@live.dk, så sætter jeg dig i kontakt med en, der laver det billigt, og får rettet de ting som de andre påpeger. Han er også SEO mester, så din side ryger også hurtigt i Google :) |
Kære alle sammen. Tusind tak for jeres kompetente indlæg. Der er ingen tvivl om at links er godt, sitet er blevet crawlet idag, jeg er overbevist om det skal tilskrives denne tråd. Hvor er det bare lækkert, hvad Amino folket kan gøre. Det her er anskuelighedsundervisning, i at I har ret i at links er det der dur. Og så er der vist særligt power i Amino links ? Ha en rigtig god week end alle sammen Finn
|
Nej, jeg kan heller ikke lide ventetid :) Det jeg adresserede var bare KTJ-Medias indlæg som var formuleret lidt forkert (no offence):
Her fremgår det at det er bedst selv at lade Google finde frem til ens side og at man ikke skal tilmelde sig Google via deres form. Lige på det punkt er der jo ingen forskel. Nu er der jo heller ingen sikkerhed for at et link er hurtigere end at tilmelde sin side til Google skal det lige siges ! Skulle nok bare lige have angivet lidt tydligere hvad jeg svarede på :) |
No offence taken, men det du svarede viser jo at du fortod det jeg skrev.
Helt korrekt forstået, ligesom før. og det passer skam at det er og bliver den bedste metode, når det sker på naturlig vis. Naturlig vis er via links fra andre sider, fora, blogs og andre link kataloger, søgemaskiner osv. som jeg skrev i det aller første indlæg i denne tråd. hvis du læser bøger om søgemaskineoptimering vil 95% af dem sige det samme, spørger du andre eksperter på området vil de også sige det samme. Og denne tråd er nu også et ret godt eksempel, så behøver jeg vidst ikke sige så meget mere. ![]() MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Okay :) Jeg vil bare meget gerne vide hvad bagdelen er ved at tilføje sit link til Google i forhold til at lade Google finde siden naturligt? ;) Det er vel ikke et minus hvis man gør begge dele. |