Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website og google, kan man gøre noget ?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et website www.italienskehuse.dk og vil selvfølgeligt gerne have det crawlet og indekseret så hurtigt som muligt. Hjælper det noget at indsende sitemap og validere siden hos google ? Google skla jo gøre noget aktivt i disse sammenhænge, men tricker det også googlebot ?

Er der andre ting, som kan fremme google processen ? Vil Amino indlæg påvirke positivt ?

Jeg er kun begynder til eget brug i webverdenen.

De bedste hilsener

Finn

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:14

Det skulle inden de næste 3 uger gerne blive crawlet igennem af Google - Derudover kan du evt selv tilmelde det med www.dmoz.org som er et opensource directory...

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:16

der er mange ting man kan gøre, dog er det bedste at google selv finder siden, hvilket vil sige du skal igang med linkbuilding, så Google ser at siden eksisterer. at du har skrevet her er en god start.

Lav nogle bedre titler på din side, altså metatitler, og lav også nogle metabeskrivelser.

Sitemap kan hjælpe dig med til en start at få det indekseret, men jeg har oplevet at Google er langsommere med et XML sitemap, end hvis man bare optimere sin hjemmeside.

men i hvertfald er der rigtig mange indlæg her ind som fortæller om søgemaskineoptimering og linkbuilding

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:30

Hej Finn,

Du burde overveje en wordpress skabelon til din hjemmeside. For få midler kan du opnå meget der.

En anden ting som du burde overveje - er at bruge artikler til at styrke din linkbuilding. Der kan skrives rigtig mange gode artikler om det at købe hus i italien, bo i italien, bygge i italien, at klare sig i gennenm det offentlige, finansiering i italien (hvad jeg ikke finder så svært som du gør det til) mv.

Det er nyheder som folk gerne læser om - fordi det sælger drømmer!

Henrik

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:45

Hej Finn,

Hvis du har originalt indhold på siden, har du allerede taget et stort skridt til at bive indekseret hos Google ved at lægge et link i dit indlæg. Du skal ikke bekymre dig om at tilmelde dig Google, men blot arbejde på lidt flere links, så skal det nok hurtigt blive optaget i indekset.

(Et enkelt Amino-link plejer at være rigeligt, så det vil undre, om du ikke kan finde dig selv i indekset senest i morgen ved samme tid - forudsat at dine tekster er originale).

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:11

Finn Pedersen:

Jeg har lavet et website www.italienskehuse.dk og vil selvfølgeligt gerne have det crawlet og indekseret så hurtigt som muligt. Hjælper det noget at indsende sitemap og validere siden hos google ? Google skla jo gøre noget aktivt i disse sammenhænge, men tricker det også googlebot ?

Er der andre ting, som kan fremme google processen ? Vil Amino indlæg påvirke positivt ?

Jeg er kun begynder til eget brug i webverdenen.

De bedste hilsener

Finn

Har du husket at fortælle Google, at du har oprettet din hjemmeside?

http://www.google.dk/addurl/?continue=/addurl

Og ellers få så mange som mulig til at linke til din side - så går det hurtigere ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:16

Hej

ja det er link til din side der skal ud, du få lige et herfra italienskehuse.dk/

Håber det hjælper lidt på vej

Mikkel

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:56

Martin Pihl:

Og ellers få så mange som mulig til at linke til din side - så går det hurtigere ;-)

Kæphest, beklager den direkte tone.

Lad nu være med at tilmelde jer forskellige søgemaskiner! Enhver moderne søgemaskine (=enhver søgemaskine som folk faktisk bruger) er crawlbaseret og finder selv hjemmesider.

Det tager en evighed at blive optaget via Googles tilmeldingsværktøj - og det er også logisk set fra Googles side. Hvis man har en hjemmeside, som ingen linker til, er det ikke en side, som Google skal prioritere - og det er heller ikke en side med noget godt udgangspunkt for at blive rangeret godt.

Så drop alle tanker om tilmeldinger! Spar de par minutter, det tager at udfylde formularer. Fokus på at få nogle links i stedet.

Eksemplet her viser det fint. Et hurtigt tjek viser, at Finns side nu er indekseret i Google og har været det ca. en times tid. Dvs. den blev indekseret før kl. 12. Altså to timers ventetid. Det gælder om at få links op, hvor Googlebot ofte kommer forbi, så sker indekseringen lynhurtigt.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:20

Martin Pihl:

Frank Hellerup Madsen:

Lad nu være med at tilmelde jer forskellige søgemaskiner! Enhver moderne søgemaskine (=enhver søgemaskine som folk faktisk bruger) er crawlbaseret og finder selv hjemmesider.

Helt korrekt, man skal ikke tilmelde sin side til Google, da Søgemaskiner som Google selv finder frem til siden når den nu vil det, og som jeg skriver næsten øverst i denne tråd, så er det altså bedst at google selv finder frem til siden, ligesom frank også siger.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:31

Til KTJ-Media:

Det er da ikke BEDST at Google selv finder ens hjemmeside. Der er ingen forskel på de to metoder. Dog er jeg enig i at det at tilmelde sin URL er spild af tid, hvis man har intentioner om at komme lidt højere op (da man så skal have nogle links fra andre sider).

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)