Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer, men ingen betaling - surt opstød

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe rolig nu der er jo ingen der tvinger nogen til at sælge noget

Og ja simon du har ret og sådan er det inden for alle fag og det vil det altid være

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:17

En god sælger har ingen samvittighed og tænker kun på at snøre kunden,,,no pay no cure.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:20
preben mortenwold svarede: 11-27-2009 18:11 | IP-adresse er gemt
DårligtDårligtRimeligRimeligMiddelMiddelGodtGodtPerfektPerfekt

Simon:

Uden at have læst hele debatten vil jeg kommentere.. "no-cure-no-pay" er blevet meget kendt. Og brugt. De bedste tjener kassen og de mindre-gode tjener intet.

Nå, Kommer det ikke an på produktet, hvor nemt  det er at sælge?

Preben, du bestemmer da selv som sælger hvilke varer du tager ind, hvad kommisionen skal skal være for forskellige produkter, anhænger jo også af hvor let omsætteligt det er. !!

Jeg er selv på " begge sider" , da jeg selv sælger ejendomme på kommision, og samtidig tilbyder jeg kommisionssalg af mine varer.

Begge dele fungerer fint, og i begge tilfælde er det en forhandlingssituation hvor vi bliver enige om betingelser - kan vi ikke det, ja så er der ingen aftale - sværere er det jo ikke.

Hurra for det frie aftalemarked.

Og sælger - jeg har fortsat ikke forstået dit problem - du kan da bare sige nej tak.

Det gør vi andre dagligt til massevis der ønsker at sælge diverse ydelser.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 19:25

Ingen problem.

Jeg gør det på en anden måe stiller et koncept op ,og finder en tre fire stykker der laver det samme og bruger dem der er billigst, så må de lave nogle eksempler gratis på det de kan og er produktet ikke godt nok eller for dyrt så er arbejdet spildt." No cure no pay"

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kun dem der leverer det bedste produkt får det solgt.

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 19:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Den måde at sælge på motiverer jo produksenten til. at yde man for han ved at det bliver et godt salg hvis hans vare er den rigtige en slags motivation. og bruger salgs branchen jo med stor succes og den næstbedste sælger ikke noget i denne omgange så må han finde en på provisionWink

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:41

Hej Preben

Har prøvet at læse dit sidste indlæg flere gange, men det er mig totalt umuligt at fatte hvad du mener ?

Mht. til tilbud - ja så afgiver vi jo alle dette hver dag, og massevis fører ikke til et salg.

Det er vilkårene for alle forretningsdrivende.

Og nej - det er ikke kun de bedste produkter der bliver solgt - der er efterspørgsel efter mange ringe produkter - bare prisen er rigtig.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 15:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

Så undrer jeg mig lidt over hele trådens forløb ,at kun den bedste sælger får solgt, men hvis en dårlig varer kan sælges kan en dårlig sælger vel også sælge hvis bare prisen er rigtig?

Istedet for provision kan en sælger finde kunden og der næst finde leverendøren så kan man måske handle lidt om varen og sælge den med merpris istedet for at forhandler sætter prisen så kommer sælger jo til at være medbestemende.

Preben

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 15:22

Men folk vil arbejde på provision så er da fint nok og jeg kan sikker også finde job til en sælger på provision på ren provision vi har en del salgsopgaver.. Det der var mitbudskab i denne tråd er ,at en sælger bruger meget tid på vejen, og ved telefonmen, det koster kassen

.

Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:32

Det er jo ikke kun sælgere, som må vise, hvad de kan, før de får betaling.

Arkitekter f. eks. udarbejder hele tiden projekter, som så bliver solgt eller ikke solgt.

Seriøse behandlere tilbyder første session gratis, så præmisser og kemi kan afklares.

Designere laver oplæg og forslag, som kunden frit kan købe eller vrage.

Journalister skriver artikler uden sikkerhed for, at redaktøren køber.

Er du en god nok sælger, spotter du de rigtige produkter og holder en god indtægt.

Hej fra Matth

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)