Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer, men ingen betaling - surt opstød

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Arkitekter f. eks. udarbejder hele tiden projekter, som så bliver solgt eller ikke solgt.

vil det sige at man først betaler arkitekten og håndværkere, når huset er bygget, og solgt, hvis det ikke kan sælges så skal de ikke have betaling?

Preben

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:56

Hej

Jeg har sagt hvad jeg mener om provision, og så er det det, vi fik det dabateret , og har vi hver vores meninger, og er lige gode venner af den grund, hvis vi alle var af samme mening var livet da også lidt kedeligt,

Nu vil jeg trække mig fra debatten.

Preben

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:55

Man kan sagtens sammenligne affiliatemarketing med provision.

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg sammenligner mobilpriser hos de danske teleselskaber. Jeg modtager betaling hver gang en af mine besøgende klikker videre til et teleselskab og køber en ny mobiltelefon. Jeg har valgt kun at sammenligne priser hos de teleselskaber der har et produkt jeg tror på og som betaler en fornuftig provision.

Mine besøgende kommer ikke bare af sig selv, dem betaler jeg for at få via annoncering på bl.a. søgemaskiner. Det betyder at hvis jeg en dag ikke genererer nogle salg via min hjemmeside, så har jeg rent faktisk underskud. Men da jeg har forhandlet mig frem til nogle gode priser og valgt de bedste produkter, så er der heldigvis overskud i butikken. Længe leve provision og affiliatemarketing, samt retten til selv at vælge Smile

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)