Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis version af SEO Supporten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9734
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i dag lanceret en helt ny version af SEO Supporten med en masse fede opdateringer. Du kan læse mere om hvad de indeholder her: http://www.demib.dk/seosupporten-opdateringer-1097.html

Men ikke nok med det - vi har også lavet en del ændringer på priserne, og bedst af alt, der er kommet en helt gratis version! Der er ingen bindinger og du kan bruge den gratis version ligeså længe du ønsker ...

Du kan tilmelde dig den gratis version her: http://www.seosupport.dk/default.asp?id=246

En af de vigtigste opdateringer er, at der nu køres rapporter en gang om ugen, frem for tidligere månedligt. Men der er en del mere end det. Læs mere via linket ovenfor.

Og så er der det med priserne....
Vi har opdelt produktet i to versioner nu: PRO og ELITE.

ELITE er den fulde version med det hele - men nu får du så bare 3 gange så mange keywords (30) og dobbelt så mange konkurrenter (10) som før. For alle eksisterende kunder er dette trådt i kraft med det samme.

I PRO versionen kan du ikke stille spørgsmål i Brevkassen og der er lidt færre keywords (20) og konkurrenter (5) med som standard. Du kan dog alktid tilkøbe flere til begge modeller. Til gengæld kan vi så sælge PRO fra kun 260 kr. pr. måned!

Kig indenfor på www.seosupport.dk (hvor der også er kommet helt ny forside).

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:03

Super spændende initiativSmile

Rigtig fedt at man kan prøve jeres service son en light udgave inden man vælger en større pakke, det virkede jo med din bog, i hvert fald for mit vedkomneWink

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:07
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Godt tiltag, jeg håber det lønner sig :)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:16

Hej Mikkel,

Ordet "Gratis" får jo altid nogen til at sige - ok, så lad mig prøve at se hvad de kan tilbyde. Jeg har været så letsindig at tilmelde hjemmesiden www.investorkapital.dk og så må vi jo se, om vi bliver en fast betalende kunde på sigt.

Super godt tiltag DeMib!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:21

Ja, GRATIS er bestemt noget lettere at "sælge" - og FREEMIUM modeller virker sgu :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:22

Så er jeg også tilmeldt, glæder mig til at se hvad der kommer udaf det Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 13:29

Mikkel deMib Svendsen:

Ja, GRATIS er bestemt noget lettere at "sælge" - og FREEMIUM modeller virker sgu :)

Ja det er der slet ingen tvivl om  Stick out tongue

Har lige tilmeldt mig

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 14:48

Mikkel deMib Svendsen:

Du kan tilmelde dig den gratis version her: http://www.seosupport.dk/default.asp?id=246

Det var da et rigtigt godt tilbud mikkel, Jeg håber (og tror) at det vil løfte dit salg af seosupporten PRO og ELITE.

Mvh Ken.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:53

Hej Mikkel

Rigtigt fedt at man lige kan prøve jeres Seosupport af gratis, og se om det noget man vil opgradere senere hen. Thumbs up Yes

Min tilmelding er snart på vej.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)