De kan ikke starte et firma nu op under det navn.. havde de fået medhold og fået domænet, så ville alle se skævt på deres firma pga. den sag.. og de havde ikke vundet en pind på det..
Løsningen ligger et helt andet sted. Et domæne skal koste f.eks. 2.000 om året - eller 5.000. Altså så dyrt at man køber dem man har tænkt sig at anvende, og lader resten være.
Vi skal have nyt firmanavn. Foreløbig har der været 50 navne i spil, hvor vi ikke kan få domænet selv om det ikke bruges eller kun har en adresse på forsiden. Og ejerne kan bare sige "ha ha, det var synd for dig". HVor er det rimelige i det?
Løsningen ligger et helt andet sted. Et domæne skal koste f.eks. 2.000 om året - eller 5.000. Altså så dyrt at man køber dem man har tænkt sig at anvende, og lader resten være.
Vi skal have nyt firmanavn. Foreløbig har der været 50 navne i spil, hvor vi ikke kan få domænet selv om det ikke bruges eller kun har en adresse på forsiden. Og ejerne kan bare sige "ha ha, det var synd for dig". HVor er det rimelige i det?
Mvh Maria
Jeg taler mere i telefon end du gør, så jeg vil gerne have dit telefonnummer, da det er nemmere at huske. Hvor er det rimelige i det?
Jeg taler mere i telefon end du gør, så jeg vil gerne have dit telefonnummer, da det er nemmere at huske. Hvor er det rimelige i det?
Vi har jo ikke 20-30-40 telefonnumre liggende, så hvorfor have 20-30-40 hjemmesider?
Du har jo ikke 30 firmaer, så hvorfor 30 hjemmesider?
Og løsningen er nem: Hæv prisen, så folk køber de hjemmesider, de har brug for i stedet for at hamstre. Alternativ at der skal være en vis mængde trafik på siden for at man får lov til at beholde den.
Vi har jo ikke 20-30-40 telefonnumre liggende, så hvorfor have 20-30-40 hjemmesider?
Og løsningen er nem: Hæv prisen, så folk køber de hjemmesider, de har brug for i stedet for at hamstre. Alternativ at der skal være en vis mængde trafik på siden for at man får lov til at beholde den.
Mvh Maria
Jeg har den holdning at en email burde være grund nok til at få lov til at beholde sit domæne. Jeg har ca. 30 domæner og ville da være ked af at betale dkk 2.000+ pr. stk. i årsafgift.
For 2.000 kr. kan I sikkert også købe et af de 50 domæner I har kig på.
Tsk man vil tage folks domæne, men gør det kun halvhjertet... Der er vist KUN EN TABER i den sag...
Enig det var det bedste der kunne ske.
ja det var det bedste der kunne ske , vi er alle imod domæne hajer , der køber 1000 vis domæner og sælger dem igen , dette var jo ikke lige det ham her gjorde
At reglerne tolkes at en retfærdigt kan overdrages vidste de ønsker domæne , "vidste de har mere aktive indhold på siden" beskytter jo ikke dem der har købt domænet ,og ikke har hensigt at videresælge domænet , jeg kunne godt ønskes mig en princip afgørelse i sådan en sag , så der ikke kommer flere ligne sager , hvor nogle prøver det samme igen.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mvh Maria
Nogle har flere firmaer og derved flere hjemmesider der bruges jeg har dog kun 40 aktive domæner lige nu , med arbejder på flere , mange har flere end mig.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nogle har flere firmaer og derved flere hjemmesider der bruges jeg har dog kun 40 aktive domæner lige nu , med arbejder på flere , mange har flere end mig.