Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mister sit domæne efter 9 år, ufrivilligt!!!

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:07

De kan ikke starte et firma nu op under det navn.. havde de fået medhold og fået domænet, så ville alle se skævt på deres firma pga. den sag.. og de havde ikke vundet en pind på det..

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 15:01

Løsningen ligger et helt andet sted. Et domæne skal koste f.eks. 2.000 om året - eller 5.000. Altså så dyrt at man køber dem man har tænkt sig at anvende, og lader resten være.

Vi skal have nyt firmanavn. Foreløbig har der været 50 navne i spil, hvor vi ikke kan få domænet selv om det ikke bruges eller kun har en adresse på forsiden. Og ejerne kan bare sige "ha ha, det var synd for dig". HVor er det rimelige i det?

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:05

C5 Bolig:

Løsningen ligger et helt andet sted. Et domæne skal koste f.eks. 2.000 om året - eller 5.000. Altså så dyrt at man køber dem man har tænkt sig at anvende, og lader resten være.

Vi skal have nyt firmanavn. Foreløbig har der været 50 navne i spil, hvor vi ikke kan få domænet selv om det ikke bruges eller kun har en adresse på forsiden. Og ejerne kan bare sige "ha ha, det var synd for dig". HVor er det rimelige i det?

Mvh Maria

Jeg taler mere i telefon end du gør, så jeg vil gerne have dit telefonnummer, da det er nemmere at huske. Hvor er det rimelige i det?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 15:06

Det er rigtig dårligt at man bare kan miste sit domæne :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 15:14

Nicolaj:

Jeg taler mere i telefon end du gør, så jeg vil gerne have dit telefonnummer, da det er nemmere at huske. Hvor er det rimelige i det?

Vi har jo ikke 20-30-40 telefonnumre liggende, så hvorfor have 20-30-40 hjemmesider?

Du har jo ikke 30 firmaer, så hvorfor 30 hjemmesider?

Og løsningen er nem: Hæv prisen, så folk køber de hjemmesider, de har brug for i stedet for at hamstre. Alternativ at der skal være en vis mængde trafik på siden for at man får lov til at beholde den.

Mvh Maria

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:17

C5 Bolig:

Nicolaj:

Vi har jo ikke 20-30-40 telefonnumre liggende, så hvorfor have 20-30-40 hjemmesider?

Og løsningen er nem: Hæv prisen, så folk køber de hjemmesider, de har brug for i stedet for at hamstre. Alternativ at der skal være en vis mængde trafik på siden for at man får lov til at beholde den.

Mvh Maria

Jeg har den holdning at en email burde være grund nok til at få lov til at beholde sit domæne. Jeg har ca. 30 domæner og ville da være ked af at betale dkk 2.000+ pr. stk. i årsafgift.

For 2.000 kr. kan I sikkert også købe et af de 50 domæner I har kig på.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:19

Fashion-Seller:

Henriette:

Tsk man vil tage folks domæne, men gør det kun halvhjertet... Der er vist KUN EN TABER i den sag...

Enig det var det bedste der kunne ske.

ja det var det bedste der kunne ske , vi er alle imod domæne hajer , der køber 1000 vis domæner og sælger dem igen , dette var jo ikke lige det ham her gjorde

At reglerne tolkes at en retfærdigt kan overdrages vidste de ønsker domæne , "vidste de har mere aktive indhold på siden" beskytter jo ikke dem der har købt domænet ,og ikke har hensigt at videresælge domænet , jeg  kunne godt ønskes mig en princip afgørelse i sådan en sag , så der ikke kommer flere ligne sager , hvor nogle prøver det samme igen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:23

C5 Bolig:

Nicolaj:

Mvh Maria

Nogle har flere firmaer og derved flere hjemmesider der bruges jeg har dog kun 40 aktive domæner lige nu , med arbejder på flere , mange har flere end mig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 16:33

Mikael christiansen:

Nogle har flere firmaer og derved flere hjemmesider der bruges jeg har dog kun 40 aktive domæner lige nu , med arbejder på flere , mange har flere end mig.

Har du 40 firmaer og 40 telefonnumre?

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)