Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mister sit domæne efter 9 år, ufrivilligt!!!

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Må så sige at jeg havde heller ikke accepteret 500 kr. for at flytte mig fra et domæne jeg havde gjort brug af så længe tid..

vh

Brian

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:11

Ja 500 kr. er ikke meget, men måske var det ment lidt for sjov :) ellers er det ihvertfald nærrigt.

Men det der undre mig, er at manden ikke kan bevise han har sendt en eneste e-mail via orango@orango.dk og først smid indhold på hans domæne efter han blev kontaktet. Det er vel også derfor domæneklagenævnet ikke har været i tvivl med dommen.

Eller har jeg overset noget i redegørelsen?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:22

jensemanden:

Ja 500 kr. er ikke meget, men måske var det ment lidt for sjov :) ellers er det ihvertfald nærrigt.

Men det der undre mig, er at manden ikke kan bevise han har sendt en eneste e-mail via orango@orango.dk og først smid indhold på hans domæne efter han blev kontaktet. Det er vel også derfor domæneklagenævnet ikke har været i tvivl med dommen.

Eller har jeg overset noget i redegørelsen?

Et hurtigt kig på wayback machine viser af siden har været aktiv i mange år! (2002) - så den holder ikke!

Jeg forstår det heller ikke som retten ikke tror at han benytter orango.dk til mail - men at en forside og mailadresse ikke er nok til at eje et domæne!

Tilmeldt 22. Oct 07
Skrevet kl. 11:40

Men den går jo kun til 2004, vil det sige fra 2005 og frem, der var ikke noget på siden?

Synes det er en svær sag at bedømme.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:05

Sådan er den ikke opbygget. Det er tit at nogle af de seneste år ikke er med.

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 14:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da fløjtende lige meget synes jeg, om domænet ikke har været aktivt hele tiden, faktum er at han havde det, og måske havde planer om at bruge domænet til et eller andet..... men så blev det frataget ham af et helt nystartet firma som udmærket vidste dette domæne ikke var ledigt.......føj! siger jeg bare..........jeg tror vi skal prøve at starte en tråd omkring hvor mange der egentlig har mange domæner hvor de netop har planer om at bruge det i fremtiden.........det er skisme nok en del og det synes jeg er 100 procent iorden........jule basta !!

Tilmeldt 22. Oct 07
Skrevet kl. 15:38

Synes da ikke det er fair hvis en person ligger inde med 10-20 domæner og har bare tænkt da han købte dem, "dem kan jeg nok måske komme til bruge engang ude i fremtiden." Men det er jo en smagssag... :)

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 16:05

jensemanden:

Synes da ikke det er fair hvis en person ligger inde med 10-20 domæner og har bare tænkt da han købte dem, "dem kan jeg nok måske komme til bruge engang ude i fremtiden." Men det er jo en smagssag... :)

Enig. Har man mere end 8-10, så er de jo ikke købt/anskaffet til et specielt formål, men for at sælge dem på et tidspunkt. Personligt har jeg den holdning, at firmaer, der dog trods alt skal lever af domænerne, må have fortinsret til et domæne, som en privatperson ikke har et reelt behov for og som samme privatperson ikke bruger til noget.

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:07

jensemanden:

enig så får i lige nogle plus stjerner  fra mig hele 5 stjerner , god karma skaber positive energi .

dk-hostmaster.dk regler du må ikke opkøbe et domæner kun for videre salg for øjet , jeg tror nu ikke vedkommen i denne sag har tænkt sig dette,

Du må gerne sælge en hjemmeside , så sæt lidt indhold på siden , vidste der er nogle domæne hajer der har lige lovligt lidt indhold på siden , ville jeg lige kontakte dem og få overdraget domænet til mig selv , jeg synes også , det .er irriterende at så mange af de gode domæner er optaget

Jeg ved ikke hvad vi kan gøre mod domæne hajer , da de kender reglerne , med vi kan lade være at købe domæner af dem , så vil de brande inde med masser af domæner og så går de  fallit til sidste ,

Skal vi ikke stå samme mod domæne hajer og købe et ledigt domæne , der skal nok findes et ledigt , der passer til dit produkt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:27

Nu er det jo ikke kun domænehajer, der har domæner..............eks. har jeg da mange forskellige projekter igang, hvor jeg har forskellige domæner tilknyttet og hvor jeg har planer om forskellige websites.......og dette er jo slet ikke for at sælge dem...og slet ikke systematisk og iøvrigt tror jeg bestemt ikke dette har været tilfældet med omtalte sag.

Iøvrigt hvis man er et webburea som skal forstille at levere godt materiale er det sgu da ikke ligefrem fantasifuldt at nuppe et domæne der er i brug..........man må da kunne finde et andet, hvis såfremt man har fantasi.....

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)